ja ik ben er echt geweest hoor, maar ja… het was toch 42 graden na een busreis van 4 uur, dus het kan zijn dat ik met mn neus in de wind stond te genieten van het zout op mn gezicht…
zie nu net dat ik heel stiekumpjes mn 3000 punt heb bereikt… moeten jullie ook zo glimlachen om die sproetenkop naast mn berichtjes? ikke wel… :biggrin: zucht… :crybaby:
halloo allemaal ben bij gelezen, ik zag dat het over migraine = bulten = poetsvrouw = beverwijk = en weet ik veel nog meer ging.
Lekker weertje hier vandaag, even gaan shoppen voor mammiedag, jezus wat een drukte, kon nergens de auto kwijt, en uren in de rij voor de kassa, maar wel een paar leuke schoenen gescoord voor mijzelf dan toch zeker he… voor mammie een leuk setje bij cena een top met een blouse, en een stuk met orchideen en ikke was klaar
@Besmile alvast een fijne verjaardag gewenst,jij bent dus ook stier?
@Bloem,leuk hoor die sproetenkop,is die van jou?
@Roanna,ik denk dat wij daar 2 jaar geleden met de mobilhome hebben gestaan prachtig daar.
@Viva als je het zo ziet staan,migraine,bulten enz,ik hoop maar niet als er een vreemde op het forum komt die gelijk er weer van door gaat,haha.
Wat voor schoenen heb je gekocht?
hele leuke beetje mat goud, met van die bandjes op de wreef eigenlijk zomer laarsjes met een rits achter op je hak naar boven toe, Ik heb ze al 2 jaar gezien, maar nooit zaten ze goed en deze wonder boven wonder wel. Hubbie vond ze ook leuk, en die is echt altijd heel kritisch, leg ik het accent op mijn voeten in plaats van op mijn te dikke benen
Jill meis hoe gaat het met je, de schrik al een beetje te boven, ik maakte me gisteren echt zorgen om je. je was zo snel en lang weg…
@Viva zet maar eens een foto op het forum als je ze aan hebt,lijken me mega gaaf.
Alles kits meid,ik heb wel erger meegemaakt.
Ik heb er geen pijn van dus heb niet te klagen.
@Viva, klinkt leuk!!!
@Jill, haha ja het staat er inderdaad een beetje raar haha
ja oke dat donderd niet toch…maar het is altijd schrikken, als er iets zit wat er niet hoort. Mijn moeder heeft van die vetbulten op haar hoofd die laat ze altijd weghalen, klein sneetje erin en foetsie is hij doet geen pijn bij haar gelukkig niet , als die open gaan lijkt het wel griesmeelpudding wat eruit komt
ja die schoenen bij van H*ren 17.50 in de opruiming
@Viva, dat zijn nou eens leuke prijzen!! Haha griesmeelpudding :lol: Gadver!!
x
Viva: En ik had het dus zelf uit zitten drukken dus, muuuuuuuurrrreeeeeee:wasted: inderdaad!
@Bep: ook weer terug? En nog wat leuks gekocht?:biggrin:
ja ach er zijn viezere dingen in het leven hoor, het is gewoon talg wat erin zit,zeg maar een jeugdpuistje maar dan in het mega hahahaha
lekker!!!
Eigenlijk zijn wij hier allemaal wel een beetje gestoord he,toch?
@Viva dat is een koopje!!!
Ik moet eigenlijk weer eens dringend in nederland gaan shoppen,ik kan daar veel beter slagen.
ach jill meid wat let je ik weet niet of het ver uit de buurt is bij jou, en of het gaat met de rolstoel, maar gewoon een keertje op zondag lekker shoppen is toch niets mis mee nietwaar.
O ja even een vraagje,denken jullie dat je in Turkije gewoon verpakte ijslollies kunt eten zonder ziek te worden?
Zo ik ook weer thuis,ff het dorp in geweest,pfff wat een drukte zeg niks voor mij.
Is te doen een 30 km denk ik van Maastricht,lekker de scootmobiel in de auto en huppeke.
Ja iedereen moet nog even last minut moederdag cadeaux kopen.