TTT Deel 24

Goedenmorgen…
Het is weer begonnen… Mar*******s … Hubbie wil iets nieuws…Maar goed ik heb gezegd(hihi, deed hij toen bij mij ook, EN het werkte…) eerst de oude dingen verkopen dan mag je nieuwe( gnagna)… Nou geloof het of niet…gister geplaatst, en als alles goed is vanmiddag alles de deur uit… Dus… het werkt.

Nou goed… vandaag niets bijz. Gister vroeg mn nichtje of ze mocht komen volgende week…tuurlijk gezelli. Weet niet hoelang, maar kom maar op hoor…
Tot vanmiddag ofzo
(Fransijn: Hier motterig…maar het nieuws zegt droog in de loop van de ochtend… Veel plezier met de kids)

goedemorgen, ik ben ook weer aanwezig, zit alweer achter mijn bureau…ben nog een beetje brak van gisteren, veeeeeeel te veeeeeel gedaan, en het regent hier pijpestelen…bah

Morgen allemaal,

Hier regent het ook behoorlijk en zal de hele dag aanhouden wat ik hoorde.Fransijn,hoop dat het bij jouw beter is.

Beps,waar marktplaats toch al niet goed voor is he.En je hubbie blij kan hij weer wat nieuws kopen.

ikke heb geen zin…o wat gaat deze dag lang duren, morgen lekker VRIJ

Goedemorgen,
Lekker geslapen allemaal? Ik wel…slaap als een blok sinds ik weer hier ben. Zal wel de vakantievermoeidheid zijn of zoiets.
Hier schijnt t zonnetje, waait t erg hard en er is regen op komst geloof ik. We wachten t maar weer af. Ik ga me maar eens op wat huishoudelijke taken storten en vanmiddag op schoenenjacht. Wil een paar makkelijke sandalen of instappers hebben. Die zullen toch wel te vinden zijn denk ik zo.
Iedereen een fijne dag, werk ze, succes enz. enz.

Gunaydin kizlar!!!

Zo Cyn is ook weer aan het werk, gister echt genoten van mijn askim online… Droom ik toch vanacht over een hele andere jongen:retard:

@Beps, als je weet wanneer je je nichtje gaat halen>> Let me know!!!

Verder niet echt bijgelezen!!!

Hier droog, klein beetje zon, en wat wind!

Goeiemorgen,
Hier waait het maar het is nog droog.
@Sev: zie dat je online bent, hoe is het met je???

@Cyn: Komt goed… denk alleen dat ze al zondag meekomt…na moederdag bij oma en opa zeg maar… Zus moet ma werken dus dat zal het wel worden…

Ben het huis aan het keren…mennn wat een zweet…
Hubbie zo eerst maar eens wakker maken met een bezweete kus hihi

Haha nou zal die blij mee zijn haha

@cyn: heb je je ticket al compleet?
@Mar: succes met shoppen

Vandaag is Hub jarig. Heb gisteravond gewerkt en hij moest vroeg op dus elkaar niet gezien:frown: . Vanmiddag nog een cadeautje kopen, was besteld, is er vandaag.

Gefeliciteerd Toos… Een fijne avond dan maar. Ik vind dat ook altijd zo vervelend

@Cyn: Hubbie vond het Heeeeeeelijk

@Toos, ja gelukkig wel!

@Beps :ninja: haha

@Bloem, weet je wie er in Londen werkt>?!?!?! E> tangastring!! :biggrin:

x

Toos van harte met hub…
Bep…hoezo zweet, zo warm is het hier niet …last van opvliegers…

@Goedemorgen iedereen vanuit een nat Belgie. Ik ben net terug van de tandarts pffff hebben we dat ook weer gehad.

@Toos gefeliciteerd met je Hub maak er maar een gezellige avond van.

@Beppie,bah nu ben je toch weer verplicht om te gaan shoppen,haha

@Iedereen een fijne dag gewenst!!!

@toos
Van harte met je hubbie.

Hier is het nog steeds droog met een beetje zon af en toe.

Ik zweet omdat ik zowaar vandaag eens het huis aan het doen ben. Hubs heeft heel veel gewerkt en dan moet ik hem ook helpen vind ik. En dus ben ik begonnen… en hij gaat me zo verder helpen
Vandaar het zweten

Zweten is goed voor je Beps!!!

x

nou verleden jaar hoefde ik niets te doen om al te zweten, maar dit jaar gaat het goed (de leeftijd he 45, krijg je allemaal van die onzin dingen, vanuit je tenen vliegt de warmte dan om je oren, kletsnat en een rode kop) maar gelukkig hebben ze daar wat voor, gewoon een mirena spiraal en je hebt nergens meer last van…wat een uitvinding dat ding zeg, wel vervelend om in te laten brengen, maar mag 5 jaar blijven zitten.
En niet meer om 3 weken in die pokkeperiode per maand maar gewoon 2 daagjes om de 6 weken heeeeeeeerlijk

@Toos, ook gefeliciteerd namens mij!!

x

Toos, van harte met je mannetje en een fijne dag toegewenst.
Viva, heb ik ook zo’n spiraal. Idd een uitvinding! Ik wil niet meer zonder hoor.
Beps, ben je je lekker aan t uitsloven in huis? Blijft een pokkewerk hé?! En volgende week kun je weer beginnen…
Bloem, hoop je over 2 weken te zien in Marmaris. Zou t echt heel leuk vinden als je een dagje meekomt met Marja. Bakkie bij mij thuis dan? Ik zal zorgen dat er baklava is…