TTT Deel 24

@Turkije-lover… Tijd maken!! Heb hem echt lang niet gesproken op msn… ZIjn haar is enorm kort… :smirk: Maar hij blijft leuk!!

Mijn baas vind het ook prima hoor dat ik online ben met hem!

x

Gelijk heb je en helemaal als je baas het ook prima vindt.Wel heerlijk voor je.

Ja ben echt blij hem weer te zien/spreken op msn… Al ruim een uur nu!!

Maar het gaat nu van

Askim
Tatlim
Canim
Bitanem

etcetc haha:wub:

@Cyn wat een fijne baas heb jij,super hoor dat hij dat goed vind.

@Beppie het kan een mens goed doen he om eens zo lekker te shoppen.

@cyn…klinkt heerlijk natuurlijk:wub::wub::wub::wub: nog een weekje en dan zie je hem weer live…!!:wub:

@Cyn
Superbaas heb je … opgeven voor baas van de week :biggrin: !

@Filiz
Is oma wss ook al aan het aftellen :wink:

@Beps
Kan me, tot ergernis van hub, ook soms moeilijk beheersen met shoppen. Maar meestal is dat niet in dat soort winkels, zie telkens weer een shirt of zo dat ik niet kan laten liggen :unibrow:

@Marion dat is gewoon eigen aan ons vrouwen,wij kunnen altijd wel iets gebuiken.

Ja mijn baas is heel lief!!! En het is een zij… Misschien daarom wel zo lief! haha:lol:

x

@ cyn, allicht vond ze dat ze te streng was geweest met de tickets en is dit haar goedmakertje

@ beps, we hebben verschillende optie’s, eentje heeft mijn voorkeur maar is erg riskant en de meneer met wie ik ga is erg behouden en voorzichtig, dus nog ff afwachten en overleggen enzo, komt allemaal wel goed, en bedankt voor het aanbod! zal vrijdag eens bellen over de tijden.

@ filiz… nog eventjes voor jou!

@Cynthia: Bofkont :wub:

@Filiz: Voor als ik er morgen niet aan toe kom, moet n.l. overwerken morgen, wens ik jou ook alvast een hele goede reis en een te gekke, super fijne vakantie toe. Geniet ervan. :thumbsup:

wat vinden jullie van mijn kleurtjes en avator (foto)???

Erg mooi, het is gelukt zie ik! :smiley: :biggrin:

ik heb mn avatar van de computer, maar hij staat nu nie onder mn gebruikersnaam :crybaby:

zien jullie mijn avatar wel? zoja wat zien jullie? ik heb ook een foto bij mn profiel gedaan, maar die zie ik nu ook niet. wat zien jullie?

Nou zeg, dit kind van ons groeit wel erg snel, ff 17 bladzijden bijgelezen!
nog maar 5 daagjes werken, joepie!!!

@Turkijefan: Nu, ik zie niks. Ja een mooi kleurtje bij je naam, maar geen foto.

@Miere011: Ja, goede voeding hier he!!! :unibrow: Het gaat zo snel. Ze zijn zo groot. :biggrin:

@Xander: Jij ook nog gefeliciteerd met jou kleine meid, die in April alweer een jaar was geworden.

@Turkijefan: Heb ik ook gehad… geen foto hoor… Nu laat dan maar. Gelukkig heb ik niet hard moeten “werken” voor die punten…

@Xander: Gefeliciteerd… lekker feestje met “plash-taart” voor de kleine gehad??

Nou goed ikke moet zo weer weg… dus ik spreek jullie morgen

@Xander
Nog gefeliciteerd met de kleine meid!

Hoorde net bij het journaal dat Abu de witruggier hier in de buurt rondgefladderd had.

Huh… Abu? Zo heet de poes van mijn schoonzus ook! :smiley:

@Bep: Tot morgen dan weer he! :thumbsup: Adios.

ikke ben 25 augustus jarig