TTT Deel 24

:lol: Goeiemorgen!!:lol:

Ik ben echt te vrolijk vandaag! Ben aan het werk, en weet dat mijn tickets er zijn, maar kan ze nergens vinden. Mijn lieve collega heeft ze verstopt:disgust:

@Bloem, ik heb inderdaad op dinsdag school, en daar heb ik geen pc. Gisteravond was ik lekker aan het playstationen, dus daarom was ik er niet!!

@Jill, welkom terug!!

Heb niet alles teruggelezen, jullie gaan soms echt te snel!!! Deel 24 alweer!!! Niet normaal!!

x

Zo de lijstjes er weer bij.

Heb vandaag geen zin vindt woensdag altijd zo lang duren

Bloem,ik zie jouw poppetjes niet hoor

Cyn,dat wordt dus zoeken :biggrin:

@Jill: Ik heb net even jou acco bekeken. Ziet er erg mooi uit zeg! En dat met die limo alleen al met een dinertje erbij, is op zich al zo’n verrassing. :biggrin:

@Turkije-lover: Als we jou toch niet hadden he? :unibrow: Huh…? Ik zie de poppetjes wel!

Haha ja!! En heb geen idee waar ik moet zoeken!!

x

@Turkije-lover: Op pagina 6 staan ze alleen hoor! :paranoid:

@Cyn: He, he, dat is leuk van haar. Jou nog langer in spanning laten zitten. hahaha :slight_smile:

hahahahaa evil!!!

Bedankt Turkije lover nu zijn we weer helemaal bij.

@Bloem,ja het appartement is rolstoelvriendelijk dus het zal wel meevallen hoop ik.
Het fijne aan een appartement is de ruimte,en omdat we een aparte slaapkamer hebben is het voor mij ook beter,nu kan ik wat lezen of tv kijken s’nachts omdat ik zo weinig slaap.
En mijn hub kan gewoon lekker slapen,eten doen we toch buiten de deur ook als we in een hotel zijn.

@Roanna,ik vindt het wel raar dat er nergens reacties te vinden zijn van mensen die er al geweest zijn.
Ook niet op reiswijze.nl
Meestal kijk ik daar even op voor ik ga boeken,niet dat ik alles voor waar aanneem maar toch heb je dan een beetje een idee wat je kan verwachten.
Ook weinig foto’s zijn er te vinden

goodmorning dames.
Had de dansende banaan ook al gevonden met google, maar kreeg het niet hierheen ook niet met knippen en plakken.

@Bedankt Cyn,hoe is het met jou?

@Bloem ik zie ook geen poppetjes.

Goedemorgen Toos

Ja ik heb ze gevonden op pagina 6 de dansende banaan en moonwalk banaan.Had ze al wel gezien,maar dacht dat je andere poppetjes bedoelde

Jill,heb je ook al op www.zoover.nl gekeken misschien dat daar wel wat reacties op staan

@Jill: Dat klopt! Dan kan het ook zijn dat, het dit jaar voor het eerst aangeboden wordt op de Nederlandse markt. Hadden wij vorig jaar precies hetzelfde met een acco in Portugal. Stond nog nergens, dan alleen op een engelse soort vakantiereiswijzer. Later bleek het inderdaad om een nieuw op de reismarkt aangeboden acco te gaan. Nu wordt het al door meerderen aangeboden.

Dat was met ADR ook zo’n 3 jaar geleden, was nergens terug te vinden. Alleen maquette foto in wat reisgidsen

Trouwens jij ook een goeiemorgen Jill

@Turkije lover,zoover is gelinkt aan reiswijzer het staat daar ook niet op.

@Roanna,ach weet je we zien wel ik dacht ergens gelerzen te hebben dat de acco van 2006 is dus kan het eigenlijk al niet slecht zijn.
Belangrijkste is dat het schoon is.

@Jill: En voor de rest moet je het toch zelf maken

Ja natuurlijk,en ook al zou de acco tegenvallen we laten onze vakantie er niet door verpesten.

@Jill, ja gaat wel lekker!!! Druk aan het werk weer:angry: