Je hebt groot gelijk. Ziet er trouwens wel mooi uit.
Bah, voel me een beetje gaar vandaag. Veel te laat naar bed gegaan, heb nog een poosje op msn zitten kleppen met een turkse vriendin. Was half 2 vannacht. Maar was wel gezellig. Moet vanmiddag/avond ook weer werken. Morgen is hub jarig
@Cyn het zal zeker wel lekker druk zijn bij jou op het werk,ken jij toevallig appartement elite orkide in Alanya?
@Jill: Heb gegoogeld maar ook niets. Ziet er idd goed uit… Jij gaat je wel vermaken hoor…
Ik ga lekker met hubbie naar de Ma**o… moet van alles hebben, dus dat komt goed uit.
Tot vanmiddag ofzo
@Jill, nee ken ik eigenlijk niet!! Ga je daar heen dan?
@Cyn: kan jij de vluchttijden in juni van martnir zien??
@jill
Ik heb gezocht op een duitse site, maar daar staat het appartement ook niet op.
@Toos, hoeveel juni en welke aanvlieghaven?? Dan kan ik even een poging wagen!
22 juni naar bodrum
@Toos, ik ga mijn best doen!!!
@Bloem, als het goed is kan je 10 dagen van te voren contact opnemen met sunweb hoelaat je vliegt…
x
Dank je wel!!!
@ cyn, nee ze zeggen echt expliciet dat je dat niet kan/ mag doen, een week vantevoren pas… nou ja. zal anders ff proberen, maar voor zoveel cent per minuut ga ik niet 50 uur in de wacht hangen als ze het niet kunnen zeggen, maar bedankt voor het meedenken
Haha het eerste blaadje van mijn tickets heb ik net gekregen… Echt erg!! Ze vind dat ik het per blaadje moet verdienen!!
x
@Cyn we hebben via internet geboekt zaterdag bij En.a reizen,wel een bericht gehad dat ik de rekening per mail en per post zou krijgen maar voor de rest niets meer gehoord.
Ik ga er maar vanuit dat het goed komt.
@Jill: Dan bel je ze toch op.
@Beppie niet te veel kopen he,veel plezier!
@Toos ik wacht nog even af tot morgen,als ik dan niets gehoord heb bel ik even.
Ja dat zou ik zeker doen. Zou toch wel zeker willen weten dat het goed is
@Jill, ik zou ook even bellen, misschien is er iets fout gegaan of iets dergelijks!!
x
Over vliegtickets:
Mijn pa heeft besteld & betaald, al hele lange tijd terug maar niets meer gehoord… Ik weet niet op welke site hij geboekt heeft, het enige wat ik wel heb is een referentienummer. E-mail heeft hij weggegooid.
Wat te doen? Ze gaan over anderhalve week weg… Als ze de tickets hebben…