7 km te hard gereden grrr:so: ,maar ja heb het zelf gedaan dus eigen schuld dikke bult geen vetbult hoor ![]()
geen ideen waarom dat van goud is Bloem, het is een mix van goud en titanium, ik denk om een allergische reactie voor te wezen, ze kunnen natuurlijk ook geen staal in je mond zetten, is leuk als je door de controle moet bij schiphol…gaan alle toeters en bellen af…nee het moet edelmetaal zijn en zilver dat wordt zwart (oxidatie) dus ik denk dat het daarom een mix is van die dure metalen
@Viva dat is wel heel veel,het mijne kost 10.000 als ik klaar ben ook boven.inclusief tijdelijk gebit 2 keer narcose enz
ja daarom idd… mn moeder heeft ook zoiets maar volgens mij is het van titanium igg niet van goud!!
wel zo leuk als het uit moet… heb je er nog wat aan… en in de rapscene is eht helemaal hip ![]()
@ turkije lover… 7 km… ach, ze hebben jou weer gehad dit jaar… wel netjes aan de snelheid houden voortaan he?
Ik bedoelde die bekeuring,sorry voor de onduidelijkheid.
Omdat ik zware metalen in mijn bloed heb waaronder titanium,krijg ik iets anders is pas nieuw maar de naam is mij even ontgaan.
heb jij ook een rail dan, waarop het gebit is geplaatst.??? het gebit kan je eruit halen maar het frame wat op de implantaten zit niet, dat kan alleen de tandarts, mijn man heeft het allemaal in het ziekenhuis moeten laten doen, bij bijzondere tandheelkunde, samen met de kaakchirurg… 6 implantaten zijn in zijn bovenkaak geplaatst
Ik heb 7 implantaten en volgens mij wodt het gebit daar rechtstreeks op geplaatst.
Ik heb gekozen voor een systeem dat ik het er zelf niet kan uithalen want door de reuma heb ik geen kracht meer in mijn vingers.
En als ik dan elke mijn hub moet vragen haal je effe mijn tanden eruit?
NO WAY,die krijgt me een geen geval zonder gebit te zien!!!
kijk maar uit Jill met al die zware metalen in je bloed, als de vampieren daar achter komen vreten ze je op…(nee hoor geintje) hahahaha
Bloem,zal ik doen hoor ![]()
Eest was er nog sprake van dat er bot uit mijn heup gehaald moest worden om de kaak steviger te maken maar gelukkig was dat niet nodig.
Haha als het dan nog een lekker ding is mag hij wel effe bijten,maar gewoonlijk zijn het van die griezels.
Meiden ik ga zo lekker uit eten!! Hebben dinercheques, en gaan uit eten bij het Grill-Restaurant in Bergen!!! ![]()
x
Ja, dat kan ook hier in nederland krijg je dan een gebit met een soort van drukkers die klikken dan vast op de implantaten, maar bij mijn man kon dat niet meer hij heeft 23 jaar een bovengebit gehad, en heeft veel te veel bijtkracht in zijn onderkaak, gevolg zijn hele bovenkaak is weggesleten, eerst was er nog sprake van dat zijn kaak opgehoogd zou moeten worden met een stuk bot uit zijn heupkam, maar gelukkig kon de kaakchirurg aan de zijkanten van zijn bovenkaak net genoeg bot vinden om daar de implantaten in te brengen, maar kon hij niet een gebit met drukknopen en kreeg hij daarom die rail.
Gezellig Cyn,veel plezier en smakelijk!!!
Zo, manneke thuis en met ook een hele mooie bos gemengde bloemen, met een mooi groot rood hart erin. Wat skattug ook he? ![]()
En ik ben ook niet eens zijn moeder. Hahahaha.
Cyn,jullie hebben wel geluk he mat al die cheques nu weer lekker uit eten.veel plezier …
Oooo Cyn mogen wij ook mee, we zullen heeeeeeel lief zijn echt waar, ja toch meiden…
wat een gedoe allemaal zeg met die gebitten… je kunt het maar beter goed onderhouden!
@ cyn smakelijk… al die bonnen ook! ![]()
@ roanna, lief toch, vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan!
Vandaar natuurlijk,dan is die kaak heel anders.
Is toch een uitvinding he.
Mijn tanden waren eigenlijk nog goed maar door al die medicijnen en veel antibiotica waren mijn tanden los gaan staan.
Jaaaa heeeel lief zullen we zijn;)