Viva
Als het niet erger wordt dan nu dan vind ik het best. En anders … ga ik ook voor de veer.
Fijn weekend, of moet je nog gaan soppen als je thuis komt?
Toos
Zullen nu niet meer verdwalen. Is altijd zoiets met ons, routebeschrijvingen die onduidelijk zijn of niet kloppen. Ben ik ook nog zo´n muts die niet fatsoenlijk de kaart kan lezen. Nu wijst Tom ons voortaan de weg.
Zo lady’s ik ben thuis heeeeerlijk,
Marion, nou soppen eigenlijk wel, ik heb gisteren al het een en ander gedaan en morgen ben ik vrij, dus kan ik ook nog het nodige doen, ik heb nu geen zin om te soppen. Dus laat het vandaag maar een beetje zoals het is ben opgeruimd, en gisteren alles nog gestoft en gezogen, dus kan wel voor 1 dagje.
Fijn voor je 5 x een tomtom als ze er maar 1 gerekend hebben gewoon je mond dicht houden…voor iedere auto een dan maar voor de komende 20 jaar hahahaha.
Nou wat betreft die mirena… het gevoel was een beetje dubbel, ik hoef niet aan de anticonceptie zeg maar manlief heeft laten breien, maar ik zweer erbij. Ik kan het je echt aanbevelen.
@Viva en Marion: Heb ook een mirena gehad, en mn zus nog steeds… Bij mij was er vanalles binnen in mis…(groeide een heel bos zeg maar) maar zij vind het heeeeerlijk… Niet elke maand aan de lachlappen en als het er dan is dan is een vingerhoedje voldoende… of zoals zij het zegt, voor ze er erg in heeft dat het er is, is het er al niet meer(hihi) Giga lekker lijkt me dat…
Maar bij mij is het ook goed hoor… Alleen van die medicijnen ben ik een paar kilo aangekomen(jammer dan)
En wat die tomtomtomtomtom betreft…wij hebben hem dus NET verkocht… Maar niet bellen dat het er 5 zijn hoor… gewoon afwachten hoeveel je er moet gaan betalen(als je dat kan, zou ikke weer niet kunnen)
@Xander, wat een rijkdom…en wat een zorg over een jaartje of 12-14 :biggrin:
Chris ik weet mijn vliegtijden al vanaf februari, natuurlijk onder voorbehoud, maar kan niet zeggen dat ik er erg gelukkig mee ben.
vertrek om 10.50 vanaf rotterdam en terug vertrek 06.50 vanaf Antalya.
1e en laatste dag weg, nu ga ik 3 weken maar als je maar 1 week gaat heb je maar 6 dagen in plaats van 8. En dat is toch jammer, kijk de heenreis kom ik rond 7 uur s avonds aan in mijn hotel, gevolg, koffers op bed, even wat drinken en eten en dan terug naar de kamer, oke je bent niet helemaal groggy maar toch. aan de 1e dag heb je niets, en terug, ik denk dat we rond 1 uur s nachts worden opgehaald, sta je om 10 uur weer in rotterdam, maar heb je niet geslapen, althans ik niet, doe geen oog dicht in een vliegtuig, dus ben je helemaal brak.
Toen deze springveer op de markt kwam dacht ik ook dat het lekker makkelijk was. half jaar getobt en toen het eruit ging was de hele boel ontstoken. Dus voor mij geen springveren meer.
@ Viva: neee, vlieg vanaf Schiphol op dinsdag 5 juni heen (naar… Antalya? Die ene die zeg maar meer naar het Oosten ligt). Vanaf daar moeten we nog een uurtje met de bus naar ons appartement in Side.
Beps
Had al betaald voor eentje maar kon het dus ook niet laten om te bellen, eerlijk duurt tenslotte het langst. Ze worden dus weer opgehaald. Anders was het feest ook niet door gegaan hoor want zij stonden al op het punt om contact op te nemen met ons.
Viva
Lekker rustig aan dus vandaag en gelijk heb je … het blijft wel liggen tot morgen.
Toos+Beps
Geen goede ervaringen met die veer dus. Wacht lekker af tot het niet meer te harden is en zien dan wel verder.