:idea: Zo, velen van jullie alweer zo vroeg van de partij. :idea:
@TRL: He, wat vervelend is dat nu weer. Hadden jij en ik laatst ook al niet dat probleem met dat windowsbestand, die AVG voor een virus aanzag? En nu dit weer!! Ik hoop niet dat ik het ook krijg, want heb er de ballen verstand niet van. (heb gelukkig wel een handige buurman)
Dames… werkse, weer waar dan ook. Ik zo even poedelen.
@Marion: Ja, weer fris en fruitig. :lol: Nu niet aan een krantje, want we hebben alleen de weekendkranten.
Heb vanmiddag weer een vergadering (evaluatie van de cursus van vorig jaar) op het werk en daar moet ik weer voor naar de andere lokatie. Daar dat toch in de stad ligt, haalt kokkie me eerst ff op, om samen dan eindelijk even mijn verjaarskadootje te kopen (koffer) en dan om 16.00 uur moet ik daar wezen. :hihi:
@Beps: Nou, ik heb anders ook AVG en eigenlijk nooit geen problemen, op dat incident van laatst na dan. Is lekker snel en neemt minder ruimte in dan b.v. Nort**, zegt mijn buurman. Toen ik die andere er nog op had, had ik veel vaker problemen en was veel trager dan nu met AVG. Maargoed, het zal ook wel een het gebruik liggen.
Zo, doe even een bakkie koffie in. Nog meer liefhebbers?
Ik heb ook AVG, moet absluut geen Nort*n, dat maakt de pc zo vreselijk traag…maar ja zo ieder zijn ding nietwaar.
Net weer voor collega op Box zitten klikken, zit helemaal in boekingsformulier, alles ingevuld en dan nada niks…hihihihihi…ben blij dat ik al geboekt hebt, en voor mijn directe collega alles wel voor elkaar gekregen. Ik zou er moedeloos van worden als ik zo op vakantie moet.
Dames… het is eigenlijk TE erg…maar wij hebben GEEN virusprogramma… en eigenlijk ook GEEN virussen(tot nu toe!!) Maar dat komt ook omdat er voor Vista nog niet veel virussen zijn…
@Beps: Oh ja, Beps. Meende dat je dat laatst aleens verteld had hier dat jullie het “onbeschermd” doen. Nouja, zolang als dat goed gaat en je er eventueel zelf ook een beetje verstand van hebt… Ik zou het niet durven, alleen al met/voor het internetbankieren.
Ik vandaag best druk… Bezig met mijn reis te promoten… Heb het hele aanbiedingenbord volgehangen En de touroperator gaat de flyer naar alle reisburo’s mailen… Staan er nu 11 op geboekt, dus nog 7!!!
Tlr…geen dank meestal kun je het virus wel vinden op google, en dan gewoon even kijken of je daarvoor een programmatje kunt downloaden. Hopelijk blijft hij weg.
Cynnie wat een spanning zeg, verheug je je op een reis, en dan op het allerlaaste hoor je pas of het doorgaat…brrr lijkt mij zenuwslopend.
Ik al gegeten en opgeruimd…stamppot rauwe andijvie (brrrr) maar goed de rest vind het lekker dus maak ik het maar, ik zelf ben al helemaal geen stamppot eter. Het enige wat ik dan nog wel te eten vind is boerenkool, maar voor de rest niets.
Tlr, je kunt ook kijken via start/bureauaccesoires/schijfopruiming even uit mijn hoofd want ik heb Vista )kijken of er dingen zijn die je zelden of nooit gebruikt, en ze daar verwijderen.
Foto’s en muziek zou ik gewoon op een usbstick zetten van 8 gb. Dan krijg je ruimte en ook via je icoontje van internet, rechtermuisknop en daar je cookies, geschiedenis, formulieren en tijdelijke internetbestanden wissen. Scheel echt heel veel ruimte, en je pc wordt er ook sneller van, ook ben je dan alle troep kwijt.
ola
ikke klaar met werken, konijneneten gehaald, ikke spuitje gehaald en nu ff bij mams terwijl ze de sokken opvouwt
anyways… wat ik wilde zeggen… ik schrik echt dat jullie zo weinig weten over computers en hoe te onderhouden. Jullie zijn bijna 24/7 online!! :eek:
noron sucks en AG helemaal… gooi er wat euro’s tegenaan voor MCA*ee!
bovendien heb ik wel wat dingetjes die je kan downloaden en eens per maand erover heen kan gaan. elk bestandje wat je opent, foto’s, links, al die pagina’s hiero… alles laat een trace achter… en slaat hij op (onvindbaar!) en zorgt ervoor dat je computer langzamer wordt.
Ik kan thuis wel een mailtje maken met 2 links erin die je echt eens per maand over je computer kunt halen.
Ik ruim soms wel een kwart van mijn harde schijf op…
computer is belangrijk. we werken er elke dag mee! soms uren
de auto breng je ook eens per jaar voor een APK en bij veel gebruik voor een grote en een kleine beurt…
anyways, ik hoor het wel voor hen die tips willen (moet ff precies de link opzoeken)
boodschap is duidelijk denk ik