Goedemorgen allen.
Zo, net even lekker hier beneden alles aan kant gemaakt. Manneke is weer bij de boer aan het werk, dus heb de ruimte voor mezelf. :biggrin:
@Jill: Gelukkig ben je er weer. Jeetje, dat was ook wel ff schrikken dan he? Weet je, ik had laatst na een hele tijd niet meer te hebben gefietst, ( niet lachen dames)
bij thuiskomst, zo’n dikke vetbult zitten aan de binnenkant van mijn dijbeen. Precies daar waar je been het zadel raakt. Omdat ik het zelf had zitten uitdrukken, was het helemaal ontstoken en moest alsnog naar de dokter ermee. Heb pencelinezalf gekregen en nu is het bijna over. Had het eigenlijk nog niet verteld hier, maar loop al bijna 2 weken met de benen wijd :unibrow: :biggrin: Was best pijnlijk!
En inderdaad jammer dat het niks is geworden met de poetsdame…Dat wordt dus weer verder zoeken. Succes ermee.
Mk116: Ja, die gedachte heb ik ook, maar hij is ook vanmorgen alweer vroeg naar de boer vertrokken. Ik heb even zitten rondneuzen op het internet en ik denk nu, dat het kan zijn gekomen door een bijwerking van een bepaald medicijn die hij soms gebruikt. Moet hij toch maar even aan de arts doorgeven.
Sorry, ik ben op dit moment net zo’n wandelende medische encyplopedie. Maar het is hier momenteel ook… alles of niks. Nu dus even alles. Maargoed, we blijven vrolijk. Komt allemaal wel weer goed.
@Bloem en Cyn: Jullie zijn al heerlijk in de vakantiestemming. Het komt nu wel heel dichtbij. :biggrin:
@Marion en Mk116: Ik hoop ook dat dit cluppie bij elkaar mag blijven en daar hoort Sev ook bij. Problemen en misverstanden zijn er om opgelost te worden. Toch? Nouja, wie weet! 
Heb je dat gehoord? Nu weer een bomaanslag op een markt in Izmir. Er zijn enkele gewonden gevallen. Hopenlijk beginnen ze niet weer, nu net het seizoen begint. Wij willen allemaal graag naar Turkije dit jaar, dus laat dit niet weer opnieuw beginnen.
Zo een heel verhaal! :biggrin: Groetjesssssssssssssss