TTT Deel 24

Nuh…:lol: :lol:

Herkende trouwens je foto, zijn jaren geleden eens in portugal geweest. Vlak bij porti mao, ook bij de cabo was wel mooi daar

Nou, ik ga maar eens even pauzeren nu. Even een lekker bakkie Sens** voor mijn manneke en mij zelf maken. Manneke ligt nu ff voor pampus op de bank. Ik kan 'm hier in mijn hoekje horen.( snurken) :slywink:

gingen daar koffie drinken, was blijkbaar in de buurt een begrafenis geweest want de chauffeur van de (lege) rouwauto ging daar ook zitten. Was zo’n gladjakker met glad achterover gekamt haar vol gel. Dat heeft zo’n indruk gemaakt op onze oudste dochter want ze heeft het er nog steeds over

Porti Mao zijn we ook even geweest. Heb ik ook nog mooie foto’s gemaakt. Had ik ook aleens op raad de foto gezet.

nounou het gaat erg snel!!!
Hoelang zijn we nu eigenlijk bezig? Ik zou het niet weten!

Groetjes en voor alle mama’s een fijne moederdag!!!

eten gekookt, ondertussen afgewassen, opgeruimd, was gesorteerd en gestofzogen… keuken is 2 stappen van alles… nu met pasgetti kijken naar geer en gor…

Ik ga er vandoor. Ga aan de boemel. Wens jullie een fijne avond enne alvast gefeliciteerd met de geboorte van deel 25

@ toos… hihi… dan heeft die vent wel indruk gemaakt op je dochter :wink: kijk maar uit… zoiets kan vreemd doorwerken :unibrow:

morgen om 16.00 een sollicitatie gesprek
en 24 mei om 11.30 een ander sollicitatie gesprek

mmm… zit me net te bedenken waar ik volgende week ben en wat ik dan doe… mmmmm

@ turkije fan, wat voor soort baan/ vacature is het? igg heel veel succes… ben wel benieuwd… want wanneer solliciteer je nou op zondag??

Goede avond!
He he hebben de sportdag erop zitten. Vanmiddag eerst naar het voetbaltoernooi, dik verloren, wel 2 goals van jawel … mijn zoon :dope:
Waren net op tijd thuis om zijn zwemtas te pakken en weer in sneltreinvaart met hem naar de reddingsbrigade. Moet ook bijgehouden worden want als het goed is kan hij dan weer bijna op voor het volgende brevet.
Net een lekker pistoletje met tonijn gegeten en ondertussen hier bij gelezen. Poehpoeh jullie zijn echt erg, niet bij te houden.:finger::D.

@Moeders
Een paar van jullie zijn al lekker verwend met een bloemetje. En ik wacht in spanning af tot morgen :unibrow:

@Besmile
Je zal al wel aan het feesten zijn vermoed ik … toch wens ik je nog een fijne dag!

@Jill
Veel plezier morgen. Neem een foto van hub als die limo voor komt rijden. Kunnen wij ook nog mee genieten van zijn gezicht.

@Linda
Gelukkig dat je weer fatsoenlijk kunt slapen.

@Toos
Veel plezier bij je broer en geniet van de Samos. Kijk wel uit voor hekjes en slootjes als je onderweg wat wilt rusten. Zijn er genoeg daar bij jullie in het Zeeuwse.

@De rest
Een fijn weekend allemaal!!!

@ marion, alweer gescoord? en dan meteen weer 2? hij heeft de smaak te pakken he? echt leuk!

zo dames, ik ga ff wat anders doen :biggrin: fijne avond allemaal!

@marion: super dat J. weer gescoord heeft

Nou jullie hebben hier ook niet stilgezeten,ben ik even weg zou ik nog haast de geboorte missen.

Kom op dames,als we er even aan trekken kunnen we deel 25 nog openen.

Oehoe waar zitten jullie?

@Jill
Ligt je galajurk al klaar voor morgen? Je moet wel in stijl die limo in he?

@Linda
Hoe is ie nu? Heb je nog wel kunnen lopen de laatste week? Heb je HEM nog gesproken?

NOG 40 TE GAAN!!!