TTT Deel 24

O lamaaa, hij doet het al.

Lieverds,sorry ik ben weg een beetje rusten,
Dikke knuffel tot morgen!!!

chris ga naar configuratie scherm, zoek daar naar hardware klik daarop en ga dan naar toevoegen, maar soms wil het wel helpen als je de mp3 speler aanzet, dan herkent hij hem wel. of pc afsluiten en met mp3 speler erin weer aandoen.

Jill meis, wel te rusten…tot morgen en…maak je niet druk…alles komt goed.

kus Viva

zo ik hou het ook voor gezien, lekker slapies doen, was weer een lange dag vandaag. Morgen heerlijk vrij, ga er van genieten…doei

Ach, werd opgehouden door het songfestival. Helaas…Nederland doet niet mee. Sund.

Viva, ik werk ook bij Sode*** en dan… bij even A’doorn bellen.

@Miere: Wat schrikken dan. Zo was dat toen dus ook met mij gebeurd op mijn werk. Ik dus wel echt aan het hart en mijn man kreeg thuis dat bericht. Je wil niet weten wat achterblijvers dan moeten doorstaan, kwam ik later achter. Maargoed, gelukkig viel het met je man wel mee, alhoewel dit ook niet niks is. Het lijkt er zo op he?

Nou meisjes, truste weer. :wink:

@ Jill: techniek enzoo houdt gewoon niet erg van ons vrouwen :frowning:

Slaap lekker dames!!
Ik moet morgen naar school, we krijgen een ‘scheikunde-stom-sessie’ net voor onze examens, van onze lerares. Ben benieuwd.

Weltruste!

Ik kom even kijken of er nog iemand van jullie last heeft van slapeloosheid voor iedereen die lekker slaapt: SWEET DREAMS!!!

@Jill
Wat ellendig voor je dat je hulp niet meer komt. Vind het eerlijk gezegd niet netjes van haar dat ze je zo van de ene dag op de andere laat zitten. Dat ze een andere baan wil is haar goed recht maar ze had het je minstens al kunnen laten weten dat ze daar op ging solliciteren, dan was je in ieder geval al wat voorbereid geweest. Vooral omdat ze weet dat je niet zonder hulp kan.

@Bloem
Vind het ook altijd moeilijk om een leuke zonnebril te vinden die ook nog goed staat. Wat duurder uitgevallen? Moet kunnen voor een keer dan.

@Viva
Waar het net al niet goed voor is. Velen komen erdoor aan de man en sommigen gaan er vanaf. Maar zoiets verwacht je niet zo snel als je op zoek gaat naar oude klasgenoten.

@Miere
Dat is schrikken!!! Gelukkig niets met zijn hart en dat is al een hele geruststelling. Nu maar hopen dat het met de maag ook niets ernstigs is. Sterkte!!

@Cris
Ook schrikken voor jou dus vorige week. Helemaal lastig als dat ook nog in het buitenland gebeurt want je wil er toch zo snel mogelijk naar toe. Hebben ook ooit telefoon gekregen van mijn broer, hij is internationaal chauffeur. Hij was betrokken bij een kettingbotsing in Duitsland en moest naar het ziekenhuis. Je springt dan echt op tilt want je wil er a la minuut heen en dat kan niet. Gelukkig was hij wel snel weer thuis.
Heb het ook een keer gehad en je voelt je zooooooooo beroerd! Beterschap, hoop dat het snel wat beter met je gaat. Vooral nu je ook nog examens moet maken …SUCCES!!!

morning all

:retard: echt te weinig geslapen! tot 1 film zitten kijk (eerst the terminal en daarna keeping the faith) leuke films, allebei… maar ben nu een beetje moe… hihi

@ mierre, owh my, viel bijna van mn stoel toen ik het las. wat zul jij in de rats hebben gezetten! hopelijk knapt ie snel op en is het idd niet zn hart. ook nog steeds vervelend die slokdarm, maar toch…

@ fransijn… jij doet dat toch met die kortingskaart?

