Sultans dream ken ik niet maar ik zal eens kijken of ik het zie aks we daar zijn ,wij gaan voor het eerst naar een appartement Elite orkide dat ligt ongeveer 350 meter van het cleopatrastrand.
Tot nu toe zijn we altijd naar Hotel Gran Kaptan geweest en een keer in Orient Palace.
Maar in Kaptan ligt vloerbedekking in de kamer en de laatste keer is mijn hub er erg ellendig van, geweest door zijn allergie.
Koken doe ik niet zelf we gaan altijd uiteten maar een appartement geeft toch die extra ruimte en dat is wel lekker.
Nu heb ik begrepen dat rs Travel zelf een touroperator is … kreeg ook al gelijk de vliegtijden door…natuurlijk onder voorbehoud…maar dat is altijd…Mijn zoon en schoondochter hebben bij Snwb geboekt, daar krijg je dus 7 dagen voor vertrek pas te horen hoe laat je gaat, dat vind ik nog al lastig hoor, je moet toch wat regelen voor mensen die je wegbrengen of ophalen…Maar ja het is niet anders…hun gaan naar Side, daar waar wij verleden jaar in mei zijn geweest, een prima hotel hoor Side star Park, maar wel verschrikkelijk duur…
Dat ziet er zeker niet slecht uit en dat voor dat geld.
Wij zijn dat al kwijt voor 2 weken!
Wij gaan ook voor het eerst naar een appartement althans op de side van het comples staat dat het een aparthotel is dus een appartement met hotel faciliteiten, hij ligt ook zo’n 400 meter van het cleostrand, helemaal in het begin van Alanya, waar het cleostrand begint, althans zo lijkt het op de plattegrond, ik heb ook al gekeken op google earth, daar staat hij ook op, heb jij dat al gedaan, kun je precies zien waar het ligt.
Side is ook wel gezellig he,wij huren altijd een auto voor heel ons verblijf omdat de dolmus voor mij nogal lastig is.
Je weet misschien al dat ik rolstoelafhankelijk ben en dan is een auto geen luxe.
@Viva: Ziet er goed uit Viva. Aardige prijs voor 3 weken en dan ook nog in het hoogseizoen. Zit het eten toch nog niet bij in he?
Heb zelf aan beide kanten van Alanya gezeten, maar vond ook de kleopatra kant gezelliger. Alhoewel Oba ook een erg mooi groot winkelcentrum en uitgaansgebied heeft.
Nee nog niet is misschien stom maar ik weet niet hoe het werkt.
Ik ben niet zo handig met de pc
Ja Oba is ook heel gezellig Roanna.
Ja, ik vond het er ook niet slecht uitzien, we zouden eerst 2 weken gaan, toen heb ik later gebeld en een week verlengd, dat kostte 70 p.p. nou daar wil ik nog wel een week extra voor zitten hoor. Nee eten zit er niet bij, maar dat kan je er wel bij boeken bij het hotel zelf…ik wacht het maar af.
Jill, ziet er wel heel erg luxe uit hoor waar jij heen gaat, ik heb gekeken als wij daar heen zouden gaan in dezelfde periode zijn we 500 euro meer kwijt, vind ik toch zonde hoor, eet ik daar liever op…hahahahha…is goed voor de lijn
Nou jill is helemaal niet stom hoor, ik moest ook eerst even zoeken op google earth, en ik zit de hele dag achter de pc.
Jeetje zoveel verschil,ja dat geluk hebben we dat wij buiten het seizoen gaan.
Nee Jill ik wist niet dat je rolstoelafhankelijk was, maar dan vind het het toch geweldig voor je dat je daardoor toch lekker op vakantie gaat. Groot gelijk zolang je het kan doen moet je het ook zeker niet laten, echt niet.
Ik ging normaal ook altijd buiten het seizoen maar i.v.m. werk kan dat niet meer, dus ben ik afhankelijk van het hoogseizoen…baal…maar ik heb ook bewust gekozen voor een kleinere acco, ik heb geen zin in :drool: schreeuwende, en:crybaby: huilende kinderen die tijd heb ik gehad, ik wil gewoon lekker relaxen en dat kan in een groot complex niet, daar is het altijd een geschreeuw van jewelste, niet dat ik een hekel aan kinderen heb hoor, ik heb er zelf ook 2 (groot dan wel) maar de tijd dat ik in een mierenhoop wil zitten in mijn vakantie heb ik wel een beetje gehad…sorry hoor wil niemand hier kwetsen…:biggrin:
Ik kan wel een stukje lopen hoor maar na 60 /70 meter is het echt op.
En het klimaat van Turkije doet wonderen,daarom proberen we een keer of 3 per jaar te gaan.
Inmiddels hebben we al heel wat vrienden daar.
O wat fijn voor je meid, dat het klimaat je goed helpt, je zou in staat zijn om te emigreren daarvoor nietwaar!!!
Niks sorry zo denk ik er ook over,liever niet te druk maar ik kijk wel altijd of er een Hamam is,ik heb regelmatig massage nodig.
Verder hoef het niet luwe te zijn als het maar schoon is en als het even kan een fatsoenlijk bed,al is dat in Turkije niet zo vanzelfsprekend.
Dat gaat in de toekomst ook wel gebeuren maar eerst moeten de kids op hun plaats zijn.
Nou tot nu toe mag ik niet mopperen over de acco’s waar wij geweest zijn, die hadden eigenlijk allemaal goede bedden, de badkamer die was niet overal even fris maar ach…zo veel zit je niet op je kamer…en de douche, nou ja 2x per dag sta je er onder, we hebben ook wel een ligbad gehad, nou daar hoef ik niet in te liggen hoor, ga ik erin staan, schiet ook niet op. Het eten daar heb ik soms wel wat moeite mee, van heel goed tot bar slecht en alles was daar tussen lligt hebben we al gehad, dus vandaar dit jaar gewoon lekker uit eten, bepaal je zelf welk gerecht je voor je neus krijgt, i.pv.dat het weer eens zo’n gaarkeuken gerecht is.
Ja, kinderen op hun plaats is ook belangrijk nietwaar, maar hoe ouder ze worden, hoe meer zorgen je van ze krijgt, of ze het allemaal wel goed doen ect. Vroeger dacht ik dat het wel mee zou vallen met al die zorgen, iedereen hoorde je erover, kleine kinderen kleine zorgen ect…maar hoe ouder ze worden hoe meer je over ze in gaat zitten, die van mij is er 1 getrouwd en is militair, moet hij weer naar afganistan, en dochterlief gaat volgend jaar een huis kopen met vriend, maar heeft al een keer samengewoont, en die kwam ook weer op hangende pootjes thuis,…en dat gaat je niet in je koude kleren zitten, hoor. Zoon is met 23 jaar getrouwd, zijn vrouw is net 20 ik vind het allemaal veel te jong, maar ja ik was 18 toen ik trouwde en mijn man was ook 23 dus waar praat ik over, maar over je kinderen denk je toch anders hoor echtwaar.
Ach weet je ik probeer er altijd niet teveel van te verwachten en het is nog nooit tegengevallen.
Alleen het bed pfffffffffff niet te doen voor mij ben al huilend wakker geworden van die harde matrassen.
Ga als je daar bent eens eten bij LA LUNA aan de haven,heel gezellig en lekker.