gaaaappppp ikke ga lekker slapen
truste allemaal
tot morreguh!!
gaaaappppp ikke ga lekker slapen
truste allemaal
tot morreguh!!
@Sev
Ga je missen hier meissie!
Waar is iedereen gebleven…
Jeetje Roanna wat een schok zeg, nou gelukkig was het maar blik nietwaar en niet je hubbie.
Bloem lekker glad allemaal
Marion,ik sluit me bij je aan
allemaal slaapwel en tot later
@sev meid hopelijk lees je dat nog. Denk er nog eventjes over na of gelik da we ier zegn, slapt er nog ne kjé over.:biggrin: En zoals we gezeid hebn in het pb. tot in t kanon é voor een goein op de vlamsche meetinge
ik hou het voor gezien voor vandaag…wel te rusten allemaal
Weltrusten Viva
Heyyyyy allemaal even een woordje uitleg waarom ik opeens weg was.
Ik zat vanmorgen in bad en voelde links op mijn ribbenkast (achter) een bohoorlijke verdikking.
Nu eaak ik niet zo snel in paniek maar liet het even later mijn hub zien en die schrok.
Het zal wel tussen mijn oren zitten maar het leek dat die steeds dikker werd. Voor de zekerheid even de dokter gebled en ik moest gelijk langskomen.
Hij had geen idee wat het kon zijn,gelijk voor een echo gestuurd nu blijkt het gelukkig een onschuldige vetophoeping te zijn.
Het heeft een naam maar ik weet het even niet meer.
Natuurlijk een hele tijd in het ziekenhuis gezeten maar ik ben nu wel gerust.
O ja morgen komt een poetsvrouw solliciteren,ik ben benieuwd.
Sorry voor het egobericht maar wilde jullie even gerusstellen.
@Marion ik hoop dat alles goed komt meid,jeetje wat een gedoe.
@Sev,Je gaat mij hier toch biet als enige belg achterlaten? Is het echt een onoverkomelijk probleem?
@Roanna gelukkig is het goed afgelopen met je hub,wat zal je geschrokken zijn.
@Beppie,niet teveel kopen he!!!
Sorry meiden ik weet het even niet meer,slaap lekker iedereen en een mega dikke knuffel!!!
O ja fijn weekend iedereen!!!
Nu ga ik proberen een beetje te slapen,het is bijna half 4
Goedenmorgen…
Nu reageer ik maar eens niet…ieder zn beslissing
@Jill: Das schrikken dan… gelukkig dat het alleen een overdosis vet was… Moet het zelf vertrekken of moet het weggehaald worden? En een poetsvrouw…joeppie… ik denk aan je vandaag
Ik ga koffie maken voor hub en mij('s morgen saampjes eerst koffie op bed…) en dan lekker weg de dag. Vanaaf visite dus ik denk tot morgen ffies voor de mamje-dag begint
morning
owh heerlijk geslapen, een nieuwe werkdag, laat maar komen!
@ jill, jee hee, zoiets is idd wel schrikken hoor… vet is nergens goed :biggrin: maar zo’n bult is schrikken… zeker ingekapselt…
wat gaat er nu mee gebeuren? hoe voel je je verder dezer dagen?
nou de cappu is op, schoentjes aan en gaan met die banaan…
Werk ze Bloem, wij doen de schoentjes aan en gaan richting Beverwijk…
GOEDEMORGEN IEDEREEN!!!
@Bloem,werk ze het is voor het goede doel he,in septembet kun jij er van gaan genieten.
@Beppie veel plezier!
goedemorgen,
Jill,nu al weer op en zo laat naar bed.Gelukkig is het niks ernstig alhoewel een bult behoorlijk in de weg kan zitten.
Hoop dat de poetsvrouw die vandaag komt solliciteren wat voor je is.
fijne dag allemaal
@ jill, morning… ja ik vind het niet erg om te werken, maar hoe is het nu met jou? behalve geschrokken van de bult, hoe gaat het verder?
@Hey Bloem,het gaat elke dag wat beter,klaar voor Turkije!!!
Weet je dat zal de rest van mijn leven zo blijven die ups en downs en soms zijn die downs wat erger,maar ik klaag niet ik ben er nog.
En er is veel te veel op deze wereldbol wat de moeite waard is,dus blijf ik er voor gaan.
En die verdikking is inderdaad ingekapseld en als het begint te irriteren dan halen ze die weg.
@Aan allen,Ik heb een PB van Sev gehad als reactie op mijn post.
Ik weet niet goed wat er gebeurd is maakt ook niet uit maar ik heb Sev wel een pb teruggeschreven en gezegd dat ze toch kan proberen om het uit te praten.
Dit is zo eeen mega gezellig forum en het zou toch jammer zijn als iemand wegblijft om een onenigheid.
Hopelijk vinden jullie me niet bemoeizuchtig maar ik wil mijn best doen om deze gezellige club bij elkaar te houden.
Persoonlijk denk ik dat wegblijven of afmelden op WW geen oplossing is maar goed dat is mijn mening.
Dus bij deze als ik voor iemand iets kan betekenen,ik ben er voor iedereen!!!
Goedemorgen,
Jill: kan me voorstellen dat heteven schrikken was.
Bloem: werk ze
Bep: veel plezier in Beverwijk!!! Laat je ons even weten wat je gekocht heb.
Groetjes jac
@Jac jij kunt ook alweer aftellen he,wat een verslaving toch he.