hoor ook goede dingen over die veer… zou makkelijk zijn opm wereldreis om geen pilletjes in te nemen, maar ben ook een beetje huiverig… als het misgaat (die kans zit erin) dan liever niet ergens in de rimboe…blijven dus gewoon lekker doorslikken…
@ Viva: Corendon… en jij?
Iristravel
Je kan ook prikpil halen is heel betrouwbaar en geen feestlappen nodig iedere maand, werkt 6 maanden, ik weet niet hoelang je wegblijft.
maar is misschien ook een optie
stom geen iris travel daar heb ik geboekt ik ga met onur
chris dit heb ik gevonden, bij corendon.
als je met een nederlander vliegt dan is het de 2e tijd hieronder anders de 1e
05.06.2007AMSTERDAM, 20:40ANTALYA, 01:50CAI804 ** € 125,- ****10.**Full05.06.2007AMSTERDAM, 16:25ANTALYA, 21:10HV975
die tijden zijn niet zo geweldig hoor. Maar misschien komt er nog een bij je weet maar nooit, je kunt ze vinden op conrendon.nl, maar als je bij hun zelf hebt geboekt kun je met je boekingsnummer inloggen en dan staan daar je tijden al, tenminste bij mijn collega wel
jeetje wat een egotripper ben ik zeg, al die berichten van mij onder elkaar.
I am sorry
@ Viva: hoe bedoel je: als je met een Nederlander vliegt??
hv is transavia en cai is corendon vlucht
En dat zijn idd echt ******tijden!!
CAI804 is het vluchtnummer van een vliegtuig van corendon,
maar bij hun kun je ook als je extra bijbetaald met trans**** vliegen en dat is dan de HV 975
nee waardeloos 10 over half 9 s avonds of half 5 s middags daar wordt je niet echt vrolijk van
en dit zijn dan de tijden een week later weer terug
12.06.2007ANTALYA, 16:30AMSTERDAM, 19:45CAI803 12.06.2007ANTALYA, 22:05AMSTERDAM, 01:15HV976
hmhm… Waarom geeft het reisbureau ze niet meteen? Als ze toch al bekend zijn?
Omdat het altijd nog kan veranderen…
ligt ook een beetje aan de touroperator, verleden jaar 2x naar turkije geweest, in mei toen wisten we de tijden pas 1 week van tevoren oad.
in augustus wist ik het 3 weken van tevoren, had ook de tickets al van bex.
en ja oad en bex is 1 (zusjes ofzo) begrijp jij het, dan ik ook:unibrow:
en nu bij iris geboekt, wist ik in februari mijn tijden al…:beef:
zo ga even aan de was, ik vind het errrruggg rustig hier, ik heb het idee, dat iedereen weg is…
tot zo
Dat gevoel heb ik ook… Ik zit achter de computer talloze oefenexamens te maken, dus ben nogal vaak hier te vinden. Ik heb deze keer bij D-reizen geboekt… Zeiden dat tijden een week van tevoren bekend zouden zijn. Ik hoop dus dat er nog wat verandert ![]()
bedankt voor alle lieve wensen meiden…
ik lag me rot met jullie woorden…lachlappen…vingerhoedje…haha…
@viva…vind je helemaal geen ego tripper hoor ![]()
op deze manier heb ik teminste wat te lezen…en gaat de tijd iets sneller…