Bloem een strak plan om die linkjes hier te vermelden.
Bloem,zeker goed plan,vind het altijd prima zolang het werkt,ook met me auto 1 keer per jaar keuring en dat is het.
Wat een rust hier
Dames…die van mij is ''dichtgespijkerd",NOD32 met na het opstarten een nieuwe virusversie,plus Windows Defender,verder draai ik onder de oude Windows prof.,Vista hoeft van mij niet;te veel kinderziektes…
Als er een virus binnenkomt…Hitman pro en daarna NOD en Defender…en weg…
tja weet niet of ik al die namen hier neer mag zetten, maar vooruit:
CCcleaner, of en toe laten lopen, moet je daarna wel je wachtwoorden weer opnieuw intypen maar okey.
te downloaden met:
www.filehippo.com en dan het vakje cleaning and tweacking kiezen (altijd voor de trial versie kiezen)
verder:
Best Free Defrag Software [Download] — Auslogics Disk Defrag
is een programma dat opruimt en defragmenteerd, maar je computer weer netjes en zet alles weer op de juiste plek achterelkaar.
verder kun je kijken of evt. tune-up utilities te downloaden, maar ben er zelf niet zo’n fan van.
en idd, hitmanpro. als je eenmaal begint is het een bakbeest om te downloaden en te installeren, maar als het er eenmaal opzit, dan werkt het programma automatisch alle updates bij en het is dus zeg maar een bescherming bestaande uit 100 andere beschermingsprogramma’s.
enjoy!
nou ik hen even gekeken ik heb avast. Kent iemand dat?? Vast wel toch?
Ik moet zeggen heb pc nu 3 jaar maar tot nu toe nog geen virus!
Verder heb ik veel gelezen maar ik weet niet alles meer.
@Beps: hond lekker aan het puberen, ik ken het gevoel lang wachten maar hondje komt niet.
Ik was zelf mijn hond een keer kwijt was die eigenwijze zijn eigen grote ronde lopen.
ik andere hond weg gebracht. fietsje gepakt en ikke roepen zie ik een zwarte hond aankomen en ik dacht nog dat is mijn hond niet. Maar ja hij kwispellen en het was het wel. hij was heerlijk in een modderpoel gaan rollen.
Nou ja ik moest zo lachen ik kon niet meer boos op hem worden. Ach ja die puberteit mist het soms wel.
Ze zijn nu inmiddels bijna 12 en 9 dus ze volgen inmiddels netjes hoewel die van 9 nogsteeds zijn eigen route wil lopen.
groet
Bloem bedankt, alles staat nu te downloaden en hij is aan het defragmenten.:kus:
Goedenavond.
Zo, dat was het weer voor vandaag… Geen mooie berichten ook op ons werk. Ook daar de creditcrisis zichtbaar, is ons vanmiddag medegedeeld. De devisie waarin wij werken, het facilitair bedrijf ( catering, receptie, bewaking, postkamer en huisvesting enz. binnen Ach***,) draait momenteel met 8 ton verlies per maand. Het heeft verder nog geen conseqeuenties voor ons, maar moeten wel de schouders eronder blijven zetten. Het zal!!!
Het was inderdaad ook geen cursus, maar meer een bijeenkomst met stellingen en dilemma’s.
Heb alles een bietje bijgelezen, maar zal daar wel een te simpele muts voor zijn, om dat allemaal te kunnen begrijpen. Mijn PC loopt meer dan goed op AVG en heb er eigenlijk nooit problemen ermee. Maak iedere avond voor het naar bed gaan de pc schoon bij de optie Extra en gooi alle tijdelijke bestanden en geschiedenis eraf en thats it.
Natuurlijk zal voor velen van jullie dat niet genoeg zijn, omdat jullie er ook vele andere dingen op en mee doen, maar dat doe ik allemaal niet.
Maar vind het wel een goed plan om het een en ander hier neer te zetten, want er zullen ongetwijfeld mensen onder ons zijn, die hier wel wat aan hebben. Zo heb ik b.v. ook veel geleerd van Bloem’s uitleg, om op een simpele manier foto’s hier te plaatsen.
@ roanna, ik heb dat ook hoor. natuurlijk zullen de effecten van de kredietcrisis te merken zijn maar ik ga er echt niet zuiniger door leven. dat doe ik al, dus maak me geen zorgen. als ik mijn baan kwijt raak, dan is daar toch niet tegenop te bezuinigen.
ik denk dat met name de hele hoge bomen hier het meeste wind vangen
en ik ben nog maar een struikje.
wij hadden vandaag ook een meeting achtig iets. over dialog 2008
whooooo cares! niemand trok zn mond open, kon de spreadsheet niet lezen, boeide me geen f** en er was amper zuurstof in de ruimte aanwezig… nee t was echt super productief. (en wel met 10 man 1,5 uur zitten stomen…) tzal!
