Goedemorgen iedereen,een hele fijne dag voor ieder van jullie!!!
@ jill voor jou ook! beetje kunnen slapen? hoe gaat het nu allemaal?
Meiden wat gaan jullie snel,ik zie dat er alweer een nieuwe geboorte is geweest!
Slapen? wat is dat,ik lag er om half 4 in zoals gewoonlijk en was om half 7 weer op.
Voor de rest gaat het allemaal steeds wat beter gelukkig.
@linda
Super dat je een heerlijke nacht hebt gemaakt.
@bloem
Lullig dat ze nu ineens komen met allemaal extra kosten, de kleine lettertjes zeg maar. Ik hoop dat je snel een beter alternatief vindt.
Jullie hebben gisteren wel erg veel volgepraat in een paar uurtjes.
Met veel moeitje ben ik eindelijk weer een beetje bij.
Binnenkort wordt mijn man 50 iemand een leuk idee om hem te verassen?
Ik heb al een een limousine gehuurd voor 2 uur en we gaan lekker eten.
Goedenmorgen allen
@Jill: Al de bevestiging binnen?? En waar gaan jullie precies heen?? Ohh ik zou zooo graag met je ruilen…heb behoefte aan wat vitamine V!!
Geen echt idee, het enige wat ik altijd leuk vind is te zorgen dat er in de morgen bijv 50 kaarten op de deurmat liggen…alle soorten. Gewoon kennissen ed inschakelen. Geen afzender alleen kaarten(ook van geboorten ed…ik kreeg ze dan met van alles erop bij40)
@Bloem: al wat meer dingen op een rijtje… en vannacht wel lekker geslapen??
@Linda: Gelukkig dat je weer lekker kunt slapen…inhalen doe je het nooit, maar gun je lijf iets meer rust de komende tijd…goed luisteren naar wat het zegt…
Idd nieuwe dag nieuwe kansen, en ik ga de mijne zoeken :biggrin:
Jill,een luchtballonvaart is misschien ook wel leuk.
Mk,hoe gaat het met jouw,voel je je al weer wat beter?
@Beppie,ja leuk idee van die kaartjes,ik ga er gelijk werk van maken het is namelijk zondag al.
We gaan naar Alanya beppie voor het eerst in een appartement,Elite orkide,ik wacht vandaag nog even af want ik heb nog geen bevestiging van En.a reizen.
@Turkije lover ja die ballonvaart had ik ook al aan gedacht maar zondag is het heel slecht weer,bovendien vliegt mijn man zelf dus is dat niet meer zo heel speciaal voor hem.
Goodmorning all.
Jee Bloem, hoe heb je dat weer voor mekaar gekregen met die banaan? Jij zit ook altijd vol verrassingen. :unibrow:
@Jill: Ik had je gisteravond nog wel verwacht dat je mee zou doen, met de vorige topic te sluiten. Maarja, je bent er weer en je kan het ook alleen maar doen als jij je goed voelt en anders gewoon lekker eerst meelezen. We zijn al veel te blij, dat je er weer bent. ![]()
Ja Jill, welke accomodatie gaan jullie? Oh, ik ben ook wel een beetje jaloers hoor! Maar gelukkig duurt het voor mij ook niet zolang meer.
Nou, dames ik zit hier weer aan mijn gebruikelijke ritueel. Ontbijten al gedaan, nu achter de pc met een bakkie en dan zo weer douchen en dan… the same as every day.![]()
Tjo…![]()
@turkije lover
Jahoor, ik ben er weer
![]()
@jill
50 jaar is wel een leeftijd om even bij stil te staan, leuk zo’n limo. Kaartjesidee van beps is ook geweldig. Als mij nog iets te binnen schiet, dan meld ik mij.
@ jill wat ene leuk idee! dnek dat ie wat je ook verzint het wel kan waarderen!@ beps, heb 2,5 uur gekletst met mn reisgenoot, erg lachen en heb nu al 10 mails eruit bij andere org. komt goed… heb heerlijk geslapen alleen vreselijk te kort…@ mk, ja lullig he!? hoe is het nu met jou? voor jou wel lekker dat het ietsje minder warm is he?is niemand mn leuke poppetjes opgevallen die ik gisternacht geplaatst heb? of kunnen jullie die niet zien?
@Bloem: ikke is alleen jaloers dat jij die dansende en moonwalker hebt, dus ikke heb gewoon niet gereageerd ![]()
kwestie van knippen en plakken!
Waar knippen en plakken??
goede morgen dames…
iedereen een fijne dag…werkze, leerze of genietze…
ik ga zo weer naar school…vandaag lange dag…:Dmaar wel de laatste…!!
xx
@Roanna,ik had het niet eens door dat jullie op het einde van deel 23 zaten,anders was ik wel even binnengewipt.
Ik ben benieuwd naar de ractie van mijn hubbie hij houd er niet zo van om op te vallen,wil zijn gezicht zien als de limo voor de deur stopt.
@Filiz,ik hoop dat de dag snel om is voor jou,lekker vooruitzicht he.
@ filiz, echt aftellen he>? hoe laat vlieg je? bij jou in de buurt of moet je helemaal naar a’dam gaan?@ beps, hyves,
kopieren en plakken… hehehezal eens kijken of ik hem thuis in mn handtekening kan krijgen :biggrin:@ jill, echt leuk hoor! je wordt maar 1x 50 he? en je gaat nu toch naar een app? is die rolstoelvriendelijk? of is het niet nodig? waar zijn de lijstjes eigenlijk? die hebben we wel weer ff nodig in dit deel!
Lijst 1
Filiz: 11 mei - Side:TURKEY:
turkije lover: 15 mei - Kusadasi ???
Cynthia: 18 mei - Gümbet
Bloem: 19 mei - Gümbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
Jill: 22 mei - Alanya
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi