TTT Deel 24

Cyn: Eetze en veel plezier daar.

Nou, ik heb me eigen tandjes en kiesjes nog. :biggrin: Zie je?

Natuurlijk,wij zijn altijd lief.

Ik heb een idee!!!

We hebben al een vakantielijst,een verjaardagslijst wat denken jullie van een mankementenlijst?

Ja jullie mogen van mij wel mee hoor!! Ga wel met mijn ouders, dus gedraag jullie wel dan he :stuck_out_tongue:

Ja gelukkig hebben ze er wat op gevonden, mijn collega zijn vrouw moet 2 implantaten, 2 kronen en 3 wortelkanaalbehandelingen en een nieuwe boven protese, wordt er helemaal niets vergoed of je maar even 5500 euro wil betalen, hij heeft zelfs zijn vakantie geannuleerd naar Turkije (waar hij voor het eerst heen zou gaan). Je bent er mooi klaar mee. Bij mijn man werd er helemaal niet moeilijk over gedaan, een brief van het ziekenhuis naar de verzekering en binnen 2 weken bericht, alles werd vergoed…

Dames hebben jullie het gezien we zijn alweer bijna aan een nieuwe geboorte toe,jeetje het gaat snel!!!

Nou hier in belgie betaal je mooi alles zelf,niks verzekering.
Ik heb ook mijn scootmobile zelf moeten betalen maar heb wel een gewone rolstoel gekregen.
Maar ik wil niet afhankelijk zijn van iemand,en altijd geduwd worden,vreselijk ik moet er niet aan denken.

Cyn eetse meisje veel fun

Het is dat ik het niet durfde maar in Turkije kosten implantaten maar de helft of zo.

nee das idd nix, je bent al zo beperkt in je doen en laten, zo’n scootmobiel geeft toch meer vrijheid en bewegingsruimte…

enneuhm… mankementenlijstje… je moet van het positieve uitgaan!! dan een lijstje met onze beste eigenschappen ofzow… hihihi… nee, vind eerlijk gezegd de lijstjes zo prima… valt al zoveel te onthouden!

@ jill, ja in turkije hoor je toch goede verhalen enzo… moet je hans eens vragen die weet daar vast meer vanaf…

Nou Bloem dan kom ik niet in dat lijstje te staan,haha,ik heb alleen maar mankementen.

@Bloem voor mij gaat dat toch niet,met mijn medische achtergrond wil ik geen risico nemen.
Maar volgens mij kun je het anders gerust doen hoor,scheelt wel.

Jeetje Jill dat meen je niet, hier wordt als je de goede weg bewandeld het meeste wel voor je betaald ook een scootmobiel, voor mijn vader die invalide is en niet goed kan lopen, die heeft een scootmobiel, een rollator en een staopstoel, zwenkkanen ect. Wordt hier vergoed door de gemeente (wet gehandicapten).

Ogen laseren is daar ook heel goedkoop!!! En inderdaad een gebit ook!!!

x

KAN WEL WEZEN JILL MAAR JE HEBT EEN HART VAN GOUD:teeth: TOEVALLIG EN DAT IS ONBETAALBAAR

@Viva,hier niet hoor de gezondheidszorg is hier veel slechter dan in Nederland,mijn aangepaste auto heb ik ook zelf bekostigd.

@ jill, owh zo, ja dan is het net ietsje anders idd… wel jammer, kan behoorlijk schelen in de kosten en,… je moet er dan wel voor naar turkije :unibrow:

mbt de mankementen… joh! niet zo negatief!!

Ja ik heb het gelezen in Turkije zijn dat soort dingen meer dan de helft goedkoper, in kusadasi zit een kliniek, en die heeft de nacontrole in nederland, mocht er iets helemaal niet goed zijn, betalen zij ook nog je ticket en verblijf als je soms terug moest komen. Maaar ja ik zou ook even diep na moeten denken voordat ik zoiets zou doen.

@Viva bedankt!!!wordt er verlegen van.

@Cyn mooi land toch he je gaat op vakantie lekker zon zee strand,en als je wilt kom je helmaal verbouwd terug en dat voor een prikje.