oke wat is er nu weer aan de hand? mijn handtekening klopt totaal niet die is van 2006
Ik begrijp er niks meer van
jac dank je,
Zo klopt ite weer.
Ik heb wat in optie gezet voor 1 spetember maar dat vind ik te duur!!!
Dat gaat niet door!!! Echt niet.
Straks weer verder kijken
@sev, neen hoor de cursus is afgerond maar voor we het echt kunnen doen eerst nog turks afwerken. Nog een paar daagjes en k zit met mien luie poepeschete in turkenland:D de straten van kusadasi onveilig gaan maken:D
tuurlijk wel, neem gewoon niets van bagage mee, kopen het daar en dan heb jij lekker veel plaats. als we streekgenoten kunnen helpen, zullen we het niet laten:unibrow:
@Marion: Jemmig meid, hoop idd dat het allemaal meevalt…
@Bloemmie is t daar druk?? Ohh nog een week, vakantie, heb er echt zin in weer te beginnen, Want hier in de omgeving is het allemaal onzinnig(
)
Wat een leuke fotootje bep
neen sev jammer genoeg niet,
@ jac… hahahaa…wij vonden het al zo raar dat je in juli alweer zou gaan… en jij dacht natuurlijk, waar heeft iedereen het over! hahah
@ beps, ach onzinnig maar leuk, maar idd druk, vanalles te doen, cc geblokkeerd, nieuwe aanvragen, reis boeken, gemeente bellen, afspraak maken om paspoort te verlenging, mailen… owh ja, en bellen dus! hahahahaa
zozo Bloem jij bent heeeeeeeeeeeeeeeeel druk zo te zien!!
Inderdaad zo raar weer.
Maar september klinkt beter hoor.
Zo wat een PIEPweer in Nederland niks aan, ben je bruin kun je het niet showen en daarbij het is koud!!!
BRRRRRR echt niet leuk!
@Bloem: hahaha Ikke zit hier werkelijk me kapot te vervelen. Normaal kan ik vast de dingen voor het weekend doen…maar nu dus geen auto. Hubbie is op tijd thuis dus dat scheelt alweer… En zie “reis boeken” dusss je bent eruit??
@Jac: omdat ze veel veranderd hebben ivm met die aanpassingen van vbPlaza zijn veel dingen terug gesprongen… En dus ook jouw handtekening… hihi Ja irri dat weer… maar jij bent iig wel lekker bruin… ikke ben al weer witterdanwit
ok sev it’ a deal. Zet je maar op scherp want zaterdag vertrekken we. allé ben er mee weg. tot later eens spreek je nog wel.
@ jac, ja ben heel er druk, met werk en in mn hoofd
@ beps, ja, check de log, nu ff gegevens doorgeven en paspoort nr opgeven en er is geen weg meer terug! (nou ja… moeten we nog kijken hoe we terug komen, maar dat zien we mrt 2008 wel weer :biggrin:)