@Bloem: Nou, zo ging dat bij ons ook zo’n beetje vanmiddag, maar dan met zo’n 100 personen. Hapje en drankje erbij. Ja, ja!!! ![]()
Maar ach, wat je zegt, ik lig er ook niet wakker van hoor. Werk maar 10 uur per week, dus veel armer zal ik er ook niet van worden als ik niet meer zou werken. Misschien zelfs wel ietsje rijker, want een gedeelte wordt toch al ingehouden op kokkie’s AOW, dus als ik niet meer zou werken, krijgt hij volledige. Ik werk echt nog alleen voor mijn plezier en om er even uit te zijn en dat zou ik ook heel graag, nog best een tijdje willen doen.
Laatst zei een collega tegen mij zo van, wel lekker he, dat jij alleen maar voor je plezier werkt. Ik wou dat ik dat kon zeggen.
Zij wil juist zoveel mogelijk uren werken, om de boel thuis draaiende te houden en dat vind ik somd weleens triest dan.
Maarja, tegenwoordig moet je wel met z’n beiden werken als je het een beetje leuk wilt hebben en dat berijp ik heel goed. En als je het dan ook nog in je eentje moet verdienen, terwijl de lasten niet zo heel veel verschillen met een 2 persoonshuishouding, tja dan heb je niet zo heel veel te wensen he!! Helaas!!!
nee klopt. ik zou ergens ook wel meer willen werken (om meer uur te hebben om op vakantie te gaan) en jij bevindt je inderdaad in een luxe positie dat je voor de ‘lol’ werkt.
maar moet dan idd wel leuk blijven. nix geen gemuizel en moeilijk gedoe…
ach ja, heb collega, haar man zit ook afgekeurd thuis en zij moet toch wel de boterhammen en het beleg verdienen hoor… op je 58e
tja…
zo heeft iedereen wel wat he?
ik ben allang blij, als ik maar gezond blijf… moet over 4 weken 2 doelen weten die ik dit jaar wil halen… nou uhm… gezond worden/zijn/blijven en op vakantie gaan?? hahaha
Helemaal mee eens!! :slywink:
Bloem,dat zijn mooie doelen toch…
Ik werk met plezier,maar had graag ook wel paar uur minder willen werken nu C er is,maar helaas dat zit er niet in,ga er dan teveel op achteruit op 1 loon,eerst maar eens kijken hoe het gaat,want wil natuurlijk ook wel leuke dingen blijven doen.
@TRL: Ja, dat is ook zo in jou geval.
By the way nog even… heb vanmiddag dus echt mijn verjaardagskadootje gekocht. Die mooie … koffer. :lol: Ja, ja. Eentje met 4 wielen eronder, zodat ik er eventueel ook makkelijk mee door het treinpad mee kan crossen.
Roanna,kleur???Foto?? En nu de inhoud nog…
@TRL: Krijg de koffer niet op het plaatje, alleen de beschrijving. :lol:
Het is een beige. Je kunt 'm even terug zien op de site van de Kijsho bij de trollyes.
@ roanna cooooll happy b-day to yooooouuuu!!
4 wieltjes zijn echt DA bomb!! Ik heb er twee! hahaha… 8 wieltjes dus
Roanna,hij is mooi en handig met 4 wieltjes.
en ikke ga lekker slappppeuuhhh truste!!
@TRL & Bloem: Ja he!!! Ben er ook blij mee hoor! :lol:
@Bloem: Weltrusten en tot morgen. :dag: Slaap lekker en wie weet!!!
Kom nog even aanwaaien, ben vandaag vrij geweest en lekker niks gedaan. Tenminste niet in de hut. Jongste dochter heeft examenweek en vandaag de eerste gehad en gehaald. Reden om te vieren, vanmiddag wezen shoppen en ergens koffie met appeltaart genomen. Heb een vest van esprot gescoord voor 8 euri’s en een lila t-shirt voor de zomer.
Het was rustig hier vandaag, dus niet zo heel veel bij te lezen.
@Roanna: Bij jullie ook last van de crisis. 10 uur werken om onder de mensen te blijven is leuk, maar als je wegbezuinigd wordt is toch minder. Mooie koffer heb je gekregen, scheelt weer een hoop gesjouw. Ohh en een tip, de oude kun je voor de tena’s gebruiken:lol:
@Bloem: Ik gebruik dus nort*n 360, het is de nieuwste versie, die draait op de achtergrond mee en haalt alle rommel eruit, daarnaast windows defender. Doe hetzelfde als Roanna, iedere dag geschiedenis, cookies enz verwijderen
@Trl: Minder werken zou mooi zijn, zeker als je een kleintje hebt. Maar wat je zegt leuke dingen doen is ook belangrijk en kindjes kosten best wel wat