Daar lijtk het wel op Jill,gelukkig heeft mijn broer dat dit keer op zich genomen en hoef ik me er niet druk om te maken.
@ roanna :eek: je had die bult uitgedrukt!! jaiks, dacht dat je bedoelde dat je had zitten prutsen om het vethoopie weer plat te krijgen en te verdelen… geen wonder
@ viva :eek: op het hoofd?? zijn het dan wel vetbultjes? want vet is toch vaak geel?
lekker onderwerp trouwens, jekkiebak, heb je wel eens van die programma’s gezien, liposuctie of echt snijwerk enzo… er zit een hele deken van geel vet onder je huid… brrrrr
Ik zit te wachten op manneke die zo thuis moet komen van de boer en dan moeten we ook nog even boodschappen doen.
Geen idee Jill of je die zo kunt eten. Dat zal toch wel als het verpakt heeft gezeten? Ik eet dat nooit dus…
Ja uitdrukken of prutsen is toch hetzelfde.:unibrow: Ik wou 'm ook plat krijgen, maar het bleek een bacterie te zijn, vandaar die penceline. Ja gelijk heb je…jakkes. :eek:
Is altijd moeilijk he,ik ben ook nooit zo orgineel.
Ik heb voor mijn hub voor morgen een doos merci (haha)
Hij wil nooit zeggen wat hij wil,rookt niet drinkt niet begin maar.
En een lekker luchtje doet hij ik weet niet hoe lang mee.
Dus ik heb voor morgen die limousine gehuurd,krijgt hij morgen een doos merci(is hij gek op) en ik heb een verjaardagskaart met een limousine op (hint hint)daar schrijf ik een gedichtje op en zeg dat hij zich klaar moet houden tegen 4 uur.
Want gisteren zei hij dat hij morgen nog een werkje in de kruipkelder ging doen,mooi niet dus.
Dat gezicht morgen die valt van zijn stoel denk ik want hij houd helemaal niet van aandacht en opvallen.
kijk even op google, en dan koopzondag maastricht en je weet wanneer je kunt shoppen, heeft ook altijd wel iets op zondag lekker op je gemakje shoppen en dan lekker koffie drinken met iets erbij, is gewoon een dagje uit Ik weet niet of jou hub er van houd om zoiets te doen maar die van mij vind het geweldig,
Ik heb mijn 1e moederdag kado binnen een mega bos rode rozen met iets van roze kelken van mijn hubbie, lief he…ik ben niet zijn moeder zegt hij maar wel de moeder van zijn kinderen… de schat
@Roanna ik eet die niet omdat ik die zo lekker vind maar is wel verzachtend voor mijn mond,sinds ik dat tijdelijk gebit heb reageer ik allergisch op die plaat.
Mijn implantaten heb ik al nu nog het klikgebit.
@ jill, als je al ijs eet, beter verpakt dan schepijs ofzo… kijk wel ff of je in de ijsbak aanslag ziet, dan duidt er dan meestal op dat de stroom is uitgevallen en dan kan je ijsje gekristalleerd zijn en dan hebben bacterien dus een tijdje vrij spel gehad…
@Viva wat lief van jou hub!!!
Ja zal een kijken om eens te gaan maar ik ga wel alleen want mijn hub houd er helemaal niet van.
@Bloem,ik zou toch alleen verpakt eten want schepijs vertrouw ik eigenlijk niet gauw.
Als je soms die bakken ziet staan zo vettig pfffffff je zou er spontaan een vetbult van krijgen.
@ jill… wij willen zondagnacht/ maandag een uitgebreid verslag van de reactie van je man… ben erg benieuwd wat hij ervan vindt. Je hebt behoorlijk moeite gedaan, dus hopelijk waardeert hij het…
Jill mijn hub heeft ook implantaten met een klikgebit maar dan ook nog op een rail in zijn mond, als hij zijn klikgebit uit doet heeft hij een mond vol goud en titanium, het is net een treinrail.
@ jill… hahahaa, je moet dus niet alleen verdacht zijn op vet eten maar nu ook op vetbulten! naar goedje dat vet!
@Bloem natuurlijk breng ik verslag uit,het zal aan het gevolg liggen wanneer(je snapt het wel he)
@Viva,mooi gezicht he,ik krijg er wel een dat ik niet zelf kan uitnemen.
Jill,wat zal je mannetje verrast zijn morgen en hij zal er vast van genieten en jij ook natuurlijk.
Viva,dus nu al verwend altijd mooi om rozen te krijgen.
Aarrgggg heb een bekeuring in de bus
€16,- niet al te veel maar wel zonde
hij heeft het sinds 9 maanden heeft al bij al meer dan anderhalf jaar geduurd voordat alles goed was, eerst nog wat trekwerk, daarna implantaten inzetten, die moeten dan een half jaar ingroeien, en daarna het frame (rail) erop en dan een nieuwe protese…quanta kosta 24.000 euro…wel betaald door de ziekenkostenverzekering…alleen zijn gebit (lees bovengebit) is al 8000 euro met gouden klikkertjes erin…en dan het gouden frame en de operatie ect…ik noem het dan ook altijd zijn mercedes…
Oeps wat heb je gedaan?
Wie wat gedaan???
ja idd…w aarvoor?
@ vivaT… waarom dan van goud??