@MK
Leuk he, die zelfgemaakte kadootjes. Vervelend dat de kleine ziek was vannacht. Is gelukkig meestal zo dat er de dag daarna niets meer aan de hand is. Het enige wat er dan nog aan scheelt is een gammele moeder. Hoop dat je nog wat slaap kunt pakken vanmiddag zodat je verder uitgerust van je moederdag kan genieten.
@ bloem 29 mei krijg ik de operatie.
@ christina bij mij 1e zijn mijn kaken net op elkaar dicht genaaid en zoals het er nu uit ziet, gaan ze dat ook niet doen. Tja ik zal ook wel weer wat kilos afvallen, maar als ik weer normaal kan eten dan zit dan er weer zo op. Mijn eerst operatie was in de 2e week van de kerstvakantie en ben toen nog een week thuis geweest en daarna weer naar school gegaan. Tevens wordt dit mijn derde en hopelijk laatste operatie.
@ Besmile: oo, gelukkig is dat wat minder ingrijpend dan wat ik bij mijn vriendin heb meegemaakt. Haar hele gezicht was nog weken opgezwollen.
Ik hoop idd dat dit de laatste keer is, lijkt me geen pretje, operaties…
Heyyyy Meiden ik spring nog snel even binnen om jullie een fijne moederdag te wensen.
Trouwens vooe iedereeen gewoon een gezellige zondagiiiii
Bedankt voor de felicitaties voor mijn hub,ik heb ze overgebracht en moet jullie allemaal een dikke kus geven.
Tto straks,knuffel!!!
p.s hij heeft nog niets door,haha
yeah het is gelukt om mijn eigen avatar te gebruiken.
en maar kwebbelen meiden, nog even en we hebben een dagtaak om weer bij te lezen, maar goed…iedereen gefeliciteerd met moederdag, is het niet met kinderen dan wel met man, (blijven toch ook kinderen nietwaar)
Jill. have fun, ik ben benieuwd alles vertellen he als je weer terug bent
Iedereen veel plezier met zijn broches, kettingen en bloemen, ik wacht op mijn kroost, maar duurt nog wel even voor dat ze er zijn, Het eten staat al klaar leve moederdag, zucht…maar wel gezellie als ze er allemaal zijn, maar maar maar ik ben vanavond wel weer gesloopt,en morgenochtend weer naar kantoor…toedels…tot vanavond hoop ik nog even langs te komen.
gr. Viva
Arg… Heb de afgelopen 5 en een half jaar VWO gedaan maar krijg soms echt het gevoel dat ik dom ben!! Ik snap helemaal NIETS van wiskunde… Bah bah bah!
nou ik zit in mams en paps huis omp mams te wachten. kadootje heeft ze al, nu alleen ff mn was nog doen
hihihi…
heb heel de middag op bed gelegen… voel me een beetje gammel en brak. had honger. ik koop een frietje op het station, ik wil in de bus stappen, zegt die chauffeur dat ie die friet er niet in wil hebben. had nog maar 5 pinnetjes gegeten ofzo… baal baal…
nou ja! friet is toch slecht, maar wel zonde van het geld!
@ besmile, 29 mei, dat is al snel, we zullen voor je duimen
@ cristina… tja wiskunde… voor sommige een regelrechte ramp. ik wil je wel helpen, had een 10.6 op mn eindexamen (het examen was opgewaardeerd, had alles goed, en kreeg die 6 tienden opwaardering ook erbij :biggrin:)
WAT? EEN 10,6???
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ben je een wiskundig wonder??![]()
Ik heb twee vriendinnen die ook zo slim zijn, alleen dan in alle vakken. Die halen gewoon overal 9,5en voor enzoo. Ik haal ook wel 9ens en 10en alleen niet voor de exacte vakken. Wel voor talen en dingen als filosofie en maatschappijleer en geschiedenis.
Hallooo,
Ben er weer.De NS daar wordt je echt niet vrolijk van.Gelukkig heb ik er niet dagelijks mee te maken,want dat zou niet goed zijn.Staan we op station blijmer om terug naar huis te gaan,wordt er na 15 minuten eindelijk wat omgeroepen,onze trein vertrek van spoor 8,ondertussen was het al behoorlijk druk op he perron dus de hele meute naar spoor 8,maar wat blijkt spoor 8 is niet betreedbaar grote bouwhekken eromheen,Ja en wat doen supporters dan die beginnen de hekken omver te duwen met de woorden ja we moeten toch naar spoor 8.Na 10 minuten wordt er omgeroepen dat we naar spoor 6 moeten pfffff weer terug dus,maar goed uiteindelijk toch thuis gekomen en we mogen nog een ronde verder in de plee offs.![]()
marion.dus J is lid van de kidsclub,zal je hem eens moeten opgeven om hem shootouts te laten nemen in de rust van een wedstrijd.Of heb je dat al gedaan???
Jill,je zal het wel erg gezellig hebben en hoe reageerde je hubbie??
@turkije-lover: gefeliciteerd met je clubbie
Dank je wel linda.Jammer dat het jouw clubbie niet gelukt is.
@turkije-lover: dank je maar uefa cup hebben we iig wel en dat is voor mijn club ook al heel wat
Dat zeker Linda en beter iets dan niets he;) zoals die club uit r… Sorry Cristina
@turkije-lover: idd morgen lekker baas weer plagen is ook voor die club uit r… sorry chris
@ Linda en Turkije-lover: geeft niets ;). Ik interesseerde mij nooit voor voetbal, totdat ik in de Kuip ging werken. Toen was het wel echt leuk, die sfeer enzoo. En nu ben ik wel voor Feyenoord maar ik geef toe, het is huilen met de pet op…
Ze zijn gelukkig niet gedegradeerd… Ik hoop echt heel erg dat het volgend seizoen wat beter gaat. Toen ik er werkte (2005/2006) hebben ze maar 1 thuiswedstrijd verloren… En iets van 1 of 2 gelijkgespeeld, en nu verliezen ze gewoon ALLES!! O o…
@Jill: Hoe was het vandaag??
@Besmile: Alvast gefeliciteerd!! Is niet niks zo’n operatie lijkt me.
Zo, wat een rust hier! Na dat het gewoonlijk vaak zo druk is, is er nu bijna niemand on board.
Iedereen nog onder de indruk van al de moederdagkadootjes, denk ik.:biggrin:
Ik heb mooie bossen bloemen gehad en zouden eigenlijk vanavond uit eten gaan, maar het manneke was weer niet helemaal lekker. Overgeven enzo. Hij denkt zelf dat het een griepje is… Dus maar weer afgebeld. Van de week maar even langs de huisarts.
Ik ben ook zo benieuwd, hoe die rit met de limo is geweest van Jill en haar jarige Hub. Nouja, horen we nog wel.
Ik heb verder ook niks te vertellen, dus meisjes, weltrusten voor zo. ![]()
me neither…
rustig hiero… wel lekker voor een keertje. ik ga morgen langs het gemeentehuis om mn paspoort te verlengen, maar ik vrees dat ik niet de juiste foto’s heb… en om 9.00 uur zal er nog niets open zijn om foto’s te maken… grrr… ga het wel gewoon proberen, zie ik wel!
strax slapen. truste alvast!