ikke ga het eten maken…
Eetze luitjes.
Ik heb het net op. Nasi a la Ronny. Met van alles erop en aan. Ook lekker.
![]()
Bloem deze voor jou
Zo effe net alles bijgelezen van de laatste dagen hier gaat alles prima hoor sinds afgelopen maandag gaat het slapen weer zoals normaal lekker doorslapen tot de wekker gaat gaat. afgelopen week einig langs geweest was erg druk met diverse dingen en werken en gister verjaardag zusje. vanavond heerlijk een avond niets doen.
[http://valtaf.nl/smilies/1208.gif](javascript:showSmilie() nou ikke ga eten koken, tot zow
@Linda: Oh mooi Linda, dat alles weer een beetje normaal is en dat het weer goed met je gaat. Dan gaan we vanavond lekker dit deel eens even vol kletsen.
@Bloem: Je moet er wel even bij blijven hoor, anders brand het aan. Eet smakelijk zo. ![]()
Bloem nog eentje voor jou lijkt toch sprekend op die kleine boef op de foto
http://ossensite.netfirms.com/images/2.Animaties.Animated%20gifs.Dogs.Honden.004.gif
Jullie hebben wat afgekletst vandaag, heb er haast een dagtaak om alles bij te lezen
zal de geboorte van het nieuwe deel missen, tenminste als jullie zo doorgaan. Ga vanavond doorzakken bij mn broer
Linda,gelukkig dat alles weer goed met je gaat.
Dan zal er vanavond wel weer een nieuw deel geopend worden gaat zo snel hier.Helaas ben ik er niet bij om dit deel vol te kletsen,heb vanavond een feestje.
Zo, iedereen gaat doorzakken vanavond of heeft feestjes. Nouja, dan bouwen wij toch ons eigen feestje? Ik zorg wel voor de wijn.![]()
Jammer dat ik er niet bij kan zijn, ga vanavond aan de samos. Weer polonaise meiden??
@Jill: Wens je morgen alvast een hele fijne dag toe met je hub. Vind het een gave verrassing
Ook lekker Toos. Geniet ervan, maar ik kan je niet thuis slepen vannacht hoor! ![]()
@Roanna:Dat is nou weer een beetje jammer. Heb zal me wel weer de trap op moeten duwen
Bedoelde Hub niet heb
Nu kan het nog maandag wordt hij geholpen aan een navelbreuk. Mag ie een week of 2 niet tillen. Weer een dag ziekenhuis
@Roanna: met die uitgeknepen vetbult dus ook niet fietsen op de hometrainer zeker
Nee, nu nog even niet. :unibrow: Bult bijna weg , nu alleen nog een gaatje. :idea:
gaatje meer of minder maakt ook niet uit toch