TTT Deel 24

Is toch niet erg,is juist gezellig onverwachts bezoek.

Hallo kletskousen,
Nou vandaag ook weer het en en ander meegemaakt…
Kort: werd op m’n werk gebeld door een vriendin dat ze nu mijn man in een ambu naar het ziekenhuis gingen brengen omdat hij problemen had met z’n hart. Daar kreeg ik natuurlijk een hartverzakking van, schoot behoorlijk in de stress. Alles laten vallen, m’n collega’s zouden het wel redden zeiden ze en ik meteen naar het ziekenhuis. (Je wil niet weten hoeveel stoplichten er zijn tussen den Haag en Leiden!) In het ziekenhuis waren ze met hem bezig, hartfilmpje, bloed prikken en van alles. Zelf vond hij het nogal overdreven, maar uiteindelijk bleek dus dat er niks is met z’n hart, maar waarschijnlijjk heeft hij een verkramping van z’n slokdarm gehad, wat die pijn op z’n borst en benauwdheid veroorzaakte. Maar goed, hij is weer thuis, moet morgen wel weer naar de HA voor z’n maag. Maar met z’n hart is gelukkig niks aan de hand. Al met al de hele middag in het ziekenhuis doorgebracht, maar wel fijn om te weten dat het hart iig i.o. is, vooral met oog op de vakantie, je zal zoiets in Turkije krijgen. Maar we zijn wel behoorlijk geschrokken.
**
Sorry voor deze ego, maar ik wilde het jullie even vertellen.
Kussssssssssss, Mar

Nee echt niet, maar goed als hun huwelijk goed was geweest, was het nooit zover gekomen. Althans zo denk ik er over, ik heb het mijn nicht gevraagd of het mijn schuld was…ja eigenlijk wel…was haar antwoord.
Maar ze is nu heel gelukkig, en dat was ze in Zwitserland niet meer, maar ze is wel 21 jaar getrouwd geweest met die Zwitser.

Jezus mierre wat een ellende, hoe kwam dat zo…en welk ziekenhuis ben je geweest…leyen…westein…brono…rode kruis…??

@ Jill: briefje ophangen in de supermarkt?

@ Mar: zoooo, das even schrikken!!! Wij hadden zoiets een week geleden, toen de baas van mijn pa belde (pa is vrachtwagenchauffeur) en zei dat hij in Engeland opgenomen was in het ziekenhuis… Ik schrok me de pleuris…

Ik heb last van een voedselvergiftiging, sinds vannacht… Kan niets binnenhouden… bah.

Ja ik heb gelijk hier advertenties gezet op de belgische sites en mijn man heeft bijna alle uitzendbureaux uit de buurt gemaild,afwachten dus maar.
Weet je het moet ook een beetje klikken he want iemand zoveel uur in je huis dan is dat echt nodig?
Ik heb er de laatste jaren heel wat gehad en er waren 2 heel goeie maar die blijven niet als ze zich kunnen verbeteren.
Vaak is dat werk maar een sprinkplank naar een andere job.
En als je moest weten wat ik al heb meegemaakt dat wil je niet geloven.
Als ik niet thuis was uren tv kijken enz enz.
Jammer deze wat ik nu had was echt keigoed.

Chris heb je geen norit in huis of mortuleum of entersorbine…helpt echt hoor.

Jill, ik weet het niet hoe het in belgie gaat, maar hebben jullie niet zoiets, als thuiszorg??? Zo ja dan kan je die toch aanschrijven.

@Miere jeetje wat een verhaal,wat moet jij geschrokken zijn pfffffffffffffff,natuurlijk is die pijn in de slokdarm ook niet prettig maar dat is wel goed te behandelen.
Wat zullen jullie opgelucht zijn!!!

En ook nog, gisteren bericht van Vakaart, dat o niet vliegt op 22 mei vanaf rotterdam naar Bodrum, en dat we nu om 15.20 met Tr*** vliegen. Jammer dat we nu later gaan, de eerste tijd was 11.00 's morgens. Terug is wel beter, om 11.20, i.p.v. de nacht ervoor.*

@ Jill: ja lijkt me echt vervelend idd, als het niet gaat met iemand… En idd, de goeien krijgen vaak een kans om iets ‘beters’ te gaan doen.
Ik hoop dat je snel iemand vindt! En idd, thuiszorg?? Hebje dat in Belgie?

Nee, Viva, ik werk in den Haag, en hij was in Leiden in het Diac opgenomen.

@ Mierre: vakantiekaart belde mij ook opeens… Wat is vakantiekaart precies?

Ja thuszorg kenne wij ook maar die koken alleen en halen boodschappen.
Ik heb iemand met dienstencheques,ik betaal die een bedrag en de overheid betaald er iets bij.
Iedereen kan daar gebruik van maken dat systeem hebben ze uitgevonden om zwart werk tegen te gaan.

oke verkeerd begrepen mierre, vraagje waar werk je in den haag, ik woon er namelijk…maar ik zou helemaal van slag zijn, mijn mannetje in het ziekenhuis en dan met die klachten…ik krijg het er gewoon koud van…

@ Chris, v******* geeft je leven lang 5% koting op alle reizen die je boekt via de bij hun aangesloten reisorganisaties, en dat zijn er best heel veel, en het werkt prima, heb nu voor de 2e x via hun geboekt.*
En wat was er met je vader, en hoe is het nu met hem?

Ik heb wel gehoord van vakantiekaart schijnt iets te zijn dat je flinke korting krijgt bij verschillende touroperators,maar het fijne weet ik er niet van.

Viva, ik werk op het Lange Voorhout, verzorg de Catering voor de Alg Rekenkamer, zeg maar

Oke, ik weet waar dat is ik werk op de Haagsche Hogeschool

Cristina weet je zeker dat het voedselvergiftiging is?