turkije lover ik weet niet waar je moeder van houd, bloemen bonbons of een luchtje het is altijd het zelfde maar misschien is een bioscoopbon, kappersbon of saunabon ook leuk.
of een mooi boek, handtas, portemonnee of pantoffels ik noem maar wat.
Ik heb een boek gevraagd, en een bling bling ketting, maar een bodylotion van je favoriete merk is ook altijd lekker. Mijn moeder is gek op orgideeen dus daar ga ik dan weer voor.
Jemmig Marion, had daar overheen gelezen… En wat je al zegt, ze zijn daar zo wispelturig… Spannend hoor. Kom maar gewoon veel hier dan is de dag sneller om denk ik…
Trouwens als we in dit tempo door gaan dan zitten we voor het midden van de volgende week al in het volgend deel. Pas 3 dagen onderweg en al op het midden…
ja beps we gaan als de brandweer, maar soms vind ik mezelf een egotripper, staan er 5 berichten van mij onder elkaar zonder dat er iemand anders tussen is geweest, is eigenlijk te gek voor woorden, maar als ik alles onder elkaar typ dat leest niemand het meer denk ik dan is het net een telefoonboek, er komt dan geen einde aan…hahahaha…en ik ben van nature best heel rustig, kan een hele avond op de bank zitten zonder iets te zeggen, maar als ik op ww zit dat lul ik de hele tijd zo door…
ik doe pas een maand mee met ww en zit al op post nummer 363 is toch niet normaal, dat zijn er gemiddeld 10 per dag.
@Viva
Altijd een gehaast en gepuzzel bij op ons moederdag. Eerst het werk hier, heb zelf moederdag, dan moeder en schoonmoeder. En op die dag is ook schoonvader jarig, wel 2 vliegen in een klap dan.
@Turkijelover
Mooi dan … eindelijk een face to face gesprek. Je zal wel strak staan van de spanning nu.
@Bloem
Je hebt groot gelijk. Je bent zo vrij als een vogel en hoeft met niemand rekening te houden. Geniet nu je de kans hebt. Als ik het over kon doen deed ik hetzelfde.
@Beps
Shop ze in Beverwijk. Ben er nog nooit geweest. Wel zit er zo’n 5 km. hier vandaag een kleinere versie.
@Viva
Tuurlijk hebben we een advocaat en duurt idd heel lang, geloof nu al zo’n 2 jaar. Is nu al de 3e keer dat hij richting Den Haag moet.
Toen ik jawel heeeel lang geleden 24 jaar bij de rechtbank werkte op het strafrecht, had je daar ook van dit soort civiele zaken, sommige duren wel 5 tot 8 jaar…een gebed zonder einde Marion
@Viva
Wachten rustig af en hopen ondertussen op het beste.
En nu even aan het werk anders is het zo sneu voor onze hulp.
ja ik ga ook wat doen…tot straks
Viva,mijn moeder is niet zo moeilijk ze vindt eigenlijk alles wel best,zal een even me me broer overleggen misscien weet hij wat.
Marion,spannende dag voor jullie,zal duimen dat het positief uitpakt voor jullie.
Ja ik vind het zeker spannend en hoop echt dat we face to face kunnen praten.
Beps,veel plezier in Beverwijk.
Sev,hoe gaat het met je???Waar zit je toch
Sorry meiden ik moet dringend even weg!!!
Ik leg het straks wel even uit,doeiiiiiiiiii
Doei Jillll Straks wel melden waar je was he ![]()
alles ok jill? we horen het strax wel als je het kwijt wilt!
Gaat toch wel goed Jill??
Goedemorgen dames.
Hier ook zo een vreselijke k*tweer. Harde wind en regen enzo. :storm:
Voor mij geen moederdag dan hoogstends een bloemetje van het manneke, terwijl ik niet eens zijn moeder ben. :biggrin:
Mijn dochter is zelf moeder en omdat haar kids maar een keer in de 2 weken komen, brengt ze die dag graag met hun door. Mijn zoon zijn schoonmoeder woont in Noordwijk, dus gaan daar naar toe, omdat hij mij al vaak genoeg ziet.
:lol: En ach wij prikken dan gewoon een keer een avondje dat we dan met het hele gezin ergens gaan eten en dat is ook best leuk.
@Jill: Hopenlijk niets ernstigs!!!
@marion
Wat vreselijk zo’n zaak, ik hoop dat het goed voor jullie afloopt.
@jill
Balen dat de hulp zo opgestapt is, ik hoop dat jullie snel een andere hulp vinden.
@miere
Wat een toestand met je hubbie, wat zal je geschrokken zijn.
Erg vervelend allemaal, gelukkig niet z’n hart.
@beps
Veel plezier in Beverwijk.
@bloem
Gewoon gaan, heerlijk toch als je die vrijheid hebt om te doen en laten wat je wilt. Je bent jong, je moet het er nu van nemen!!!
Meisjes, ik ga zo werken (snackday). Niet tèveel beppen hoor :lol:
Zie jullie later op de dag wel weer.
Werkse voor de werkenden onder ons en voor hen die thuis zijn, ook nog een hele fijne dag en geniet ervan.
Groetjes ![]()
**Zoooooo bijna op de helft!!!
**
Ben er weer
@Jill
Tot straks!! Hoop dat het niets ernstigs is.
@Roanna
Rustige moederdag voor jou dus. Maar beter een avondje rustig met z’n allen samen dan gehaaste bezoekjes van kinderen die zich in allerlei bochten moeten wringen om beide (schoon)moeders bezocht te hebben.
Werk ze zo meteen.
@MK
Hoest met je nu? Voel je je weer wat beter?
jaja jullie gaan hard hoor!!!
nou eventjes een paar pagina;s terug lezen