@Viva: Mijn familie woont in de schilderswijk. Mijn neef zat toen in zo’n comite en toen mocht hij de Koningin begeleiden bij haar bezoek na de renovatie. Ook heb ik familie in Rijswijk wonen en op het kleine Loo. Ach ja, waar niet in Den haag?
Nou, ik vind het een superstad om even te komen winkelen zo op een zondagmiddag.
Zuiderparklaan is voor mij heel bekend hoor, ik ben opgegroeid in de Edisonstraat, bij de Fahrenheitstraat, maar ik zou er nu nog niet dood gevonden willen worden. De zuiderparklaan is helemaal verbouwd, alle grote bomen die in het midden stonden zijn gerooid en de straat is helemaal veranderd, het wordt er allemaal niet vrolijker van een beetje een getto hoor nu. Erg jammer want vroeger was het een hele mooie buurt maar nu wonen er denk ik 300 nationaliteiten, en de een kan niet met de ander over weg, maar Ruud op de brug bij het soestdijkseplein die staat er nog steeds…
Jahha Ik heb bij de schilderswijk gewoont, er was toen een nieuwbouwproject zijstraat van de groenteweg, mooie huizen hoge huur, maar echt het is zo verschrikkelijk met al die schotels ect…ik was blij dat ik daar na 7 jaar wegkon om hier te gaan wonen.
Het kleine loo in Rijswijk is echt op stand zeg maar, wel vreselijke mooie huizen,en een mooie omgeving, mijn dochter heeft op de beatrixlaan gewoont dat is de grote weg die langs de boogaart (winkelcentrum van Rijswijk) loopt
ok… ik taai af, niet te veel kletsen!!
tot later
vanaaf staat spagetti op het menu… moet het alleen nog maken, geen zin in natuurlijk, maar ja, owh ja en moet ook nog steeds stofzuigen en opruimen… marion was nie langs geweest…
Oke Jill ik leg het je uit
ga op het scootmobieltje staan met je muis in mijn bericht rechtermuisknop indrukken dan krijg je een scherm, onderin staat
eigenschappen klik hierop.
vervolgens krijg je weer een schermpje daar staat url met een internetadres, selecteer deze (blauwe regel) klik op rechtermuis knop en klik kopieeren aan. als je dit hebt gedaan doe je het volgende
ga naar ww account open je handtekening ga met je pijltje staan waar je de scootmobiel wil hebben en druk rechtermuisknop en dan plakken. voila je hebt hem probeer maar
Nou dames. Knutsel nog even verder hier. Ik ga even kijken, want mijn manneke staat momenteel onder de douche in het bad, dus ff kijken waar hij mee “speelt”.
Geintje hoor. :lol: Ik ga ff eten en dan nog gauw ff naar de Appie.