TTT Deel 24

Doei Roanna groetjes tot morgen groetjes!!!

Haha ja ze verstaan alles,en hebben direct alles door.
Ik kom er echt heel graag en inderdaad ze herkennen je direct

Zo mensen ik hou het voor gezien vandaag. voor iedereen welterusten, ik ga nog even bij manlief zitten, ik heb de hele dag gewerkt,pffff…zwaar, cursus en vergaderingen…en ben vanaf dat ik thuis ben ook al weer continue in de weer, heb mijn boeltje nog een beetje gedaan, een wasje gedraaid, gegeten en toen weer een verslag geschreven, en nu ook al weer een uurtje op ww. Ik heb het wel een beetje gehad allemaal, morgen weer een dag…
doei, doei nog een fijne avond, en babbel lekker door, heb ik morgen weer wat in te halen…

groetjes Viva

er is toch een speciaal alanya topic??

Bedankt voor de gezellige babbel,geniet nog even van je hub,slaap lekker en tot morgen!!!

O bloem wist ik niet, ik zal zo eens even kijken.

dank je wel Jill doei…

@Viva
ik heb je pm (nog) niet ontvangen, omdat mn box vol zat

Heyy die Bosche bol ken ik ook,ben aantal jaar geleden in Alanya geweest en hebben daar toen gegeten,en kregen inderdaad ook een vlaggetje op de tafel.

Lieverds ik ben ook weg,het is echt genoeg geweest ik voel mijn vingers niet meer.
Voor straks slaap lekker en tot morgen!!!

gaap… duik er maar eens vroeg in vanaaf!

de datum is geprikt! 4 sept. hopelijk krijg ik morgen alles definitief rond!!

truste allemaal

Weltrusten

ik heb je een pm gestuurd,
gr. Viva

zo er is idd heel veel gekletst vandaag…maar das juist gezellig juist…:wink:
en ik sluit me bij jill aan…jullie zijn allemaal toppers…!!

@bloem…ja maar oma ziet me liever niet gaan dan wel…ach ja:)

@viva…dat ik idd niks voor 3 weken…! top

in manavgat zijn ze volgend mij ook bezig met het bouwen van een burger k*ng…ben eens benieuwd wanneer ie af is…:wink:

ik ga met een boek op de bank…tot morgen allemaal…xx

nu ga ik echt stoppen tot morgen meiden…doei

sow…:biggrin: hoezo luxe…? ben ff aan t scannen en updaten enzo… ff laptoppen vanuit bed… hhihihi

vaak is de 3e week idd maar een schijntje, vergelijken met 2 weken, als je niet inclusief zit, very tricky!!

Hey gezellige babbelaars, ben er ook weer even. Leuk om al die verhalen van Alanya te lezen. Ben daar nog niet geweest. Weet niet hoe het komt maar voor mijn gevoel is het net als Lloret de Mar of El Arenal, heel massaal. En dat trekt me niet zo. Daarom maar eerst een serie andere plaatsten bezocht.

@Viva
Logisch dat je zorgen over je zoon hebt als hij uitgezonden wordt naar Irak of Afghanistan. Je weet dat het kan gebeuren als ze beroeps zijn maar als het moment daar is wordt opeens alles anders.

@Bloem
Gezellig, met de laptop naar bed!! Heeft wel 1 groot voordeel … hij snurkt niet :wink: .

Jemmig he, ben je een avondje weg…gewoon ACHT pagina’s doorlezen…

Nou ik ben het al weer kwijt…

@Viva: mn buurman zit nu in Afghanistan. Tot augustus ongeveer. Was een missie van 4 maanden dus ook geen verlof. Voor 3-4 terug was hij ook naar Yuguslavie(klopt niet geen zin om uit te zoeken)…

Trusten

Iedereen lekker slapen, welterusten!
Jill, wat fijn dat je hier weer aanwezig bent…zo lang niet gezien. Geniet maar lekker van de voorpret voor je vakantie! En ja, ik was weer in Marmaris geweest. Wat Alanya voor jou is, is Marmaris voor mij.
Voor iedereen die snel weggaat: Hele goeie reis en geniet van alles en iedereen daar! Iyi yolculuklar (volgens mij betekend dit goeie reis).

morning askimmetjes!!

drukke dag vandaag, dus niet TE veel kletsen, moet ik zoveel bijlezen :biggrin:
allemaal een fijne dag
en @ fransijn, hiero is het droog!