TTT Deel 24

nou ik ga er van door misschien vanavond nog even

gr. viva

@ toos… daar heb je gelijk in, maar bepaal dus gewoon zelf wat ik wel op niet op mijn pad wil hebben… :unibrow:

ikke ga ook eens proberen of ik er een fotooke op kan krijgen, geen idee hoe je dat doet… maar zal eens gaan kijken…
iemand een korte handleiding?

@Viva
Bij onze garage is het heel normaal dat je een auto mee krijgt als onze auto in reparatie is. Gewoon voor nop. Is het niet nodig dan wordt je thuis gebracht en de auto is ook al eens opgehaald. O en voor ik het vergeet, hebben ook eens 's nachts stil gestaan op weg naar Schiphol met een kapotte auto. Waren gelukkig met 2 auto’s en nog niet ver van huis zodat er snel een andere gehaald kon worden. De kapotte de berm in geduwd. De volgende dag vanuit het buitenland de garage gebeld en hij heeft onze auto opgehaald en hij was gemaakt toen we thuis kwamen. Als dat geen service is

wow, dat vind ik wel erg uniek hoor… dat soort verhalen heb ik dus echt nog nooit eerder gehoord…

kind kan de was doen, zo makkelijk

idd, maar ik heb ook zo’n fotootje van zonsondergang hahahhaa
Maar ik hou het bij deze maar

Toos ik heb je een PM gestuurd heb je hem gezien

@Toos: Dat moet mij zelfs lukken toch? :lol: Ik ga straks ff wat proberen. Moet eerst ff bijlezen en bijkomen. :biggrin:

dacht dat ik toch niet zo blond was, maar krijg telkens de melding dat de bmp does not have the correct file extention… ikke al jpg’s geprobeerd, en ook gif-jes… maar nix werkt…

@Jac: heb het gezien, heb er 1 terug gestuurd. Die zonsondergang ken je wel. Nog 6 weekjes.
@Roanna: Gaat zelfs jou lukken.
@Bloem: snap niet hoe t komt dat t bij jou niet lukt

@Marion: Jeetje, ook een gedoe dan he! Nou, ik hoop ook dat het goed voor jullie uit zal pakken.

Ik zag dat velen weer wat hadden gepost hier, maar ben het ook alweer kwijt. :tssk:

Even wat vertellen. Mijn man brengt mij altijd even weg naar het werk en op de terugweg heeft hij waarschijnlijk een blackout gehad en heeft zo;n vluchtheuvel hier in de straat geraakt. Hele voorband aan flarden en een kromme velg. Gelukkig was het vlakbij huis en waren er geen anderen bij betrokken. Moet je toch niet aan denken. Hij weet zelf niet goed hoe het gebeurde zie hij. Hij had de verwarming in de auto erg hoog staan en heeft daardoor en mede ook dat hij diabetes is, waarschijnlijk een blackout gehad.

Hij heeft de auto nog wel hier onder de carpoort kunnen rijden en heeft de reserveband erop gezet en is toen naar de garage gereden, die meteen een nieuwe band met velg erop hebben gezet. Ik vind het nu eigenlijk best een beetje eng, om weer met de auto te gaan. Hij zelf niet! Maargoed, ff afwachten maar!

Zo, moest ik ff kwijt!

Jemig Roanna, dat is ook wat. Geluk dat hij niks heeft en er geen anderen bij betrokken waren.

wat is dat met de mannen vandaag (en gisteren?) en met die auto’s toch allemaal… hihihi… helemaal blij dat ik geen man en geen auto heb

ff checken of het nu gelukt is, kon em niet uploaden direct vanaf de pc, kijken of het zo gelukt is… allemaal van die mini pruts fotootjes

yeahhhh, je hebt n foto

Het is je gelukt Bloem :unibrow:

@Toos: Zou je denken dat het me ook lukt? Ga straks wel ff proberen. Ik heb zo eerst nog even een afspraak bij HA voor oogopmeting. Ik heb vanmiddag een nieuwe bril uitgezocht, maar moet eerst met de polis komen anders moet ik alles zelf betalen en dat doen we natuurlijk niet. :tssk:

Nee je zou wel dom zijn als je dat deed. Maar gaat je wel lukken hoor