@Bloem: Ben trots op je… voor dat verschil blijf je gewoon 3 mnd langer daar(of nog langer
)
Ik ga maar eens iets doen hier(zou niet weten wat…)
@Bloem: Ben trots op je… voor dat verschil blijf je gewoon 3 mnd langer daar(of nog langer
)
Ik ga maar eens iets doen hier(zou niet weten wat…)
@Marion: Hoop dat het een beetje goed afgelopen is.
@Sev: Fijn dat je er weer bent.
@Jac: Dit weer real life he, heel wat anders dan ADR.
@Dettje: Jij ook welkom terug
@Mar: is ook schrikken geweest, gelukkig dat het meegevallen is
@Christina: Er heerst iets van buikgriep, duurt 1 of 2 dagen.
Heb verder niet zo heel te melden. Vanmorgen gewerkt, nu lekker weekend. Ben dr wel aan toe, heb 2 keer zoveel uren gewerkt als normaal.
@toos, thank you
Toos: Geniet maar lekker van je weekend!! Je hebt het verdiend.
Hou je trouwens van crea?? Marina maakt 1 keer in de week leuke sieraden met de gasten.
In september neem ik spullen weer voor haar mee.
Want in NL is het toch beter spul hoor.
Groetjes
@ beps… nee niet langer weg, NL-leven kost te veel geld… laptop… backpack, schoenen enz enz… misschien dat we 7 mnd wegblijven ofzo, maar niet meteen 3 mnd extra hoor! weet nu zeker dat ik het ga redden, willen langer in tibet en nepal blijven dan eerst gepland… is nu ruimte voor, kerst op het strand, duikbrevet halen…!!
@ toos, hoeveel uur werk je normaal gesproken dan? en deze week? komt dat door al die nachten?
ikke heb deze week ook weer 9 uur overwerk… :retard:
maar is goed voor het potje van de vakantieuren!!
wil je app. of hotel met all in ik ga naar Alanya wil je weten hoe duur pb me even
jill ben je al weer terug???
@Jac: Dat lijkt me wel leuk om te doen, ben niet zo crea bea maar je weet nooit. Onze oudste dochter komt 4 dagen na ons die vind het misschien ook wel wat. Bedankt voor de tip.
@Bloem: heb een contract van 24 uur per week, maar in de zorg kunnen die uren nogal varieren. Heb nu in ruim een week meer dan 60 uur gewerkt. Komt ook door de nachten die waren later ingepland.
ppffff… 60! dat kan ik me niet eens hier voorstellen, maar dat ligt ook aan het werk dat je doet… lang leve de nachtdiensten he? jij hebt je weekend dus dubbel en dwars verdiend!
Jeetje Toos is toch niet normaal 60 uur, nog even en ze kunnen jou verzorgen.
Ja he vind ook dat ik het verdiend heb:slywink: . Ben ook dol op nachtdienst:crybaby: Normaal gesproken ben je een aantal dagen vrij om weer in je ritme te komen zeg maar, bij was dat nu 1 dag. Ben helemaal van de leg.
Kijk nou bij mijn naam de foto van het huwelijk bij mijn zoon, als je het fotootje erbij zet zegt het systeem file not upload maar het lukt wel
kost geen punten, maar ik ben wel weer het kleurtje bij mijn naam foetsie…ach je kunt niet alles hebben nietwaar.
@Viva:Leuke foto. Ze denken volgens mij dat wij turbo mama’s zijn.
Waar doe je dat Viva? Bij wijzig profielplaatje??
ja kijk maar uit hoor, dat van de leg zijn kan zo maar een paar dagen duren, jeetje en thuis gaat ook alles gewoon door, of mam nu werkt of niet…neem lekker een bad, en laat je door hubbie verwennen lekker een massage ofzo…mmmmmmmmmmmmm heerlijk
ja helemaal goed profielplaatje en dat gewoon in de onderste balk bladeren op je eigen pc
meiden waar zitten jullie allemaal het is hier uitgestorven:nod:
Yes…de postbode is langs geweest, alle kaarten voor toppers in concert binnen…
Ik heb de kaarten ook inmiddels. Wij gaan 8 juni en zitten volgens mij op het dak