Filiz, ik wil je een hele fijne reis toewensen. Ga lekker genieten van het samenzijn met je vriend en natuurlijk ook van al het andere moois dat Turkije te bieden heeft!
Cristina, heel veel succes met je examen en vooral met al dat geleer. Pfffff, ben blij dat ik dat nooit meer hoef te doen. Heb er nog weleens enge dromen van haha. En tis toch al zo’n 28 jaar geleden voor me…
@ Crazymar: haha, t blijft je achtervolgen he ;).
Jammergenoeg heb ik nog 6 jaar te gaan!! Of 2, als ik bij de luchtmacht ga.
heeeee hallloooooooooo waar is iedereen, het lijkt wel uitgestorven!!!
![]()
He he eindelijk,ik begrijp er niets van ik kon Tea time niet meer vinden.
Zo dames…
Ik ben er ff…maar ga zo lekker laapielaapie doen.
Morgen weer een dag…Heb ook wel bijgelezen, maar ben het weer kwijt…over tijden toch??
@Filiz: GENIET!!!
Tot morgen allen
Niemand??? Jammer kom straks nog wel even langs.
Filiz als je dit nog leest; Nogmaals een fijne vakantie wat een heerlijke gedachte dat je morgen rond deze tijd lekker op een terrasje zit.
Meid geniet er maar van!!!
Heyyy Beppie!!! eindelijk ben ik niet meer alleen.
Goedenavond dames.
Ben er ook weer. Nog niet zolang thuis van het werk. Mijn voeten branden van het vele lopen van vandaag, maar het was wel weer gezellig op het werk. Receptie van 150 mensen. Pfffffffff.
Nou, nou, het was weer bij lezen hoor! Van de mirena naar de spat/speklappen en wat al niet meer. :lol: Heb nergens geen last meer van. Nooit niks gebruikt en nu alles al achter de rug dus… :biggrin: Heerlijk! Vrij als een vogel. Ha, ha.
@Toos: Gefeliciteerd met je man en nog vele gezonde en gelukkige jaren samen. :king:
@Filiz: Nog niet weg? Nou, nog een keer dan. Hele fijne vakantie en genieten he.
O ja, ik weet mijn vliegtijden denk ik, omdat ik dan op de dinsdag op de Schipholsite kijk welke MP er naar Izmir vliegt en dat is er tot nu toe maar een. Dus aan die tijden houd ik me dan. Natuurlijk ook onder voorbehoud.
@Xander: Oh soo kjoet. Wat een lief kindje zeg! Genieten er maar van. Ze zijn zooooooo groot.
Roanna wat heerlijk als je daar geen last meer van hebt,ik vindt het zo een ellende zeker als je op vakantie bet pfffffffffff wat een gedoe.
Dan ging ik altijd voor die tijd even naar de huisarts om een tijdelijke pil te vragen (Primolut-n) en dan kon je het uitstellen tot je terug was en dat is me al die jaren goed gelukt. Maar wat je zegt Jill, je moet er toch niet aan denken daar met die hitte. :so:
Was niet zo slecht idee maar ja ben ik nu toch te laat.
Pffff heb een rotdag achter de rug,mijn poetsvrouw heeft me laten zitten voor een ander job.
Ik kan het huishouden echt niet aan en het is hier een probleem om iemand te vinden.
Jammer was de beste die ik ooit gehad heb,ik kan wel janken.
Nee, dat kan ik me voorstellen Jill dat je dat alleen niet redt. Wat vervelend dan. Ja, tegenwoordig moet je al heel wat bieden om zo iemand te krijgen en dan ook nog vast te houden. Hoop dat je gauw iemand anders ervoor vind.
@Viva: Niks meer te vertellen? Geen Haags nieuws meer ofzo? Trouwens mijn hele familie van (wijlen) vaders kant woont in Den Haag. Maarja, Den Haag is zo groot!
Nu ook nog net voor we op vakantie gaan,zitten de kids met de was en de strijk aks ik niet geboekt had zou ik annuleren.
Beppie ben je al slaapjes doen?
Ik heb even naar het weer gekeken in Alanya is het heerlijk weer!!!
Gemiddeld 25° ooooo wat zalig.
Maar Jill toch. Jij gaat mooi wel op vakantie hoor! Ik weet het, ik heb makkelijk praten, maar is er dan helemaal niemand die jou ff wil/kan helpen hierbij?
gaaaaapppp ben K-A-P-O-T…
heen onverstandig de stad in geweest… oeps…
en ja hoor! eindelijk was die winkel open, wat een ik-ga-6-mnd-op-reis-walhalla!! whoehee… leuke dingetjes… zucht.
en ineens… de slegte verdwenen!? jammer!! nou ja, dan maar naar beps favo-site…
@ jill, kun je haar niet terugkrijgen?? €€€€ enneuhm… sorry? maar de kleren van je kinderen wassen? laat ze jou helpen!! sjeeesssssjjjj
anyway, ik surf lekker verder!
owh ja, heb wel lekker een nieuwe zonnebril gekocht. vind dat altijd vreselijk, staat nooit, te klein, leuk maar te duur… nu geslaagd… mot maar!
Nee ik zou niet weten wie,ik moet er niet aan denken waar ik aan moet beginnen als ik terug ben,je weet zelf wat een berg was.
@Bloem nee ze heeft een half jaar hier gewerkt en kwam met heel veel plezier en zei ook steeds dat ik heel gemakkelijk was,samen aan de koffie enz.
Ze had nog een paar plaatsen waar ze niet graag ging,nu gaat ze heel ander werk doen in de keueken van een restaurant.
Ik stond te janken van ellende ik had dit helemaal niet verwacht,en dan zo direct normaal zou ze morgen komen maar ze heeft de sleutel teruggegeven en komt niet meer.
Zelf vindt ze het ook erg voor mij,maar ja ik begrijp heel goed dat je geen werk tegen je zin moet doen,zou ik ook niet willen.
Bloem is juist leuk een zonnebril kopen!!!Ik kan nooit kiezen,mijn laatste in Turkije gekocht heel wat goedkoper dan hier.