TTT Deel 24

@Bloem,neem me nu niet serieux,is maar een grapje! haha

het is toch eng, ook ooglaseren, in Turkije zijn ze veel verder met die techniek als in nederland, en toch…misschien is het de taalbarriere die je parten speelt. Een kennis van ons heeft een oogziekte, en wordt langzaam aan blind, die is geholpen in cuba, zijn jongste zoon heeft het ook en die is ook geholpen in cubs, maar het blijft eng

@ jill… ik weet het natuurlijk niet en ik kan me voorstellen dat je alles al hebt uitgezocht, maar kun je je in belgie dan niet extra voor verzekeren dan? of is dat ook weer lastig?

Jill is het geen optie om in nederland te gaan wonen, met al zijn subsidie’s ect…ben je gelijk van al die ziektekosten af…het is zo maar even een hersenspinsel maar je woont 30 kilometer van nederland af…

Ach Jill meid. Iedereen heeft wel ergens zijn/haar mankement. Ik heb een hartziekte, maar ik kijk juist naar de dingen die ik nog wel kan en dat is best nog heel veel, in mijn geval dan.

Natuurlijk weet ik, dat het niet met jou de vergelijken is, maar als je hart maar op de juiste plaats zit, komt alles wel goed en is het meestal nog te verdragen. :wink: Heb ik dat mooi gezegd of niet dan? :biggrin:

kost wel veel geld om te verhuizen, maar dat heb je er dan ook zo weer uit.

Roanna, hoe is het met je hubbie, is hij al weer over de schrik heen, en jij…ook al weer een lagere hartslag???

o ja en Roanna, al weer een beetje bijgetrokken van het harde werken deze week

@Roanna,mooi gezegd ik had het niet beter gekund!!!

@Nee verhuizen is geen optie,veel te omslachtig en ach Belgie heeft ook weer andere leuke dingen.

@Viva: Ja hoor. Volgens mij, was ik meer van streek dan hij. Hj is gewoon vandaag weer naar de boer gegaan en heeft gewerkt van vanmorgen 8 uur tot daarnet. Enneh… mijn hart slaat niet meer zo snel op hol hoor! :lol: Maargoed, het was best ff schrikken ja, maar vandaag was er niks meer van te merken dussssssssssss… :biggrin:

Lieve mensen,

Mankementen of niet, jullie zijn allen gewoon super mensen!!

Allemaal fijn weekend!!

Ik ben pleitos!!

X Cyn

:wink: Adiosssssss chica. Prettig weekend ook.

Ja Belgie is charmant althans dat vind ik…weet niet zo heel goed de weg… maar naar familie die in Andenne woont vind ik dus wel een hele mooi omgeving, mooi groen en heuvelachtig, beter als dat oord waar ik woon, ik ben hier geboren en getogen, maar van mij mogen ze Den Haag afsteken en af laten drijven, wat een bagger stad, we hebben er wel eens over nagedacht om weg te gaan, maar we zitten allebei met ons werk, dat krijgen we nooit meer. En hier heb je wat en daar laat je wat, dus we blijven maar hangen nu wonen we sinds 4 jaar niet meer in het centrum van Den Haag maar in de buitenwijk, dus tussen Delft en Nootdorp in maar het is wel Den Haag met een postcode van Nootdorp en een telefoonummer van Delft. Dit is om het allemaal wat makkelijker te maken voor mensen van buiten af wij wonen in den Haag maar om via Den Haag bij ons te komen moet je of door Rijswijk, Of door Voorburg, of door Nootdorp, want het sluit niet aan. De wijk hier is geannexeerd maar was vroeger Pijnacker

@ jill [http://valtaf.nl/smilies/1077.gif](javascript:showSmilie() hihihiii :wink:

ach Roanna meid, misschien was het gewoon een incident, en heeft hij er nooit meer last van, hij heeft het toch ook nog nooit eerder gehad. een samenloop van omstandigheden zeg maar, kan altijd gebeuren, maar de schrik zit er bij jou (en zou ook bij mij) nog even in.

O bloem wat een scheetje nou die is echt voor Jill, Jill zet hem bij je handtekening.

@ vivaT: helemaal mee eens, ik heb het met moeite 2 jr volgehouden daaro… zuiderparklaan… vreselijke periode, was echt doodongelukkig!!

O Bloem die is leuk,hoe doe je dat?

Olla, amiga…(geloof ik)

Nou je gaat een dagje winkelen met je hubbie, en dan heb je meteen een dagje nodig om bij te lezen(crissis… vetbulten en knijpen, medische armoede kosten en verzekeren, implantaten, tanden dan he, heeft mn paps ook tegenwoordig onderin,…ziet er niet uit vind ik, maar dat ligt aan de tandarts… maaaaannnnnnn)

Ik heb geshopt, veel gekocht, maar niets onnodigs(geloof ik hihi)
ENNNN Döner… Jammmmmiiiieeee

@Cyn: Ik ga meeeeee, en ik ken de paps en mams toch al, dusss hoef me ook niet te gedragen hihi

Meiden ik ga douchen en een uurtje siësta houden
Rolater…

@Roanna maar goed dat je man het zo opneemt,als je een vent heb die kleinzielig is dan ben je nog niet klaar.
Ik bedoel,gelukkig dat hij er zo nuchter onder is.