@ cristina… uhm? uitstappen en de volgende trein nemen? en we hebben dus alleen een extra stop in irkoutsk en mongolie
jeetje je verhaal gelezen bloem ben er stil van
@ vivaT, ja ach, laat maar, verleden tijd… zeg maar verder nix meer… gesloten boek voor mij
@ Bloem: ik dacht dus dat het zo’n hele speciale treinreis was met zo’n trein die eens in de zoveel tijd vertrok… Want op die site waar ik keek kon je op bepaalde data alleen maar weg… Maar alsje zo gaat dan kan je toch daar ter plekke een ticket boeken? Moetje dan echt via een organisatie boeken?
ja, jij spreekt misschien russisch maar ikke niet. die tickets zijn onmogelijk te regelen voor onervaren mensen zoals ikke, maar komt allemaal goed hoor!
@ Bloem: Het lijkt me ook redelijk moeilijk voor mij want als de trein eenmaal Rusland heeft verlaten heb ik niet zoveel aan mijn kennis van Russisch :D.
Iig, ik wens je veel success met het plannen, dat is waarschijnlijk het moeilijkste gedeelte van de reis!
Ik ga zo slapen denk ik, tis nogal rustig geworden hier…
Ik heb alleen bijgelezen en ga zo ook maar eens slapen, afgelopen nacht jajaja heerlijk geslapen zonder ook maar een keer wakker te worden, dus hopelijk volgen er nog vele van deze
tis al laat he? zucht, mn hoofd tolt over, dus kan toch niet slapen
@ cristina, das juist het lastige, je moet alles in rusland regelen en ook met je visum komt het allemaal heel precies, en leg maar eens uit dat je naar beijing wilt, maar er ook 2 dagen uit wilt in irkoutsk en 10 dagen eruit in mongolie enz enz… das ondoenlijk, dus vandaar vanuit hier regelen via een burootje
maar het komt helemaal goed, dankzij internet en de vrije markt kan ik lekker kijken en vergelijken!
@ linda, truste en slaap weer lekker dan
@ Bloem: isser een visum nodig voor Bejing?? Voor Mongolie? Ik heb namelij wel een Russisch paspoort maar volgens mij kom ik daarmee niet China in…
Jullie hebben wat afgeleutert vanavond. Gefeliciteerd met deel 24. Enne het geklungel van Roanna en mij is al weer 2 delen geleden. Ben blij dat jullie er ook om gelachen hebben, wij in ieder geval wel:teeth: . Moest werken vanavond dus dit heugelijke feit gemist:crybaby: .
hey dames…
dat hebben jullie goed gedaan…!!! deel 24 alweer…
slaap lkkr allemaal…en tot morgen
xx
meiden welterusten
:biggrin: gelukt!! dansende banaan!!
moonwalk banana!!!
@ cristina, rusland visum is het lastige, visum voor mongolie en china is een kwestie van kopen, maar het visum voor rusland moet echt op uitnodiging (regelt de org…) en is echt op een inreisdag en een uitreisdag ingesteld. kunt dus niet een dagje eerder of later komen/ gaan…
@ Bloem: uhuh, Rusland is echt gaar wat dat betreft! Ik mocht Rusland niet meer in met een visum, ze wouden per see dat ik een paspoort liet maken. Moest helemaal een brief ondertekenen dat dit de laatste keer zou zijn dat ik zonder paspoort Rusland inging…
Ik wens je veel success, ikheb veel hopeloze uren op de ambassade doorgebracht. Gelukkig regelt jouw organisatie het, alleen jammer dat visum plus uitnodiging zo duur zijn (bij mij waren ze laatst samen 120 euro).
Ach, al dat gedoe… ben je zooo vergeten alsje eenmaal op weg bent ![]()
slaap lekker allemaal!
Morgen,
Een nieuwe dag,de week wordt doorgezaagd vandaag op naar het weekend.
Linda,zou het dan toch door de hooikoorts gekomen zijn dat je slecht sliep?
Bloem,zal allemaal wel goedkomen toch met het visum enzo.Lekker struinen op internet.Laatst was jouw treinreis ook op tv bij travel hotlist met floortje Dessing misschien kan je eens op hun site kijken of daar nog wat informatie op staat.
Fijne dag allemaal
Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Maak wat moois van deze dag mensen, ook al is het weer ineens zo slecht. Het leven gaat als een sneltrein aan je voorbij.
Geniet van alle mooie dingen en koester ze.
Voel me ook echt niet zo happy de peppy, zo hier zonder E.:wub:
Maar ik weet ook dat ik het beste uit het leven moet halen.
Nog 73.