ben ik al helemaal met een emmer sop, en tapijtreiniger aan de gang voordat je het er dan weer helemaal uit hebt, en je moet altijd oppassen voor kringen, ik vind dat vies, dus blijf ik maar boenen, nu moet de trap drogen, voordat ik er weer overheen kan lopen…gevolg ik zit nog in mijn pon, en laptop op schoot beneden lekker een bakkie doen, ga straks boven wel weer verder en dan ook nog de was doen, met al die doeken die ik gebruikt heb…moet vandaag ook nog boodschappen doen, en wat voor moederdag halen…
@ Marion: zo… jij was… laat op? Vroeg op? Ik weet het niet, wat een tijd, 3 uur 's nachts!
@ Viva: hoop dat de dag beter wordt na al die ellende!!
het regent hier pijpenstelen en ik moet zometeen 45 minuten naar school gaan fietsen…
zondag moederdag,ik vind het altijd zo’n gedoe…iedereen moet zich in 4 splitsen om aan alle verplichtingen te doen…ik heb een moeder, nou mijn schoonmoeder komen we niet dus dat scheelt weer, ik ben moeder, en de aanhang van mijn kinderen hebben ook een moeder, dus het is altijd weer een gepuzzel, wie wanneer waar heen gaat. Voor mij hoeft het allemaal niet zo…vind het veel leuker als ze zomaar komen en niet omdat het moederdag is…Trouwens moederdag is toch een dag dat moeder in het zonnetje wordt gezet, waarom moet ik me dan de hele dag het schompes lopen…naar mijn moeder…snel terug…dan de hele bups bij mij en allemaal meeeten…zucht…JA MOEDERDAG is voor mij altijd MOEDE DAG…en dan maandag weer vol goede moed naar kantoor…
Jemmig meiden, ben je een avondje vroeg naar bed…
@Mierre: Gelukkig valt het mee maar het zal schrikken geweest zijn… nu ff rustig aan en horen wat er was zodat je rustig naar je geliefde Orkakent(?) kan…
@Bloemmie: Verleden jaar had ik lenzen…dus een bril gekocht…€100 :retard: en nu kan ik m niet meer op…bleehhhh
@llemaal: ben het kwijt…werk…beroerd en spugen…hond en opstaan met lawaai…crissis dus Een rustige dag voor allen
Ik heb niets te melden… Hubs en ik gaan morgen lekker naar Beverwijk… Gewoon lekker shoppen…
Filiz zit al lekker bij haar askim dus …
**
**Turkijelover: 15 mei - Kusadasi ?![]()
Cynthia: 18 mei - Gümbet
Bloem: 19 mei - Gümbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
Jill: 22 mei - Alanya
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
**14/05 Besmile
**20/05 Turkije-fan
28/06 Toos
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
@ marion… nou ja… begin aardig goed te worden in het zoeken/ vinden van goede reisaanbiedingen (voor mezelf dan)
@ viva, ja idd ongeveer 6 mnd. Ik blijf weg totdat het geld/ zin/ motivatie op is. Verwacht dat het geld als eerste op is, maar kan maar zo zijn dat dat na 5 maanden is of pas na 8 maanden. Ik heb eigenlijk nix hier om voor terug te komen. ik neem per 1 nov. hier ontslag en kan dit keer niet terugkomen (kan wel opnieuw solliciteren als ik dat zelf zou willen, maar ja…)
heb ook geen huis. woon nu in tijdelijke gemeubileerde onderhuur en dat loopt af als ik weg ga, hoop zoiets weer te vinden als ik terug kom…
maar…
er is natuurlijk altijd de optie om in april 2008 als ik terug kom, weer in turkije of elders te werken… ik heb totaal geen binding hier en de drive om alles in het buitenland te ontdekken, ben zo vrij en ongebonden als maar zijn kan en profiteer/ geniet daar ten zeerste van!
hopelijk heb ik hiermee je vragen een beetje kunnen beantwoorden. heb het allemaal al wel een verteld, maar toen deed je nog niet mee, geeft ook niet, maar voor nu vind ik het wel ff genoeg. Als je meer vragen hebt, doe maar ff via Pm ofzo…
kan me voorstellen dat mijn leventje soms onvoorstelbaar/ moeilijk te vatten is voor buitenstaanders, maar heb het prima voor mezelf voor mekaar… ben dik tevreden op dit moment…
wie had dat 2 jaar geleden gedacht? ikke niet and i’m loving it!
Viva & Marion,Ik heb besloten om wel te gaan de 15de en zal wel zien hoe het gaat verlopen.De 20ste kom ik dan weer terug en de 26ste ga ik dan weer maar dan met me ma.
Viva,hoop dat de rest van de dag beter voor je verloopt.
Bloem wat buitenstaanders van jou leven vinden, nou boeiend toch…niets om je druk over te maken…heerlijk toch voor jou dat je dat avontuurlijke in je hebt…Je hebt geen verplichtingen ten opzichte van iemand anders dus kan je inderdaad zo vrij als een vogeltje je bewegen. Het is een groot avontuur, en misschien doe je het nog een keer, of nooit meer dat kan je alleen bij ondervinding beslissen. Misschien krijg je in het buitenland wel ergens werk bijv. in indonesie ofzo en blijf je nog veel langer weg… Het is toch een soort van backpacking ik neem aan dat je niet 3 mega koffers meesleurt. Veel mensen doen zoiets in hun leven, en blijven dan soms ergens plakken waar ze het naar hun zin hebben.
turkije lover toch fijn voor je dat je gaat, ja je moet het allemaal maar afwachten, maar als je komt is je vriend er dan wel of niet of weet je dat nog niet. Want wanneer gaat hij naar Duitsland??
