TTT Deel 24

@Dettje
Vroeg het mezelf ook al af.

Cyn, hoop niet dat je gelijk hebt. Zou het erg jammer vinden :crybaby: .

@Cynthia waarom zou ze dat doen!! ze was hier toch graag en al zolang.

@Marion ik ook kon het goed met haar vinden.
Vind het raar, weet er echt niemand iets meer. Ben hier zolang niet geweest, we hadden wel contact via pb maar das alles. Veel tijd om TT bij te lezen had ik niet.

Ik zou niet weten waarom ze dat gedaan heeft. Er is toch niks gebeurd???
Hoop dat ze gauw terug komt!

Groetjes jac

Zo, ben er weer. Gelukkig waren mijn ogen niet zoveel achteruit gegaan na de laatste controle van 6 jaar terug. Maarja, je wilt ook wel eens een ander montuurtje he? :slight_smile:

Bep: Veel plezier in Beverwijk morgen.

@Marion: Ja gelukkig is hij wel weer zo bij de tijd geweest om er direct werk van te maken en weer in de auto te stappen. Het is maar goed dat ik niet thuis was, want ik ben altijd zo bezorgd he. Soms weleens te erg! Maarja, ik ga dan doordenken van: stel dat hij op de snelweg had gereden enzo. En niet alleen voor zich zelf, maar ook voor andere weggebruikers.
Maarja, laten we er maar even van uitgaan dat het een incident was. Als het vaker voor gaat komen, moeten we er maar werk van maken. Tot zover maar hierover!

Waar is Jill toch gebleven?
En Linda 1980. Ook alles oke in Twente? :slight_smile:

zooo… lekker voor de tv met een koppie choco… zalig. alles glad enzo, volgende week nog een keertje en all ready to go…!! zin an!!

Heerlijk gevoel he Bloem alles weer glad en kaal? :wink: :smiley: Het zal bij jou dus niet uit het bikinibroekje groeien… Ha, ha. Geniet vanavond van je welverdiende rust.

heb juist een pb gestuurd hopelijk reageert ze!!Vind het jammer

Zit ook lekker met n klapdoos op de bank. Het is wel rustig hier hoor.
@Bloem: je kunt af gaan tellen, lekker hoor. Waar boek jij je boottocht?

@ toos, bij mn allerbeste vriend natuurlijk!! hij heeft zijn eigen boot en ben er nu 3x meegeweest en heb ontelbare trips geboekt… owh ja… en tegen uitermate goed tarief :biggrin:

@ roanna, dat sowieso nie, maar laat de stoppeltjes op mn benen soms wat hoog komen… en die zijn nu helemaal weg!
snap nu wel waarom mannen de baard scheren en niet zelf ook ontharen… :biggrin:

kan iedereen bij hem boeken en waar??

onthaar met zo’n grasmaaier, is even pijnlijk, maar wel een week of 4 geen stoppels

wat is het hier druk…

jahoor iedereen kan dat…
hij heeft een bussiness card en je kunt hem gewoon bellen.
hij loopt zelf overal rond en overal zitten zijn mannetjes die zijn boottocht verkopen…
zal ik aan hem vragen bij wie je moet zijn als je met hem meewilt? wanneer ga je?
hij heeft trouwens leo, en de boot heet… jajaja… Leo’s Boat! hhahahahaa

Dames,

Heb net een pers.mail ontvangen van Sevgilim;dat ze zich wilt afmelden bij ons forum.
Dit vind ik triest,mede door de uitleg daarvan.Ze is altijd een goede aanwinst geweest in het beantwoorden van onderwerpen en zeker wat betreft haar boekaanraders.

TT is een topic om met elkaar te babbelen,niet om ruzie te maken,hoop dat ik daar duidelijk in ben.
“Peace” allemaal,ok?

Groetjes,

Hans

Is in Gumbet?? Ja dat mag je aan hem vragen. willen in de week van 26 juni een boottocht maken

@ toos, ja idd in gumbet, zijn boot ligt links in de gumbet haven, redelijk achteraan, hij komt je om 10.00 uur ophalen, boot vertrekt om 10.30… je bent rond 17.30 weer terug en dan brengt hij je weer weg. ik zal het vragen hoe je hem kunt bereiken en dan laat ik het weten als ik terug ben…

mmmmm… ik droom ff lekker weg bij het idee…:wub:

Zo weer bijgelezen,dit deel gaat echt snel zeg,maar wel gezellig.

Sev,ik hoop dat je je bedenkt en je gewoon weer hier komt babbelen hoor.

Linda,hoe gaat het eigenlijk met jouw??

Ja dat is goed, alvast bedankt. Lekker idee hoor
Jammer dat Sev zich heeft afgemeld.
@Sev: mocht je dit lezen, wens je heel veel succes met alles wat je doet, zullen je missen hier