Ik wacht met smart, ik heb 14 kaarten besteld, via de telefoon wel 430 euri afgeschreven, 2x gebeld a 14 minuten a 45 cent per minuut, en gehoord dat alles in orde is…ik moet het nog zien:( gisteren weer gebeld, krijg je een bandje waarin wordt verteld dat ze druk bezig zijn met het uitprinten van de kaarten en dat deze tussen 7 en 11 mei worden verstuurd, let op ik krijg ze 14 mei…gnif
Ik had er maar 2 besteld Viva en vandaag binnen gehad,in de mail die ik had gehad stond dat ik ze 2 weken voor het concert zou krijgen dus ze zijn aardig op tijd.14 kaartjes voor jouw,misschien wat de inkt op:D
jeetje ik heb helemaal bijgelezen, volgens mij moet deel 24 binnen een record vol zijn we zitten nu op pagina 20 bijna en dat op 1 dag…moet dus lukken om een deel binnen een week vol te kletsen.
Leuk dat het zo lekker snel gaat hier maar als je een dag niet bent geweest weet je wat je te doen staat,eerst een uur bijlezen.
Maar het is hier altijd even gezellig!!!Juliie zijn stuk voor stuk toppers.
Ja Jill vervelen hoef je je hier niet, maar dat weet jij als geen ander natuurlijk, ik zelf zit er nog niet zo lang bij, maar doe mijn best om iedere dag even wat te zeggen of mee te praten…maar gisteravond liepen we de polonaise nietwaar om deel 23 vol te krijgen, en met zijn allen hebben we er toch mooi voor gezorgd dat het zo snel is gegaan nietwaar.
Helaas heb ik die polonaise niet meegemaakt,maar ik ga heel erg mijn best doen om de geboorte van deel 25 nog mee te maken voor ik naar Alanya vertrek.
Ik ga naar Sultans Dream in Alanya, dat is bij het cleopatrastrand, ik ben aan die kant van Alanya nog nooit geweest, ja met de bus er langs gekomen maar heb altijd aan het ooststrand gezeten Ik ben dus heel benieuwd, ik heb een mailtje verstuurd naar het complex, kreeg ik binnen een dag al bericht terug dat ze de kamer waar ik om heb gevraagd voor mij zouden reserveren, 2 jaar terug kon je hem boeken bij Hotelpl*n maar nu alleen maar bij rs Travel ik ben dus heel erg benieuwd, waar ga jij heen Jill??
@Roanna
Klopt hij is weer terug bij de eigenaar, wist helemaal niet dat dat ding rond vloog totdat ik het straks bij het nieuws hoorde, is hier een kilometer of 5 vandaan gezien.
@Viva
Moet lukken binnen een week. Als we tenminste in dit tempo doorgaan.