@Marion: Hopen op die telefonische zitting…of dat de rechter er dan toch maar genoegen mee neemt… Nee Canarische Eilanden of GC zeggen we idd… maar ik kan er geen rust voor vinden…
@Viva: Trotse moeder denk ik…plaatje(ook je schoondochter hoor!)
Mn auto is klaar. Nu wachten tot de taxi van de dealer me komt halen en dan de rekening :retard: … En dan dus de boodschappen, kadootje voor mn moeder ed… Blehhhh
Gatver wat een geze*k toch bij die burocraten, daar wordt je toch gestoord van. Of die man het nou op papier zet, of zelf zegt what the hell is het verschil.
@Beps
Jammer … gun me er ook meestal de tijd niet voor maar als ik eenmaal lig komt de rust vanzelf.
Wat Den Haag betreft, we zien wel hoe het allemaal af gaat lopen, wachten rustig de uitspraak af. Zijn belangrijkere dingen dan geld, al is het wel pijnlijk natuurlijk als het om veel gaat. Konden er mooi zo’n 10 jaar met ons drietjes van naar Turkije.
zal nog 1 foto plaatsen van mijn dochter en schoondochter, gelukkig heb ik van me zelf geen foto op de pc…(past niet hoor) dan weten jullie hoe mijn kids eruit zien.
links mijn schoondochter, rechts mijn dochter foto is genomen 2 jaar geleden toen wij 25 jaar getrouwd waren en mijn dochter net weer thuis was komen wonen, na 1 1/2 jaar samen te hebben gewoond
ja daar mankeert gelukkig niets aan hoor, aan dat stel van mij…allemaal keurig op de rails.
Dochter werkt sinds kort bij CBR op de afdeling vorderingen,dat is de afdeling die mensen hun rijbewijs terug geven of innemen (alcohol).
Zoon dus militair
schoondochter is tandartsassistente…
Beps jij hebt wel een luxe garage hoor die een taxi stuurt, bij die van ons is het van u kunt hem weer dan en dan ophalen, je ziet maar dat je thuis komt of hoe je die auto weer haalt, maar dat zal aan het feit liggen dat wij in de stad wonen. Ja tuurlijk kunt u een auto meekrijgen, dat is dan …euro per dag.
Mijn man zegt altijd dat hij er de tijd voor heeft genomen en dat het geen vluggertje was, en dat ik er 9 maanden over heb gedaan om het af te maken…je ziet…het duurt even maar dan heb je ook wat…hihihi
ik zag de foto van Beppie en andere dus wilde eense zien of mijn foto er nu ook stond. en ja hoor mijn foto staat er ook. BEDANKT :finger: alleen mn kleurtje is weer weg, maar geen probleem
Sodeju ben ff paar uurtjes naar de kapper en gelijk 8 blz om bij te lezen.Jullie hebben weer gezellig gebabbeld.Nou ik heb weer een kleurtje in me haar,mooi rood is niet lelijk :unibrow:
Marion,hoop dat het voor jullie nog een goede afloop krijgt.
Beps,dat is inderdaad makkelijk dat de garage een taxi stuurt.
turkije lover nou je bent er dus al helemaal klaar voor om af te reizen naar Turkije, ik heb alle kleuren van de regenboog al in mijn haar gehad, maar rood is bij mij zo verdwenen, en zeker als ik naar turkije ga, de zon erop en weg is rood, heb jij daar geen last van?
Viva,klopt rood vervaagt wel snel,de kapper weet dat ik naar Turkije ga en heeft het daarom wat donkerder gedaan als anders,was al weer ff geleden dat ik het rood had.Laat meestal de kapper kiezen ben niet zo moeilijk