Jill, kun je niet iemand gewoon zelf nemen, ik kan niet in je portemonnee kijken, en dat wil ik ook helemaal niet, maar heb je niet liever een bekende ofzo of familie, volgens mij kun je dat bedrag dan aftrekken van de belasting, althans wel in nederland als je gehandicapt bent, mijn vader is namelijk ook gehandicapt en dan kan je de kosten die je maakt doordat je ziek bent van je inkomstenbelasting aftrekken.
chris je bent toch niet zw****r??? kan toch, want ik weet niet hoe oud je bent solly
@Viva,hier werken bijna alle poetsvrouwen via dit systeem maar er is meer vraag dan aanbod en dat maakt het moeilijk.
Helaas zijn dingen eoals thuiszorg enz niet zo goed geregeld als bij jullie.
Ik heb het songfestival aanstaan, zitten best leuke nummers bij.
Portugal is goed, nederland is goed, servie is goed, noorwegen is goed, witrusland is goed en litouwen is heel goed is weet het niet wie er doorgaan
Balen is dat Jill, als je dichterbij woonde kwam ik je wel helpen.
Ik weet niet hoever je belgie in woont, maar anders probeer toch via de marktplaats, wie weet vind je iets, en je kan ook nog naar speurders.nl
*@*Hey Viva, das grappig ik heb daar ook ooit gesolliciteerd bij de catering, werk nl. voor hetzelfde cat. bedrijf wat daar zit.
@ Jill, vervelend voor je meis, Ik weet hoe moeilijk je het hebt, kop op, er komt vast wel weer iemand voor je.
Je bent een schat!!!
Nederland en Portugal zijn ook mijn favorieten
Ik heb wel familie in belgie wonen maar die woont in Andenne het is de zus van mijn moeder en die is ook poetsvrouw maar ik denk dat het te ver weg is van jou. Ze spreekt vloeiend frans maar is gewoon nederlandse uit de buurt van Apeldoorn,
Ik ben begonnen in de catering van de hoge school toen zat daar ECS een zusje van Van Hecke, nu zit er sodexo. Ik werk nu al 10 jaar voor de hogeschool zelf, maar toen de kinderen kleiner waren wou ik thuis zijn voor hun, en kon ik het beste daar terecht in de schooltijden. Nu zit ik op kantoor, heb ik voorheen ook altijd gedaan, bij de rechtbank en de staatsdrukkerij
Ik kan altijd proberen maar als ze al 50 km moeten rijden zullen ze niet staan springen.
Ik weet niet meer wie die tip straks gaf van het briefje in de supermarkt maar dat ga ik zeker doen ik had er niet direct aan gedacht maar is wel een goed idee.
@ Jill: weet niet ckr of het voedselvergiftiging is maar heb het wel eerder gehad… Is geen pretje.
@ Mierre: hij had iets van een te hevige blaasontsteking, ging ijlen enzoo… Zag alles wazig, voelde zich heel beroerd, etc. Tis nu goed. Ben blij om te horen dat het bij je man ook ‘niets ernstigs’ was. Iig goed dat het hartje op de juiste manier werkt =).
@ Viva: haha, moeilijk kiezen tussen al die leuke liedjes he? ;). Ik ben 18, je kan op alle leeftijden zwanger worden maar volgens mij is dat het niet.
Vorige keer dat ik het had was half jaar geleden, nadat vader van mijn vriendje over-de-datum-hamburgers had gemaakt voor mij.
misschien kun je iemand vinden die een briefje in de brievenbus stopt bij mensen bij jou in de buurt, of misschien je kinderen vragen of zij iemand weten, misschien wel ouders van vrienden ofzo…gewoon tegen iedereen zeggen werkt ook, via via komt er dan heus wel iemand hoor
@Viva bedankt meid superlief van jou,dikke knuffel!!!
Wel in de gaten houden hoor, als je niet weet wat het is gewoon even naar de dokter, want je kunt wel denken dat het voedselvergiftiging is maar voor het zelfde geld heb je een bacterie bij je of…toch ???
Als je hetzelfde hebt gegeten als de rest, en die worden niet ziek, dan is het geen voedselvergifting
@Christina ik hoop dat je snel beter bent!!!
@Viva dat is een goed idee!!!Bedankt voor de tip en dat kunnen mijn kids inderdaad doen.
graag gedaan Jill, heb je verdient…en wie is hier nu lief…Jij toch zeker:redface:
@Christina,wel oppassen voor uitdroging!!! Ik heb ooit ook te lang gewacht en moest uiteindelijk opgenomen worden het was een bavterie.
Onze vakantie naar Aruba moeten anuleren.
Zorg goed voor jezelf meid.
@ Jill & Viva: bedankt voor alle goede adviezen =D.
Weet iemand wat je moet doen als je computer je mp3 speler niet pakt die je via de usb poort hebt aagesloten?
Ik weet niet eens hoe dat werkt met die presentjes,ik ben zo een oen he ik vond straks ook al tea time niet meer terug,ik snap het nog steeds niet hoe het kan.