TTT Deel 24

@ crazy, welcome back! nog 2 weekies, is wel te doen toch? @ jill, 2 uur lijkt me zat… dan blijft het leuk enzo! klinkt wel echt helemaal gaaf, wat zal hij verbaasd en verrast zijn!

@Bloem ik heb net bevestigd voor 2 uur,ja ik ben ook benieuwd wat hij er van vindt.
Is altijd moeilijk om iets orgineels te doen,en dan ook nog iets wat een beetje geschikt is voor mij.

laat jij je toch gewoon lekker rondrijden! hahaha

Ik ben even weg tot straks misschien!!!

@Crazy. welkom thuis!!! Nog maar 2 weekjes! :biggrin: Die zullen wel voorbij vliegen!!!

@Bloem, ik heb er zooooooveel zin in!!!

x

@ cyn… echt? zou je niet denken?

ik wilde net mn naam van kleur veranderen, maar dat is niet goed gegaan. heb Hans en Mike! een mail gestuurd. hoop dat ze snel mn kleur veranderen :slight_smile:

vandaag tijdens mn stage moest ik koffie brengen. toen is de koffie op de grond gevallen :teeth:

Zo heb bijna al mijn tickets bij elkaar… Moet nog 2 blaadjes!! :lol:

Wat een vervelende collega’s heb jij :smiley: :smiley:

:retard: Haha ja heb maar 1 collega!!! Dus die gewoon oervervelend!!! :retard:

@crazymar…welkom terug…heerlijk dat je over 2 weekjes alweer gaat!!

@jill…lkkr dat het nu bevestigs is!! nu kan het aftellen echt beginnen…

@cyn…komt idd over alsof je heeelemaaaal geen zin hebt om te gaan…haha

@bloem…ik vlieg om 6 uur 's morgens en vertrek vanaf brussel…dat is een uurtje vanaf hier dus veel beter te doen dan amsterdam…:wink:

@toos…werkze…je hebt toch niet weer nachtdienst…? sorry miss heb ik erover gelezen…

@cris…schier het al op met het filmpje…?

sorry als ik iemand vergeet…ben helemaal hyper eigelijk…:D:Dmiss daarom de helft…heb wel bijgelezen…
naja…waarschijnlijk komt niemand uit dit laaste stukje…hihi

@jac
Welkom thuis, was er nog iets veranderd in AD? Hoe was het nieuwe animatieteam?

@crazymar
Welkom thuis, ff snel alles wassen en het kan zo weer terug de koffer in :smiley:

WAAAH ASKIM IS ONLINE!!!:stuck_out_tongue:

@ filiz, heerlijk dat enthousiasme!!

Kom net terug van gymlessen geven. Nu op school nog e.e.a. afronden.
Vanavond weer werken in callcenter.

Ik hoop en bid dat het morgen ook zo meevalt met het weer. Kunnen we in iedergeval de sport dag gewoon door laten gaan.

Wens iedereen prettige avond toe en hopelijk tot morgen.

nog 73 dagen.

hoihoi,
ADR is weinig veranderd ik vond het gewoon weer heerlijk.
Het animatieteam is weer erg goed, leuke en nieuwe shows!!!

sorry…ik zou jac bijna vergeten!!

@jac…ook namen mij welkom thuis…leuk dat je ons op de hoogte heb gehouden daar in turkije…

@fransijn…tis te hopen dat jullie niet ons weer hebben van vandaag…want hier heeft het non-stop geregend…zou zonde zijn voor de kinderen als het niet doogaat!! is er geen plan B…voor heb binnen te houden ofzo…?

@cyn…superdepuper…geniet lkkr van je askim!!

@bloem…haha ja ik lijk wel een klein kind…ga maar even naar de bieb…want oma wordt hier gek van me…

xx

i will i will!! :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

Zo meiden ikke is terug… me keurig ingehouden. Ik mag er ook niet meer zonder hubbie heen… Was gewoon te erg…ohh lekker dit-dat ooh dat ook…en 500 euro afticken… en 2 weken later gewoon weer he… nee niet grappig…

@Jac, welkom terug… ff wennen hier met de kou natuurlijk

@Filiz, gewoon blijven stuiteren hoor, doe ik ook altijd als ik bijna weg ga…

@Bloemmie, als je te vroeg moet kan je ook hier slapen. Al bericht gehad over de reis…

@Jill, ben zooo blij dat je er lekker bent… en de plannen voor mannekes B-day helemaal topppp

@Fransijn, is ook altijd wat he, die sportdagen. Hoop en bid met je mee…

@Cyn :wub:

Cyn,heerlijk voor je dat je askim online is heb je wel de tijd om met hem te babbelen of maak je gewoon tijd.:wub:

Beps,lekker geshopt dus.:unibrow: