Nee maar zo af en toe moet lukken toch.Wij zijn ook benieuwd naar jouw verhalen en belevenissen
hhiihih, vrees het idd
@Bloem
Tuurlijk heeft Roanna het toen gedaan ![]()
En Toos …
@ Bep: ja hoor. Gooi het maar weer voor mijn voeten. :crybaby: :lol: :lol: Ha, ha, ha.
Het meeste hadden jullie niet eens live meegekregen, omdat jullie inderdaad bij Ilse waren en het meeste had Hans er al voor ons af gehaald. Maar oh, wat waren wij aan het klunkelen die avond . Ik heb zelf ook in een deuk gelegen. Zo ook Toos. We hielden elkaar via PM op de hoogte van ons geklunkel. Daarom doe ik daar niet meer aan mee. :redface:
Dit even voor Viva. Dan weet je waarover ze/we het hebben. :lol:
Meiden ben weer weg… FF genoeg voor vandaag.
EN de koffertjes zijn op tv. Ik mag zoo graag zien dat iemand niets mee naar huis neemt
@ marion, heb toen vreselijk gelachen idd, beps en ik kwamen niet meer bij!!
Maar volgens mij gaat het ene deel sneller als het andere deel, straks hebben we weer allemaal wat te vertellen over hoe de vakantie was, heb je bladzijde vol met gekakel toch…en als jij dan terug bent Bloem heb je een heel deel voor jezelf nodig om alles te vertellen toch!!!
@ turkijelover, daar is mn weblog voor, kun je bijlezen en kijken enzo… als ik er iets meer verstand van zou hebben zou ik erg graag een website hebben/ maken
@ Bloem: blijf je zo lang weg? Wowie… Van September tot maart?
Das echt heel lang! Ik dacht dat die reis een maand of anderhalf duurde!
Dan ga ik zeker je weblog in de gaten houden,Bloem.
Roanna volgens mij heb ik het lichtelijk meegekregen ik ben vooraan deel 22 begonnen en heb toen dat deel terug gelezen, maar maakt toch niet uit…als ge maar lol hebt nietwaar…
@ cristina??? dacht je echt dat ik al die landen in anderhalve maand kon doen?? alleen tot aan tibet duurt al 1,5 mnd ofzo… hihihihi gekkie! zolang ik geld heb blijf ik weg!
jij bent echt erg beps…lachen omdat iemand weer te hebberig is en geen genoegen neemt met een lager bedrag…geld maakt niet gelukkig toch…maar gelukkig maken ze wel geld…:slywink:
Nou, ik ga ook weg nu.
Heb er weer helemaal een kleur van! Pffffffff warm he?
@Bloem: Ik lees nu ook al regelmatig je weblog en zal het zeker ook blijven doen als je op reis bent.
Bloem ik heb vanmiddag nog je weblog gelezen…ook over Turkije…
Nou meiden ik ben even in meeleesstand…ff bij hubbie koffie drinken…
@ roanna, tis je geraden!? :biggrin:
@ vivat, ja was een heftige mooie geweldige tijd, denk er elke dag aan!! zucht, nog ff en dan lekker weer terug!
bloem ik begreep uit je weblog daar je in Turkije zou blijven, en heb ook gelezen dat er ingebroken was bij je daar, maar waarom je nu terug bent dat heb ik gemist.
ingebroken??? huh??
voor dat andere… kijk maar ff op 8 of 9 juni van 2006…
@ Bloem: ik dacht dat de trein maar hele korte stoppen maakte in elk van die steden… Toen ik nog die reis aan het uitzoeken was stopte hij bijvoorbeeld maar twee dagen in St. Petersburg… Maar zit jij niet aan een trein-schema vast dan? Want anders zou ik idd zolang wegblijven als dat je geld hebt ![]()