TTT Deel 24

Goeiemorgen:so:

Heb sinds gister weer een migraine-aanval, heb mijn medicijnen ingenomen, binnen een uur, hoofdpijn weg… MAAR… kosten, kotsen, kotsen, duizelig, en een stijve nek!! Nou lekker medicijnen dan!! Dus nu maar weer even langs de arts volgende week, want deze ga ik echt niet meer gebruiken!!

Sorry ff egootje, kom zo weer langs!!

x

@Cyn wat een ellende he die migraine,kan niet de bedoeling zijn van die pillen dat je er zo ziek van wordt.
Vroeger ook veel migraine gehad tegenwoordig is het beter,ik was alleen geholpen met een spuitje van de dokter.
Beterschap!!!

Om half 11 is mijn sollicitante hier,oooo ik hoop dat het klikt.

Cyn,balen zeg dat je zo ziek wordt van die medicijnen,dat zal niet de bedoeling zijn.Ik heb zelf ook medicijnen voor de migraine maar neem die alleen als ik het echt niet meer kan houden.Wordt er helemaal dizzy van en slaperig,maar ze helpen dan wel.Gelukkig heb ik er al een tijd geen last meer van gehad.Hoop dat je van de arts andere medicijnen krijg

Spannend Jill,succes

@ jill. idd succes

@ cyn, wowwie, dat is behoorlijk heftig allemaal zeg! misschien toch nogmaals naar de dokter om het te bespreken, misschien is er een ander middel of een andere manier??

Ik ga inderdaad naar de arts, en anders ga ik in Turkey naar een apotheek ff vragen ofzo!! Met mijn turkse woordenboekje!!

:biggrin:

@ cyn… wat doe jij volgende week?? :unibrow: ikke ben dan onderweg naar schippieholly!!

Jammer niet geschikt helaas.
Nu maar weer verder zoeken.

@Bloem, ehm volgende week ben ik op dit moment denk ik me aan het aankleden, om bijna te gaan lunchen!!! :biggrin:

x

@ cyn :biggrin: en aan het denken dat ik er tegen de avond ben!!

@ jill, wat jammer zeg, wilde jij haar niet of was het anders dan zij verwachtte… echt moeilijk hoor, zo iemand komt toch in je huis enzo…

Goede morgen!
Even snel een berichtje van mij. Beetje druk nu want moet straks met J. naar een voetbaltoernooi.
En moet nog snel even bellen … :unibrow:

@Jill
Gelukkig dat het niets ernstigs was al kan die vetbult je natuurlijk wel een hoop last bezorgen.
Vind je niet bemoeizuchtig hoor! Wil ook niets liever dan dat onze club gezellig bij elkaar blijft. Willen gewoon niemand missen.
Succes met de sollicitante … hopelijk is de klik er en komt ze bij je werken.

@Cyn
Vervelend zeg, is niet de bedoeling dat je nog zieker wordt van de medicijnen. Maar snel terug naar de huisarts.

@cyn
Dat is idd de bedoeling niet van de medicijnen. Ik heb Maxalt en dat hielp bij mij altijd goed. Sinds ik gestopt ben met de pil, heb ik trouwens geen migraine meer gehad.

@marion
Jammer dat hub niet positief uit den Haag kwam, ik hoop dat dit goed voor jullie eindigt.

@jill
Even schrikken zo’n bult, ik hoop dat je er verder geen last van krijgt.

@roanna
Kan me voorstellen dat je schrikt van zo’n black out en dat je er niet zo happig op bent om hem weer met de auto weg te laten gaan.

@cyn en bloem
Nog een weekje maar, heerlijk hoor!!!

@Jill
Jammer dat het niets geworden is met deze sollicitant.

@jill
Jammer dat de poetsvrouw niet de juiste bleek te zijn.

@sev
Neem je niet te snel een beslissing om je uit te laten schrijven?
Denk er nog even over na, meningsverschillen kun je ook bijleggen toch?
Succes met je beslissing.

Goedemorgen allen.

Zo, net even lekker hier beneden alles aan kant gemaakt. Manneke is weer bij de boer aan het werk, dus heb de ruimte voor mezelf. :biggrin:

@Jill: Gelukkig ben je er weer. Jeetje, dat was ook wel ff schrikken dan he? Weet je, ik had laatst na een hele tijd niet meer te hebben gefietst, ( niet lachen dames) :smiley: bij thuiskomst, zo’n dikke vetbult zitten aan de binnenkant van mijn dijbeen. Precies daar waar je been het zadel raakt. Omdat ik het zelf had zitten uitdrukken, was het helemaal ontstoken en moest alsnog naar de dokter ermee. Heb pencelinezalf gekregen en nu is het bijna over. Had het eigenlijk nog niet verteld hier, maar loop al bijna 2 weken met de benen wijd :unibrow: :biggrin: Was best pijnlijk!

En inderdaad jammer dat het niks is geworden met de poetsdame…Dat wordt dus weer verder zoeken. Succes ermee.

Mk116: Ja, die gedachte heb ik ook, maar hij is ook vanmorgen alweer vroeg naar de boer vertrokken. Ik heb even zitten rondneuzen op het internet en ik denk nu, dat het kan zijn gekomen door een bijwerking van een bepaald medicijn die hij soms gebruikt. Moet hij toch maar even aan de arts doorgeven.

Sorry, ik ben op dit moment net zo’n wandelende medische encyplopedie. Maar het is hier momenteel ook… alles of niks. Nu dus even alles. Maargoed, we blijven vrolijk. Komt allemaal wel weer goed.

@Bloem en Cyn: Jullie zijn al heerlijk in de vakantiestemming. Het komt nu wel heel dichtbij. :biggrin:

@Marion en Mk116: Ik hoop ook dat dit cluppie bij elkaar mag blijven en daar hoort Sev ook bij. Problemen en misverstanden zijn er om opgelost te worden. Toch? Nouja, wie weet! :wink:

Heb je dat gehoord? Nu weer een bomaanslag op een markt in Izmir. Er zijn enkele gewonden gevallen. Hopenlijk beginnen ze niet weer, nu net het seizoen begint. Wij willen allemaal graag naar Turkije dit jaar, dus laat dit niet weer opnieuw beginnen.

Zo een heel verhaal! :biggrin: Groetjesssssssssssssss :wink:

@ roanna… dat had je idd nog niet verteld! ahhahahaa :biggrin: ga je een keer weer een heel end fietsen, krijg je dit! hjaahahaa, zolly hoor… :biggrin: ik krijg geen vetbulten… die zitten bij mij overal, dus kan geen kant op… hehehehee…

@Roanna dat is helemaal een vervelende plek om zoiets te hebben,hopelijk is het snel helemaal over .

Ik had nog niets gehoord van die bomaanslag,wat erg net nu het tourisme weer een beetje op gang aan het komen is.

Meiden jullie zijn lief!!!

@Mk, de pil… mm ja dat zou ook nog kunnen!!! Sinds ik die slik heb ik migraine-aanvallen!!!

@Roanna :biggrin: Sorry… Zo heb ik een enorme vetbult op mijn kont… Ben een keer van de trap naar beneden gelazerd, en ook een enorme bult er aan overgehouden!! gaat niet meer weg! Zit er al 4 jaar!!!

Bloem, Nog maar 6!! En 7!!! :biggrin: