@Jac
Ja we gaan als een speer he? Succes dus met bijlezen, je zal er een hele klus aan hebben.
Trouwens … mijn ouders zijn vandaag bij je in het dorp. M’n oom en tante wonen daar ook en zijn vandaag 50 jaar getrouwd.
ha die jac ook weer online
marion, huisje weer lekker schoon samen met de hulp??
ga doucen en daarna boodschappen doen bleeee…dat haat ik altijd, en vooral als het regent…
hieperdepiep marion
@marion
Het gaat wel weer hoor.
Ik heb vanmorgen mijn dochter weggebracht naar het kinderdagverblijf. Ze mag vandaag oefenen en vanaf volgende week 2 dagen daar heen.
Was wel even moeilijk (voor mij) vreemde leidsters, vreemde kindjes en een vreemd gebouw… en dan moet ik haar zomaar daar achterlaten.
Om 12.30 uur haal ik haar weer op.
@jac
Je heb dus weer geboekt??
@Viva
Heb geen hulp in huis hoor, doe ik zelf. Hebben een boerderij en omdat mijn man vandaag weg moest is er hulp. Ben anders de hele dag aan het werk en mijn zoontje heeft vakantie nu. Is niet leuk voor hem en vind hem met 10 jaar nog te jong om uren alleen binnen te zijn. Je kan natuurlijk wel regelmatig gaan kijken wat hij uit spookt en hij heeft je zo gevonden als er iets is maar voel me daar gewoon niet prettig bij. Ben niet te beroerd om op het bedrijf bij te springen maar wil er zoveel mogelijk voor hem zijn als hij vrij is.
@MK
Fijn dat het weer wat beter met je gaat.
Erg is dat he! Vond het ook vreselijk toen J. voor de 1e keer naar het kinderdagverblijf ging, ben wat dat betreft een vreselijke kloek en reed met tranen in mijn ogen daar weg. Maar had geen keus want moest naar school. Was zo blij dat de dag erop zat en ik hem weer kon gaan halen. Maar gaat iedere week een stukje beter, vooral als je merkt dat ze het er goed naar de zin hebben. Goede training ook, ben je al een beetje gewend tegen de tijd dat ze naar school moeten
.
@ jac, juli alweer?? wow… what happend met sept??
@Jac ikke is jaloersssss Ikke wil zooo graag ff weg… Plekje in je koffer??
Ikke zie ineens dat de foto onder mn naam staat… ineens… hihi… goed he… Is gemaakt(voor diegenen die het nog weten) toen hubbie en ik dat weekend aan onszelf gewerkt hebben in de buurt van Apeldoorn… Zoo gaaf, hebben we nu nog steeds(en steeds meer) aan…
Hé beps, leuke foto!!!
jac je bent net terug…en nu al weer…weer dat pokke eind in het vliegtuig, je had er beter kunnen blijven.
Beppie jij moet net als ik netjes op je beurt wachten…12 weken ja
Ja he, kostte best veel punten, maar heb hem al een paar maanden geleden erop gezet… en nu ineens staat hij er…
Ohh zit ineens weer aan dat weekend te denken…zoo vet gaaf lekker mooi goed blablabla weekend(Klinkt zo kwijlend maar was zooooo goed…)
Oke marion helemaal verkeert begrepen he…ik ben dommie…ja met een boerderij heb je wel hulp nodig als er een weg is, en nee 10 jaar zou ik ook niet de hele tijd onbeheerd achterlaten ook al zit je in de buurt. Je weet maar nooit
Beps leuke foto, hoezo??? aan jezelf gewerkt…:redface:
Beps,leuke foto hoor.Het heeft even geduurt maar dan heb je ook wel wat:p
Beste forum gebruikers,
Aangezien jullie (Turkije liefhebbers) toch vrij veel gebruik maken van vbplaza plaats ik hier in dit forum deze link. http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=36213 ivm het stoppen van vbplaza.
Groeten,
Xander
@beps
Mooie herinneringen moet je koesteren!
@Beps
Wat een mooie, maar vooral lieve foto van jullie saampjes :wub:
@Viva: ik ga het je wel in een pbtje uitleggen oke…is teveel voor hier…
Mijn oude vertrouwde bloemetje is er ook weer
![]()