@Bloem: Zo, je eigen maar weer eens lekker verwent? Nouja, je hebt het toch nodig nietwaar? Dat van die zonnebril vind ik ook altijd van mezelf. Maar mijn manneke had laatst een hele mooie gekocht. Zo’n grote weet je wel? Wat nu erg in is. Nou zeg, laat hij mij nu wel staan. :retard:
Sommigen zeiden tegen mij van, lijkt wel van Gordon en dan zeg ik gewoon, is het ook. :biggrin:
@Jill: Ja, ik weet wat een berg was je mee naar huis neemt. Kijk, kleine dingetjes hou ik vaak daar zelf ook wel bij, (zo droog daar) maar dat gaat met jou natuurlijk ook niet. Och meis, ik hoop dat er een oplossing komt voor dit probleem.
Ik heb een leuke site ontdekt ,ik heb namelijk in nederland op school gezeten en een kennis vertekde van die site waar je oude klasgenoten kan terugvinden.
Enig ik heb al wat contact met een paar.
Leuk om te zien wat er van iedereen gworden is,ik mag die link zeker hier niet vermelden he.
Maar misschien kennen jullie die wel anders geeft ik een tip.
Ja, van een paar, maar dat stelde ook niet veel voor. Ik ben nu geen betalend lid, wat dus wil zeggen dat je niet alles meer gratis kunt bekijken en dat vind ik wel jammer. Ik kijk er eerlijk gezegt ook haast niet meer op. Maar als je net die site ontdekt hebt, is het wel leuk om even terug te lezen en wat er van sommige geworden is.
Een klasgenootje wist nog zoveel dingen van vroeger te vertellen en dat riep een heleboel herinneringen op.
Zelf weet ik nog heel weinig van mijn schooltijd maar als ze dan anekdotes vertellen dan komen er wel weer dingen boven.
@ Roanna: ik heb ook ooit zo’n vergelijkbare pil genomen… dan werd je het drie dagen na inname en zou het dus die maand niet meer gebeuren… Bij mij werkte dat niet en werd ik het dus twee keer per maand ipv 1 keer GROM
Ja schoolbank zit ik ook op, heb ik een jaar of 3 geleden aan mijn nichtje doorgegeven die woonde toen in Zwiterland, getrouwd met een zwitser.
Gevolg:
Zij weer in kontakt met een oud schoolvriend door schoolbank, nu gescheiden van haar zwitser,en woont weer in nederland met ja, die oude schoolvriend, mijn schuld dus eigenlijk…hahahahaha…is echt waar.
jeetje Jill wat akelig dat je geen hulp meer hebt, zet anders een advertentie op marktpl**ts, misschien dat er iemand op af komt en dat kost niets. Niet geprobeerd is altijd mis nietwaar.