De tijden zijn bekend zodra Martinair/Transavia/Corendon etc de slottijden van de luchthaven bekend zijn. Deze tijden zijn dus eigenlijk altijd bekend. OAD geeft deze pas 3 weken voor vertrek vrij, zodat er geen moeilijkheden kunnen komen als de tijden niet meer kloppen. Iristravel,Corendon etc, geven deze tijden dus wel, met het risico dat klanten enorm boos worden, als de tijden veranderen… Niet alle klanten snappen dat deze tijden onder voorbehoudt zijn…
@ fransijn goed te horen dat de dag geslaagd was, misschien niet zoals gepland, maar ook het weer is onder voorbehoud.
@ cyn en anderen mbt vluchttijden: precies!! leuk van corendon dat ze de tijden vermelden, en als je daarom bij hen boekt en dan verschuift het ineens een halve dag!! maar ik vind een week van te voren wel erg kort. zal toch op schiphol moeten komen en weer terug… vraag me af of de schiphol-papa-taxi beschikbaar is…
@ filiz, ook namens mij natuurlijk heel veel plezier! als side niet nog verder weg was, hadden we ook ff kunnen meeten (of ben je al terug als ik ga?)
geniet ervan, regel de dingetjes vast zoals jij het wilt, laat je niet gek maken en geniet van je askim!
gaaf… ff snacken en verder surfen… alles is bijna rond!! zover bijna rond, dat de annuleringsverzekering bijna geregelt kan worden :biggrin: en dan weten jullie het wel he :unibrow: hihihih
zinzinzinzinzinzin!! owh ja… ga ook nog naar turkije he? hahahaa, dat eerst!
Jammergenoeg is het weer in NL niet te harden… Nu kan ik niet zoveel voorbruinen… We hebben wel een zonnebank, denk dat ik daar maar eens onder ga liggen vanavond.
@ Turkije-lover: hmm… dat wel en ik heb zelfs maandag en dinsdag nog omdat de Centraal Schriftelijke examenperiode pas woensdag 16 mei begint… Echter, het is niet zomaar een examentje, we moeten voor elk vak de stof van de afgelopen drie jaar kennen… Voor wiskunde zijn dit bijvoorbeeld 27 hoofdstukken… Dat doe je niet zomaar in 1 weekend =(