TTT Deel 24

wij gaan 7 juni en zitten in vak 120 rij 4 is 2e rang

yeahhhh heb ook n plaatje

Lukt het Toos met je plaatje?

wij vak 420 2de ring

ben jij dat Toos gave foto

Jaaaa eindelijk kunnen we weer onze foto’s invoegen…
Heb meteen aangepast…deze is my favo… Helaas van een vakantie van Kos… Maar ohh was die vakantie goed voor ons

Ja ben ik, heb plaatje veranderd. Is vorig jaar in Aegean dream gemaakt. Staat ook bij mn vakantiefoto’s

Toch maar weer de eerste.

Ga maar eens boodschappen doen. Maar weer eens verzinnen wat we vandaag moeten eten

hey iedereen!!

wat een saaie dag is het vandaag:thumbsdown: geen zon te zien:(

kijken of dit lukt

http://modulo5.rendered.startpda.net/22100001-22150000/22149758_500_500_8cLe.jpeg

zo kan het dus ook om plaatjes te laten zien

en deze ik weet niet of het mag hoor zo foto’s te tonen, maar dan hoor ik het wel

http://modulo0.rendered.startpda.net/22100001-22150000/22149864_500_500_0Sry.jpeg

zal thuis ook eens ff een mooi ploatske opsnorren, moet toch een beetje meedoen met het op-leuk-geweld dat hier gaande is!

@Sev
Heb je berichtje ontvangen!

@Beps
Nog wit? Ga je toch lekker vanavond naar Ibiza (of noemde je de zonnebank niet zo)?

@Toos
Geniet maar dubbel van je moederdagweekend na al die overuren.

Nou hub is terug inmiddels. Was idd wat minder gegaan daar. Ze hadden dus de verklaring van die man die in de ruilverkavelingscommissie had gezeten, mede ondertekend door 4 andere inzittenden van de commissie. Nu had de rechter dus die personen liever in levende lijve gezien. Hechtte blijkbaar niet veel waarde aan dat papiertje alleen. Probleem is dat die man inmiddels ook al wat op leeftijd is en ook niet zit te wachten om voor tig boeren op te komen draven in Den Haag. Afwachten dus maar weer wat de uitspraak zal zijn. Kunnen altijd nog proberen of een telefonische hoorzitting mogelijk is en of die man daartoe wel bereid is.

Leuke fotos!!!:wink:

@ vivaT, het mag wel, maar daardoor wordt het laden van de site en pagina’s erg traag, je kunt ook gewoon een link plaatsen enzo…

@Viva
Stoere foto van je zoon in uniform!

O marion, misschien kan die man een schriftelijke verklaring afleggen, gaat de rechter daar wel mee akkoord!!!

@ BLOEM Oke ik snap het nou ik zal niet mijn hele foto album hier plaatsen hoor, maar af en toe eentje kan wel nietwaar.

@Marion…ja gaaf he is een uniform uit het museum van de verbindingsdienst van de landmacht, hij is sergeant bij de landmacht en onderdeel verbindingen vandaar. In hart en nieren een militair, hij was eerst marinier.