TTT Deel 25!!!!

Oh, oh, Bloem. Heeft jullie gemeente geen koopavond? Dat hebben we n.l. hier wel. Iedere donderdagavond zijn ze open van half 6 tot half 8. Is maar wat makkelijk, vooral voor diegenen die overdag moeten werken en er geen vrij voor kunnen/willen vragen.

Ik denk ook niet, dat er voor 9 al wat open is. :question:

Op maandag niet… Dan is alles toch tot een uur of 12 gesloten?
Iig success ermee bloem!

@ Roanna: beterschap voor het mannetje ;). Jammer dat het etentje niet doorging.

@ Jill: hoe was het hoe was het hoe was het?

@ roanna, vrees het ook niet nee, en volgens mij ook geen koopavond… zal dan dus nog een keer een dienst moeten verschuiven, foto’s maken, paspoort aanvragen en avond werken… hopelijk lukt het met de foto’s die ik heb… anyway bedankt voor het meedenken!

Als ik twee dagen weg ben kletsen jullie een heel deel vol, ben ik een dagje thuis, kunnen er niet eens een pagina of drie vanaf ;).

Morgen begin van de werkweek. Sterkte allemaal!

@ roanna, i love u!!! het gemeentehuis sluit elke dag om 3 uur, had niet verder gelezen!! donderdag open van 6 tot 8! ikke ga dan wel, ga ik niet voor nix en hoef ik ook niet zo te stressen!! whiehee!

nu kan ik met een gerust hartje gaan slapen… alles komt goed!!

Hebben de ronde langs de moeders gehad …

@Cris
Troost je, ik was ook een ramp in wiskunde.

@Turkijelover
Hebben we hem nog nooit voor opgegeven, zijn alleen nog maar naar de kidsclubdag geweest. Zal eens kijken op de site hoe alles in zijn werk gaat.

@Roanna
Zou best de griep kunnen zijn, heb al van meer mensen gehoord dat ze een dag of 2 niet lekker zijn. Ook niks gek met dit weer, zo is het hoog zomer en dan komt het er weer met bakken uit. Wel jammer van het etentje.

@Bloem
De was ook weer gedaan?

Hzyyyyy goedenacht iedereen,

Wat een geslaagde verassing,gewoon geslaagd,alles even goed verzorgd we hebben alleen maar genoten.
Dat gezicht van mijn hub was goud waard,de tijd omgevlogen.
En trots op onze zoon als ik zie hie hij in het restaurant meedraait en de complimenten die we over hem kregen,onvergetelijk!!!

Ik zit nog op telefoon te wachten ik moet onze zoon nog ophalen die was nog niet klaar !!!

Geweldig Jill dat jullie het zo fijn hebben gehad!!

Ja echt mijn hub is net naar bed,hij was helemaal in de wolken.

Hoort ook zo, is toch een mijlpaal als je 50 wordt. Nu voor hub helemaal een dag om nooit meer te vergeten.

gelukkig zoon heeft hebeld ik ben hem opgalen ,slaap lekker marion!!!

Jij ook Jill!!

Goedemorgen,

Jill,een geslaagde dag voor je hub en jouw gister dus.Mooi dat jullie zo genoten hebben.

Marion,moet je echt doen is echt leuk als hij daarvoor uitgekozen wordt.10 jochies en meisjes die dus in de rust shoot outs mogen nemen en toegejuichd worden door het publiek.

Nou ik ga naar het werk 1 dagje en dan morgen naar Turkije…

Ik mis volgens mij de helft, zo snel gaat het hier.

Voor moederdag ben ik zaterdag uit geweest in Amsterdam, samen met m’n dochter. Lekker wezen eten in de Bazar.
Gisteren tenniscompetitie in Waddinxveen. Hele middag droog!!!

Nu een kort weekje op school.

Iedereen een heerlijke week gewenst.

Nog 68 dagen.

@jill
Geweldig dat hij zo verrast was, daar doe je het voor hè.

@Besmile: GEFELICITEERD !!! 21 jaar joeppie…helemaal volwassen…

Goedenmorgen allen
Gister een heerlijk dagje gehad… Eerst bij mn vriendin gelunched en toen naar mams en papsje… Wat gedronken en naar het restaurant toe. Heeeeerlijkkkk gegeten(zit nog tjok-vol) en naar huis…nee naar zusjes huis om de spullen van mn nichtje op te halen(ze had daar niet aan gedacht!!)
Nu ligt mn nichtje nog lekker te slapen, geniet ik van mn laatste weekje vrij en gaan we het deze week allemaal wel weer zien…

@Turkije lover: Al helemaal klaar voor?? En zal je askim er nog zijn?? Ik hoop het voor jullie, zodat je elkaar ffies kan zien en praten…

@Jill: Goed dat het zo’n gave dag geweest is… Kan ook jij een poosje op door…

@Bloemmie: Een stukje meer rust…maar kan je het verlengde ook meteen meekrijgen dan…bij ons duurde dat dus een week:(

@Cyn: BIJNA!!! Heb nichtje dus al mee, dus ik ga je niet zien deze week…

Geen idee meer, zag dat alle moeders vooral verwend zijn met de eigenmaaksels… Dat zijn ook de mooiste kadoos…

gooooooooddd morning!!

@ besmile happy B-day!! nog heule veule jaoren!!
@ jill, wat goed! wat leuk!! we willen meer details! wat hebben jullie gegeten? was er genoeg/ teveel tijd? hoe keken de buren? enz enz
@ beps, nee kan hem niet meteen mee krijgen, maar wel na mn vakantie… moet sowieso 2x heen en terug, dus moest ff gepland worden, nu dus donderdag met 100% goede foto’s naar gemeentehuis…:retard: wat een op en neer gebus allemaal, ik mis mn auto! :crybaby:

anyway. bank… werken… werken… was ophalen, werken, werken, gemeentehuis, werken, was…vakantie!!

http://cache.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_banana.gif

@besmile
Gefeliciteerd met je verjaardag!

@bloem
Gemeentehuis, moet ik ook nog heen.
Ongeboren vrucht moet nog erkend worden, schiet steeds over.
Maar de tijd begint nu te dringen.