ikke had er dus gratis en voor nix eentje gewonnen, maar ja, ikke reis vaak alleen… dus dan valt de korting wel mee, en dus nooit via de ‘normale’ organisatie’s… boek altijd via internet… dus heb er voorlopig nog ff nix aan

@ roanna, er verandert nix hoor… regel het gewoon anders. zijn van € 2700 van de 1e offerte van org 1, naar € 2200 van org 2 gegaan en nu met een combo, komen we op €1750 uit… komt nog wel veel geld bij, maar dat was sowieso wel geweest… tis bijna helemaal rond, volgens mij ben ik mn roeping misgelopen hihihi

@ zonnebril, altijd lastig in turkije, van mij hoieft er niet loeigroot gcc op te staan ofzo. deze is groot en wel ok… voor € 15… dus… niet verkeerd he?

owh shit, mn haren nog fohnen en broodsmeren…
tot strax!

Goedemorgen,

Miere,dat was schrikken voor je,hoop dat hij zich snel weer beter voelt.Sterkte.

Ik heb de vakantiekaart ook alleen nog nooit gebruik van gemaakt.

Zo ik ga op weg naar het werk,half dagje en daarna bij de kapper langs.

Toedels

turkije lover weet je al of je gaat de 15e??? ik ben het even kwijt hoor hoe en wat.
Jill, meisje niet om 3 uur snachts op de pc kan je helemaal niet meer slapen.
Bloem, dat scheelt nog wel even zeg…je kan je geld maar een keer uitgeven, en als je dan al van te voren zoveel kan besparen geweldig toch.
chris suc6

Vanochtend lekker wakker geworden maar niet heus, heb ik een vrije dag…dochterlief staat een uur te fohnen in de badkamer, deur wagenwijd open, en ik hoef maar iets te horen en ben al wakker, gevolg 7 uur klaar wakker:retard: , ga ik mijn bed uit. Staat de hond op de trap naar de zolder te plassen, dit is een open trap gevolg:::::mad: :mad: de hele trap naar beneden drijf nat en de spetters tot boven aan de meterkastdeur, kan ik gaan redderen…lekker hoor…dus nu zijn de trappen en de hal weer spik en span maar ik heb een bui om op te schieten, geweldig op je nuchtere maag:hihi:

zeg Bloem even een vraagje je begint in september met die grote reis, maar wat voor een weer kan je dan verwachten???

volgens mij begin je koud, kouder en dan weer wat warmer tot heet aan toe niet waar. En hoe lang blijf je ongeveer weg…ik denk toch zeker wel een maand of 6 of zit ik er naast. Goh het is wel een hele onderneming, en als je dan terug komt heb je dan nog een huis en werk, of moet je dan weer overnieuw beginnen.
Misschien heel veel vragen van mijn kant, en als je er geen antwoord op wil geven begrijp ik dat ook hoor, maar ik ben eigenlijk gewoon nieuwsgierig…ahum…moeilijk hoor dat toegeven…

gr. Viva

Goede morgen.
Hubs onderweg naar een ouder werkgever van Viva in Den Haag. Hoop voor hem dat hij niet zo’n pech heeft als Bloem en dat de treinen normaal rijden, is ie ruimschoots op tijd daar. En om 11.00 uur moet ik flink aan het duimen, dan is het zijn beurt :paranoid: .

@Bloem

volgens mij ben ik mn roeping misgelopen hihihi

Had je makelaar willen worden dan :wink: ?

@Turkijelover
Had dezelfde gedachten als Viva, weet je al of je de 15e naar Turkije gaat?

@Viva
De dag begint k***e voor jou dan. Hopen maar dat het hier bij blijft.

Marion wat moet je man daar doen dan???

Ja lekker is dat zo wakker worden, nou mijn humeur kan daar niet zo goed tegen, en onze hond is een yorkie van 13 jaar oud, het beestje kan het niet meer zo goed ophouden, nou ja beneden ligt laminaat, een sopje erover en je bent het kwijt, maar niet op mijn beige vloerbedekking daar baal ik dan vreselijk van…