Ja ik heb me speciaal in het nieuw grstoken,simpel maar wel mooi.
Ik heb dat niet snel maar voel me daar echt goed in.
Ik was in de winkel en maat 46 het is niet gemakkelijk,de winkeljuffrouw heeft me geadviseerd en het resultaat mag gezien worden.
Trouwens beter te wachten tot morgen. Zo leuk een geboorte op moederdag ![]()
Oooo nee ik wil het niet missen.
Pfff sorry voor de fouten maar mijn vingers willen niet mee.
Vind simpel ook vaak het mooiste. En dat je je er lekker in voelt is ook belangrijk.
Geeft niets die fouten … lezen we gewoon overheen.
Weet je soms zie je iets in de rek hangen en je denkt mooi maar niet voor mij,maakt dik enz maar ik verbaas me er soms over hoe leuk het staat als je het aantrekt.
Nou, hier ben ik ook even weer. Jill, je moet je eigen hier niet forceren hoor. Als je miss te lang op het toetsenbord zit, krijg je pijn. We willen je niet weer zolang missen hoor! Dus doe rustig aan.
@Marion:
Jee, wat goed weer van J.
ja grappig he die kleding.
Het blijft je soms verbazen.
Maar goed wel leuk altijd om kleding te kopen toch?
Ik mag voorlopig niets kopen want ik heb genoeg gekocht voor de vakantie.
Groetjes jac
Lief dat je dat zegt maar als het niet meer gaat stop ik,heb ik strakjes ook gedaan heb even op de bank gelegen en energie opgedaan.
Of dat het niets lijkt op het eerste oog maar erg leuk is als je het aan hebt.
Ben heel even groeten terug kijken, is altijd zoooooooo leuk. Kijk straks even of je er nog bent.
Ik ben nog lang niet klaar met aanschaffen, iedere keer iets kopen. Tja dat krijg je als je zoveel afgevallen bent niets past je meer
Oke dan is het goed. ![]()
O ja wij vertrekken via eindhoven naar Turkije,hier in belgie zijn ze helemaal gek geworden als ze je op straat zien lopen in namaak kleding kun je een boete krijgen.
De nieuwe wet gaat vanaf september in.
Is het bij jullie nog steeds zo dat je max 3 stuks mag meenemen?
Ik heb dancing with the stars aan het kijken, straks naar dat zingprogramma kijken op sb*6, hopelijk gaat erik hulzebosch nara de finale van komende vrijdag
Ben nooit klaar met aanschaffen … zie steeds weer iets moois :redface:
@jill, weet dat niet heb zelf nog nooit kleding gekocht tijdens mijn vakantie in het buitenland
marion, dat probleem hebben de meesten wel denk ik maar zoals ik kleding moeten kopen…
Ik ook denk altijd dat ik niets heb om aan te trekken.
Linda kleren kopen als je bent afgevallen is leuker dan te kopen als je bent bijgekomen.
Ik neem voor de jongste meestal T-Shirts mee die is daar gek op en soms ook jeans die kosten daar niks he.