Die bedoelde ik ook. :biggrin:
Toos&Roanna: haha ja kom op zeg… Is dat het enige waar je voor naar Turkije toe gaat??? En dan denk ik ook dat niet alleen het uitgaan wordt bedoeld… ![]()
@Cynthia: Daarom vind ik je antwoord ook gevat. :unibrow: Je hebt helemaal gelijk.
owh dacht dat t misschien aan mij lag… wilde eigenlijk zeggen: nee hoor maak je geen zorgen, je komt heus wel aan je trekken… doen ze nie zo moeilijk over maar ehm ahum
@ cyn zal eens ff naar je knuffeltjes gaan kijken
Tja en als ze wel aan ramadan doen zit er niks anders op dan tussen zonsondergang en als de zon weer op komt gezellig een spaatje te drinken he:biggrin:
Had dezelfde gedachte wat een vraag zeg,alsof je daar alleen voor naar Turkije moet.
Bloem: is goed!! :dag: Gaat Odi wel nog mee op de roadtrip??
yup en als het goed is, ThomasHH ook, als ie nog een keer aan gaat komen
tis echt aftellen. nog 7 dg met mn collega… pff ga haar echt missen ![]()
Jammer is dat dan he als iemand weg gaat!!! ThomasHH ga ik ff checken… ![]()
Ohh die is lief!!! ![]()
pfff krijg last van mijn schouder!!!
I’m out!! :dag:
:kus:
He gefeliciteerd met nieuwe deel, goed zo Toos ![]()
Bloem : was weer ff met foto’s bezig. Eerste ging goed, toen de 2e, die lukte niet meer, denk meld het ff bij Imke. Mag ik niet in de helpdeskomdat ik geen VIP ben :so:
:dag: @Cynthia: Fijne avond nog verder. :dag:
Huh? Jij geen VIP… Raak? Laat ik nou denken van wel :paranoid:
Toos,met C gaat het goed,een vrolijk mannetje wat veel lacht.Op de dinsdagen ging het wat minder op de kdv,te druk met veel jonge kinderen,maar de druktemakers zijn nu op vakantie en nu deed hij het gisteren dus een stuk beter.De leidster van de dinsdag had een hele andere C gezien hahaha
Hier even een fotootje
Foetsie
Roanna : dacht ikke ook:lol: dus zal wel weer iets niet goed gaan
Toos : had bloem muizen '??? ik dacht Beps luizen :lol::lol::lol:
Cyn : :dag: fijne dag morgen
Trl : jeetje wat wordt ie alweer groooooot zeg. wat een lekker ventje:wub:
@TRL: Oh, wat is die toch lief. :wub: Leuke foto weer hoor.
@Raak: Maar ik zie er wel 16 staan. Moesten er nog meer bij dan?
@Trl: Wat een lekker ventje en een leuke foto:wub: