TTT Deel 24

@Jill & Viva: ik vind het zo leuk om jullie gebabbel te volgen. Jill als oude bekende en Viva als redelijk nieuw. Dan heb je elkaar nog zoveel te vertellen, helemaal als je ook nog beide dit jaar naar Alanya gaat. Ik geniet ervan! :lol:

verleden jaar in side star park wat ik al zei echt heel duur, maar verschrikkelijk goede bedden, we waren elkaar helemaal kwijt, 2 matrassen van 120 breed, niet te geloven wat een grote bedden daar, en boxspring echt geweldig…

Ja de haven die ken ik wel La Luna zegt me niets maar wij ging wel altijd wat drinken bij BOSSCHE BOL zo noemden we die tent hij zit onder Robin Hood die discotheek en die man die daar werkte, heeft 17 jaar in Den Bosch gewoont, hij ging ook ieder jaar terug naar nederland voor de carnaval. vandaar Bossche Bol
Ook bij de juwelier schuin tegen over het monument van Ata Turk daar zijn we ook al een paar keer geweest, hij heeft onze trouwringen met de hand veranderd…echt heel mooi, echt handwerk…

Leuk Roanna, dat je meeleest, maar breek gerust in om mee te babbelen

Roanna je moet gewoon lekker meekletsen hoor!

Tja kids,het klopt helemaal wat je zegt Viva,die van ons zijn 20 en 17 twee jongens.
Maar tot nu toe weinig tot geen problemen.

Nou uhh… ik heb de laatste keer een briljantje in mijn trouwring laten zetten bij de juwelier aan de overkant van het aquapark. Ook heel mooi en ben er nog steeds heel blij mee. :biggrin:

Ja ik hoor iedereen over het aquapark ik heb geen idee waar dat ding zit of is dat het parkje bij ata turk richting de haven met al die palmbomen??

J a heb ik wel al van gehoord van die Bossche Bol,maar nog niet geweest.
Is misschien raar maar wij gaan eigenlijk in het buitenland nooit bij een nederlander of belg eten, stom he

Nou ik heb geen problemen met mijn kinderen maar je maakt je gewoon zorgen, ik heb mijn zoon al eens uit moeten zwaaien naar Irak, en nu moet hij weer naar afganistan…ja het is zijn beroep…maar toch, en nu is hij ook nog gegtrouwd, toen hij in irak zat was zijn vriendin 16 jaar, nu is het zijn vrouw en net in april 20 geworden, je moet het allemaal weer opvangen, maar je hebt net zo als zij de angst hoor of hij wel weer helemaal heel thuis komt.

Het zit waar ook de nieuwe BurgerKing op de hoek zit. Persoonlijk vind ik het niet veel voorstellen, maar er schijnt ook een hele nieuwe te zijn op een heuvel gebouwd met hotel. Maarja, dat zal wel wat kosten. Ik kreeg er vanmiddag een nieuwsbrief van.

Ligt dat niet net voor dat je Alanya binnenkomt?

Nou Bossche Bol is gewoon een turk hoor, maar met een zacht G…lachen hoor…als je daar wat gaat drinken of eten, krijg je een vaasje met een vlaggetje erin van Nederland…net waar je vandaan komt dus als je uit Belgie komt krijg je de belgische vlag…

:so: Geen idee waar de nieuwe burger king zit, ik weet hem alleen te vinden bij het ooststrand!!!

Tjeetje de gedachte alleen al naar afghanistan,pffff wanneer moet hij gaan en voor hoelang?

hij gaat voor 95% in Februari en dan voor 5 maanden…bleeee

Viva, daar heb ik nog een foto van dat mijn man en ik daar wat drinken met de Hollanse vlag op tafel. Geinig wel!

Irak was ook 5 maanden, en hij zat er toen al die italianen doodgeschoten zijn, en Eric O werd opgepakt, en dat het vliegveld gesloten werd voor al het vliegverkeer, hij kwam ook terug via Koeweit…i.p.v. Bashra.

Ja het is voor ons 3 jaar geleden, maar ik durf te wedden dat hij ons nog herkend, dat was daarvoor ook al.

Nou meisjes, klets nog lekker even verder. Ik moet nog even wat anders doen op de pc.

Voor straks alvast truste en ik denk tot morgenavond maar weer. Moet morgen extra receptie draaien, dus wordt een latertje. :hihi:

Doei :wink: Groetjes.

Dat is hetzelfde als je het straatje inloopt bij ataturk, daar waar het kiprestaurant zit en het schoenpoetsertje voor de bank, daar zit een tapijthandel, staan we daar te kijken hoe een vrouw een tapijt aan het knopen is, zeg ik tegen mijn man wat een waardeloze baas heeft die vrouw zeg…krijg ze niet eens een kussentje om op te zitten, staat er een man in de deuropening en die zegt tegen mij (jawel een Turk) 1. ze wil geen kussentje en 2 jij komt uit Den haag, blijkt die man 24 jaar in Den Haag te hebben gewoont, dus hij sprak vloeiend nederlands.:redface:…en herkende mijn accent…we hebben vreselijk gelachen toen hoor.

doei
roanna, en werkse morgen…