is goed beps:slywink:
@ beps… die foto heeft er ooit toch ook wel gestaan geloof ik? en ineens was ie weg… enneuhm was het zo’n geweldig weekend :unibrow:
@ xander, denk dat het weinig zin heeft om die link ergens in een topic als dit te plaatsen, over 5 weken is dit topic alweer 3 delen uit vrees ik :biggrin:
@Bloem: Gehorige muren, bedden met een betonnen matras… nee geen geweldig weekend…maar de uitwerking:unibrow:
Tja, dat is waar Bloem29… jullie beppen ook zo enorm veel :wacko:
!
Xander
Is toch een teken dat we hier allemaal gelukkig zijn met dit forum nietwaar. Xander zet anders die link gewoon op de plek waar die avatar stond, als je die dan opent wordt je doorgelinkt naar de juiste plek.
Problemo opgelost toch, of bemoei ik me nu met dingen die me niet aangaan.
gr. Viva
Ikke heb weekend.Zo eerst even naar de kapper kleuren en knippen.
Jill,toch niks ergs aan de hand??
Ja idee, Xander… Gewoon als we op die `knop´ drukken van Plaza…dat je dan op die topic komt…
@Turkijelover
Jezelf ff lekker laten verwennen bij de kapper. En je loopt er weer tiptop in Turkije.
@Marion: Hoe laat moest je mannetje er zijn?? Moet er zoo aan denken…
Hoi allemaal amaai wat zijn jullie kletskousen in een paar dagen al een nieuw ttt.
@sev hey meid zie dat je online ziet. oe ist met joen alles ok. Lange geleden é
@Beps
Hij moest om 11.00 uur daar zijn en is inmiddels al weer op weg naar huis. Heb hem net gesproken, hij zat al in de trein en kon niet openlijk praten dus, maar hij klonk niet erg positief.
HEY SEV …BLIJ DAT JE ER WEER BENT!!!
wel sev ik ook, vree druk zelf, heb eindelijk mijn certificaat reisbegeleiding op zak met schitterende resultaten:biggrin: en lukt het bie joen een beetje
@sev
Dat is een tijd geleden dat je hier bent geweest.
Gaat alles goed met je?
@Sev en dettje: leuk jullie hier weer eens te zien.
oei sev zijt ge weggeweest!!!
@ marion, oh jee zeg klinkt dan niet echt goed, maar misschien was hij gewoon een beetje down van al het gedoe en had hij het een beetje gehad… ik hoop echt dat alles goed komt voor jullie!