@Bloem: Denk ook nog steeds dat veel mensen jaloers zijn op jouw manier… Iedereen heeft zo iets van: Als ik de kans kreeg dan…
Nou jij doet het gewoon… Blijf je een tof mens vinden…:wub:
@Viva: Oh ja, moederdag… gelukkig hebben wij alleen mijn moeder, maar ook dat kan moede-dag worden… Wil nl altijd de ‘eerste familie BBQ’ op die dag doen…en dan hoost en waait het altijd… haha… Dit keer wss uit eten…(maar ook dat zijn van die verplichtingen al is het restaurant dit keer een toppertje!!!
)
Nou goed, ik heb een baaldag. Auto in de garage kleine dingen(glas van mistlamp voor stuk €140!! :retard: 10 cm rond…Grr) en een kleine beurt… Maar ik zit thuis en kom niet weg, want de motor nu is te vochtig zeg maar…hihi
Goedemorgen Lieverds!!!
Beps lekker naar Beverwijk, shoppen, heb je al een idee waar je naar op zoek gaat. Ik vind het wel leuk hoor Beverwijk, maar het is altijd zo vreselijk druk, ik krijg het dan helemaal benauwd daar. Ben er een keer geweest, liepen we hutje aan mutje, komt er een man met toen zo’n soort pittbull en die loopt tegen de richting in die man duwt mij zo een kraam in en de hond wou mijn man bijten, toen had ik het helemaal gehad, en ben rechtsomkeer gegaan. Dat was dus ook de laatste keer dat ik er geweest ben, en dat is toch al snel een jaar of 10 geleden
goedemorgen Jill, om 3 uur achter ww en nu al weer op…tjonge meis denk aan jezelf…blijf nog lekker een uurtje liggen, en is toch pokkeweer althans hier het regent hier dat het plettert
Viva,Ik heb vorige week een smsje van hem gehad dat hij er de 15de wel is,maar vervolgens heb ik dus niks meer gehoord,dus het blijft nog even spannend hoop wel dat ik hem nog te pakken krijg of dat hij nog wat laat horen.
Bloem,ik ben ook wel een beetje jaloers hoor dat je dat zomaar doet,lekker doen wat je zelf wilt.
@ beps :wub: luf joe toe mi girlzzz
@ moederdag, heb gewoon een kadobon voor sana*ome besteld, meteen dubbel bedrag, ben ik klaar voor moederdag en vaderdag… vinden ze allebei leuk, en ik had het zo geregelt. ze hebben het al ontvangen en waren er helemaal blij mee… hihihi…
@Viva
Hij moet voorkomen. Is een ingewikkeld verhaal. Een instantie vind dat hij subsidies terug moet betalen omdat hij die in hun ogen teveel aangevraagd heeft. In de tijd waarom het gaat kreeg men hier, in verband met de ruilverkaveling, een soort generaal pardon. Dus hub heeft in zijn ogen niets verkeerd gedaan. Probleem is dat het archief van de ruilverklaring verschillende malen verplaatst is en niemand meer weet waar alles nu ligt. Hebben wel een agenda waarop dat vermeld staat en een brief geschreven door iemand uit die commissie waarin hij verklaart dat toestemming verleent is voor dat generaal pardon. Gaat om een flink bedrag wat ook nog eens gevolgen heeft voor de hoogte van subsidie voor de komende 10 jaar dus weer een spannende dag voor ons. En de uitspraken wisselen nogal, hebben gehoord van mensen die gewonnen hebben maar ook die de zaak verloren hebben.
@Cris
Was op de bank in slaap gevallen en moest nog iets uittypen voor hub dus dacht toen ik klaar was, kan nog wel ff op de thee, had niet in de gaten dat het al zooooo laat was :redface:
@Jill: Nou weet ik het weer, je hulp, wat een ramp… Als geen ander weet ik wat dat inhoud. Wij kregen via de thuiszorg hulp(wat hier verschrikkelijk moeilijk is als je met zn 2en bent, moet je het zelf maar oplossen) maar wij kregen 2 ochtenden… Lang leve de dieren :hihi: En ineens veranderde de regels en kreeg ik maar 1 ochtend… Nou dan kan echt niet alles wat er normaal gebeurde… Wat een ramp
En bij jou van het een op andere moment helemaal vertrokken… Jemmig… Ik denk aan je. Denk jij ook aan jou en ga je niet ineens proberen alles zelf te doen…dan zijn we je weer zo kwijt hier…(wil je niet weer in het ziekenhuis horen ja!!)
En voor moederdag heb ik iets gezien, ff halen vanmiddag en heb ook voor mn zus iets… Zij is ook moeder en moet op haar dag altijd naar onze moeder vind ik ook rot eigenlijk… vandaar een extraatje voor haar…
@ marion…:eek: heb volgens mij iets gemist, maar das nie nix…!!
Moederdag mijn moeder vindt het onzin,maar natuurlijk wil ik zondag niet met lege handen aankomen dus moet nog even wat verzinnen.iemand ideeen???
O lekker is dat Marion, een grote administratieve rompslomp dus…nou volgens mij moet het openbaar ministerie met bewijzen komen en niet anders om hoor. Maar dit is dus civiel als ik het goed begrijp en dat duurt heeeeeeeeeeel lang. Hopelijk komt hij er met die brief en agenda goed vanaf. En als je ter goede trouw gehandeld hebt, dan zal het toch allemaal wel goed komen, en moeten ze het archief maar doorspitten om alles boven tafel te krijgen, ik neem aan dat jullie toch wel een advocaat hebben.