ben zo druk met die andere reis, dat ik het gewoon bijna zou vergeten dat ik over een week niet hoef te werken, in het zonnetje loop, omringd wordt door allerlei interessante mensen :unibrow: elke dag lekker turks mag eten en gewoon heeeeeerlijke vakantie tegemoed zie…
:biggrin: haahhaaaa… de drank had er maar deels mee te maken… heb gisteren voor het eerst weer 10 teennagels kunnen lakken, al ziet het er wel een beetje vreemd uit en doet het nog steeds een beetje pijn…maar ja…
Krijg net de vluchtgegevens van mijn studiereis… Vlieg heen om 16.20 uur vanaf ROTTERDAM… haha ook lekker in de buurt!!! En terug om 07.40 met aankomt op Amsterdam om 11.35.
Gisteren naar het ziekenhuis geweest en nu weet ik precies de kaakchirug over 2 weken gaat doen. Om het makkelijk te houden, bijna mijn hele gezicht krijgt een verbouwing, (whahahah). Afgelopen keer zeo de co assisistent van de kaakchriug weetje dat je bijna ook geen wangen hebt. Tja zelf is mij dat niet opgevallen. Gelukkig ziet men de problemen van mijn kaken etc niet aan de buitenkant en aan mijn gezicht.
Vandaag taarten opgehaald voor mijn verjaardag. Eigenlijk ben ik maandag jarig, maar ik vier het vandaag voor mijn familie.
Afgelopen week ook voor het eerst gewogen en gemeten bij de sportschool ik ben nu in totaal 14 cm (omtrekken bij de bovenbeen, buik, heup etc) kwijt en 1 kilo is eraf. De eerste goede richting is al gezet. Ik sport nu ook 3x per week.
Deze week ook de nieuwe sonja zomerslank boek binnen gekregen, staan wel leuke recepten in.
@ besmile, ik dacht al wel dat je dit weekend je B-day zou vieren, dus fijne verjaardagsviering… nu nog ff lekker taart eten dus! wanneer gaat de kaakchirurg aan de gang? wat is er allemaal aan de hand dan, dacht dat het alleen je verstandskiezen waren?? en in 3 weken 14 cm eraf! das goed! die cm zie je en voel je meteen… ga zo door!
@ mk… welke mannen? angelface
@ cyn, ach… tis een studiereis, dus zal druk genoeg worden! hahahaa
@Besmile, zo dat klinkt niet lekker!!! Fijne verjaardag en sterkte volgende week!!
@Bloem, ja dat geloof ik!! Lijkt me wel echt superleuk!! Ben nog nooit in Portugal geweest, en ook in Zuid-Spanje niet!!! Moeten ook allemaal opdrachten uitvoeren enzo!!:beef:
@Cynthia: Ik ben in beide geweest en om vakantie te vieren is het daar ook erg tof. Bijna altijd mooi en warm weer en ook zeer vriendelijke mensen. Je kunt er ook zo heerlijk op je gemak shoppen zonder lastig gevallen te worden. Moet je wel veel geld meenemen. ha, ha. Ik ga er zeker weer eens naar toe. Weet alleen niet wanneer.
Voor jou als Turkijefreak zal het miss wat tegenvallen, maarja jij komt ook alleen maar om daar even te werken toch? :lol: Hi,hi.
Ja, ze eten daar veel vis. Ik weet niet of je ook nog naar Albufeira gaat? Daar heb je een uitgaansgebied genaamd de strip en daar zitten heel veel van die visrestaurants. Ik zelf hou er niet zo van.
Nee Bloem? Het is het toch echt de kaap met aan het einde die vuurtoren Ik heb er nog wel meer foto’s van. Stuur ze wel een keer door kijken of je het dan herkent.