TTT deel 127.... we gaan maar door

ja ach, laten we t daar maar niet over hebben ehj… ik begin een kei te worden in t toetsenbord gebruiken, maar ga wel zo kappen.

@ trl leuke foto!! hahaha lachebekkie!

@ raak, wat raar… heb je ook veel attachments? bijlagen?

Dank jullie wel…

@Toos: Had je trouwens mijn mailtje met verzoek nog ontvangen gister? :biggrin:

@Roanna; Nee niks gezien enne heb je niet geblokked

@mk::dag:, weer een beetje opgeknapt??

ZEGGGGGGG :lol:!!!

Zo meiden het zit er weer bijna op…
Tot straks dan weer als ik thuis ben…

Oh ja een nieuw deel, gefeliciteerd…

Zal even zien of ik het nog heb en stuur 'm je alsnog even door. :lol:

@toos
Ja ik voel me gelukkig weer een stuk beter, net 1½ uur gewandeld heerlijk!

@ mk lekker! hopelijk geen koorts meer vannacht

nou meiden, ik ga lekker slapen, truste! tot morgen

Bloem : nee, wilde gewoon in ADR de foto’s plaatsen, bij Cappadocia was het wel gelukt. Welterusten:kus:
MK : gelukkig weer een stuk opgeknapt en lekker aan de wandel geweest
Beps : :D:D:D

@Bloem: Sleep well. :slapen: Truste en tot morgen weer. :dag:

@Toos: Hij is verzonden met de postduif hoor!

@Bloem: Slaap lekker:slapen::dag:
@Roanna: Email gehad enne kom de plantjes wel verzorgen hoor. Wanneer ga je trouwens om botox, je bent niet bepaald opgeknapt

Bloem,weltrusten

Mk,gelukkig weer opgeknapt.

Iemand ervaring met het schilderen van meubels,is dat een beetje te doen? Me broer is schilder,maar die zal al wel op bed liggen

@Toos: Fijn dat jij het in ieder geval wel even wilt komen doen. :lol: Helaas is er aan mijn face niets meer te doen, zei de arts. Komt van het teveel in de zon liggen, zei hij. Helpt zelfs geen botox meer tegen. Dan erbij… dat is al met botox.

@TRL: Nee, helaas heb ik daar geen ervaring mee. Misschien anderen hier?

@MK: Gelukkig weer wat opgeknapt. Ik neem me ook altijd voor om juist met dit weer, na het eten een eind te wandelen, ( doen velen hier) maar het komt er nooit van hier. :frowning:

Zou gaan sparen voor een facelift, alhoewel, heb je helemaal geen face meer:biggrin:
@trl: Is wel goed te doen, goed gronden of kunststofprimer gebruiken en als het even kan rollen

Zo ik ben thuis, maar ben ff uit
Ga slapen, nog lekker met hubbie, wie weet of we nog een marktje ergens tegenkomen(hoe klein dan ook :tongue: ) moet va vannacht zowiezo een week (op het weekend na dan) alleen zijn, en daarna blijft hij wel een poosje beneden slapen denk ik…(ohhhh ben ik siewig haha)

Tot morgen!!!

@Beps; Slaap lekker voor straks enne geniet van je voor even laatste nacht samen met hubbie

Toos,bedankt.

Beps,slaap lekker.

ik ga er ook in.Weltrusten allemaal

@Beps: s’ Woensdagsavonds is er altijd een mini marktje bij ADR, dus doe je ff net, of je daar bent straks. :biggrin: Weltrusten Beps. :slapen: :kus:

@TRL: Ook weltrusten en tot morgen. :kus:

Mijn foto’s versturen lukt wel, maar ik zie niets dan alleen 1 foto, terwijl ik er al 4 met succes had geuopload.

Nou, ik laat het maar zo, de meesten van jullie heb ik ze toch al doorgemailt. :mad: