O jee nog 20 te gaan het gaat opeen megasnel.
Hoe oud is dit deel?
Toch nog maar een paar dagen he,is misschien wel een record?
Ik heb net gister weer zo’n zak gekregen waar je gedragen kleding in kunt doen. Nou dan gaan er bij ons wel weer zo’n 2 zakken aan de weg. Ik koop ook iedere keer wat bij, maarja ik koop ook nooit dure dingen, dus kan ik vaker wat kopen. Vind ik het niet meer leuk, of het is niet meer van deze tijd, gaat het die zak in. Ach, en je helpt er anderen weer mee.
Ik heb net gekeken van de 8 ste,valt nog mee.
Afgelopen dinsdag zijn we dit deel gestart jill
haha bijna tegelijk
Ja doe ik ook hier staan van die ijzeren bakken overal langs de weg en bij winkels,voor kleding en schoenen.
Ik koop ook nooit duur,dat draag je er niet aan af.
2 jaar geleden een pakje gekocht voor een speciale gelegenheid,nou ik heb het 3 keer aangehad,zonde van het geld.
Jammer dat nederland niet mee doet aan het songfestival,was een mooi nummer en een sympathieke zangeres.
Ik snap soms niet hoe ze dat jureren,de mooie nummers waren er niet bij.
Ik ook . Vorig jaar voor het trouwen van onze zoon een colbertje gekocht bij Za*a en heb het nadien nooit meer aan gehad. En dat ding kostte iets van €129 toen. Die doe ik dan nog niet weg, maar eigenlijk zonde!:evil:
Ja jammer,maar kun je het niet combineren ergens op?
Jawel, daarom doe ik 'm ook nog niet weg, maar heb nog geen gelegenheid gehad om het weer eens aan te doen, zeg maar.
Ik heb graag colbertjes kan eigenlijk overal op he.
Vroeger droeg ik veel zwart maar sinds mijn haren kort zijn is het net of het minder goed staat.
Deze is ook zwart . Nou, de overgang naar het volgende deel zal nu wel snel zijn. Ik laat dat even aan jullie weer over. ![]()
Nee ikke niey ik weet niet eens hoe het moet dus wie???
Zal ik m alvast openen?
Linda Marion,Jac en waarom jij niet Roanna?
Linda weer gelijk haha
roanna mag ook hoor zeg het maar
na deze nog 1 post te gaan
Niemand???Nou wachten we tot morgen hahaha