TTT Deel 24

Hey meiden! Even bijgelezen maar jullie gaan me met een sneltreinvaart!

@Jill
Fijn zeg dat je weer volop mee kletst vandaag, teken dat het dan wat beter met je gaat. Je acco ziet er mooi uit zeg, krijg spontaan nog meer zin in vakantie. Gaaf die limo voor hub, gaan jullie lekker koninklijk rond toeren zondag. Heb je al geoefend op de Paola-look?

@Cyn
Leuke collega! Je pakt haar gewoon terug als zij op vakantie gaat, verstop je de tickets zo goed dat ze niet meer te vinden zijn.

@Beps
Shop ze … moeten we ook nog heen binnenkort. Hebben al jaren een pasje en zijn er nog nooit geweest. Moet er toch maar eens van komen he.

@Bloem
Nog ff geduld … de tickets komen wel, krijgen ze altijd pas een dag of 2-3 voor vertrek. Belangrijkste is dat je gaat :wink: .

GEFELICITEERD met deel 24 ja ik was er helaas niet bij de geboorte maar had wel een goede reden.
Zo ik ben terug van weggeweest helaas!!!
Maar het mooie is ik ga zometeen naar het reisbureau en boek voor 1 september weer en dan 15 dagen denk ik als het niet de duur uitvalt.
Ik heb het erg leuk en gezellig gehad.
Al die lieve mensen van het team!!!
Super gewoon en ja nu he heb je die heimwee. Maar mijn troost is dat ik ga proberen weer te boeken!
Nou ik ga niet alles terug lezen.
Hoop dat het allemaal goed met jullie gaat!!!

Groetjes jac

@Jac
Welkom thuis! Das het goede werk, thuis komen en meteen weer boeken.

@Jac: Welkom thuis!!! Is er veel veranderd??

@ jac, welkom thuis!!en ze zeggen bij sunweb echt dat het geen zin heeft om langer dan 7 dagen van tevoren de vluchttijden op te vragen…jammer maar helaas dus… nog ff afwachten!

@Jac welkom thuis!!!

@Marion,haha ja heb al kramp van het oefenen.
Ik ben er nog niet uit twee of drie uur huren,de bedoeling is om ons thuis op te halen het restaurant is op 20 min van ons thuis,dus eerst nog een uurtje rondrijden,ze beginnen te tellen vanaf dat de limo van het bedrijf uit vertrekt.
Tel ik dan uur voor wat ruim genomen is,dan blijft er een ur over om de champagne op te drinken,anders 2 uur.
Wat denken jullie?

@Jill: Doen ze niet in halve uren:biggrin:

http://upload.fungroup.be/image/item/284/1.jpg

Dat is hem

Nee enkel per uur

Jac,welkom thuis.

Jill,gave wagen hoor

WOW, is wel gaaf. Heb je al geoefend in koninklijk wuiven

@Jill
Als je nu al kramp hebt ging ik voor de 2 uur. Gewoon wat sneller doordrinken dan :wink:

Yep heb er al kramp van,haha

@Marion,zelf denk ik ook dat het anders te lang gaat zijn anderzijds is het prijsverschil tussen 2 of 3 uur maar 60 euro

Ik ga er vandoor. Moet over een uurtje weer aan de slag. Nog even boodschappen doen en stofzuigeren.

Merhaba,
Ben weer in ons landje sinds 2 dagen. Heb het natuurlijk weer heerlijk gehad in ons andere heerlijke landje hihi! En over 2 weken ben ik weer daar…!
Maar meisjes, hoe is t dan met jullie allemaal. Heb maar geen poging gewaagd om bij te lezen, sorry hoor, echt niet te doen.
Hoop dat het met iedereen goed gaat en zal vanaf nu proberen weer een beetje bij te blijven hier.
Dikke knuffel voor jullie allemaal.

Crazymar,welkom terug hier in het kikkerlandje,maar je kan al weer gaan aftellen wat een heerlijk gevoel moet dat zijn

Ik heb net me kaartjes voor Toppers in concert van de C1000 aktie binnen gehad,dus we kunnen gaan :biggrin:

@CrazyMar
Wlkom thuis … voor even want je mag al bijna weer terug … geluksvogel!!

@Toos
Werk ze straks!

@Jill
Denk ook dat 3 uur erg lang is, in het begin is het super maar als je eenmaal aan die luxe slee gewend bent kan je niets anders dan naar buiten kijken. Zijn dan toch weer 60 euro om andere leuke dingen van te doen.

@Crazymar welkom thuis,in welke plaats ben je geweest?Marmaris?

@Marion ja je hebt gelijk effe mailen ik neem 2 uur is meer dan genoeg,die 60 euro kan ik gebruiken om na eten een taxi te nemen naar huis.